سفر سفر .

سفر

راهنماي سفر به يونان توسط ريك استيو

جزاير يونان هميشه يكي از محبوب ترين مقاصد براي ماه عسل بوده است. در چند سال اخير تعداد افرادي كه مايل به ازدواج در آنجا هستند افزايش چشمگيري داشته است. در حال حاضر انواع بسته هاي عروسي در هر اندازه و قيمت موجود است.

،
ادامه مطلب

امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۵۱:۱۹ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

ويزا

اين داده ها به شكلي مناسب براي مشاغل كوچك و دانش آموزان هستند. در ماه مي 2022، 2.7 ميليون بازديدكننده از بريتانيا توسط بازديدكنندگان خارج از كشور انجام شد. اين در مقايسه با تنها 86000 بازديد هوايي در ماه مي 2021 است، زماني كه برخي محدوديت‌هاي سفر وجود داشت. ذخيره سازي فني يا دسترسي براي ايجاد نمايه هاي كاربر براي ارسال تبليغات يا رديابي كاربر در يك وب سايت يا چندين وب سايت براي اهداف بازاريابي مشابه مورد نياز است.

{ ،
ادامه مطلب

امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۱:۲۱ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

ساحل گود هاربر گلاستر، سواحل MA

گود هاربر، يك ساحل محبوب خانواده پسند، داراي "شن و ماسه نرم قندي" و "آب نسبتا آرام" است. شرايط درياچه ميشيگان مي تواند به سرعت تغيير كند. قبل از رفتن به آب بدانيد چه چيزي را بايد انتظار داشته باشيد. آب و هوا را كنترل كنيد و سطح خطر شنا را براي ساحلي كه قصد بازديد از آن را داريد بررسي كنيد.

good harbor beach

سهره‌داران لوله‌كشي، سواحل سنگ‌فرش‌شده Sleeping Bear Dunes را مكاني ايده‌آل براي جفت‌يابي، لانه‌سازي و بزرگ كردن بچه‌هاي خود مي‌دانند. براي محافظت از سهره ها و لانه هاي آنها، برخي از قسمت هاي ساحل ممكن است به طور موقت به روي بازديدكنندگان و حيوانات خانگي بسته ساحل شود. لطفاً با بستن سگ ها و رعايت همه علائم بسته بودن ساحل به ما در محافظت از اين پرندگان خاص كمك كنيد. پاركينگ در محوطه و كنار جاده موجود است. ساحل در فاصله 125 فوتي از پاركينگ قرار دارد و امكان دسترسي براي كاياك و تخته هاي پارويي شما را فراهم مي كند.

ميخانه گلوستر هاوس

همان نيروهاي طبيعي باد و امواجي كه باعث ايجاد بيشتر خرابه‌ها شده‌اند، مي‌توانند به سرعت محل شكسته‌اي را كه بيش از صد سال است در شن‌ها مدفون شده است، كشف كنند. سايت ممكن است هفته ها يا فقط چند روز قابل مشاهده باشد. حيوانات خانگي بنددار در سمت راست CR 651 هنگام رو به آب مجاز هستند.

good harbor beach

ساحل خليج هاربر خوب ساحلي باشكوه در امتداد خليج هاربر خوب است. اين ساحل مناظر شفافي به جزاير دارد و داراي ساحل شني طولاني است. تنها چند ثانيه پياده روي به سمت جنوب، نهري است كه از جنگل به سمت درياچه ميشيگان مي رود. اين جويبار براي بازي بچه‌ها عالي است، دنبال كردن در جنگل لذت‌بخش است، و پس از غوطه‌وري سرد در درياچه ميشيگان، ايستادن در آب‌هاي گرم‌تر رودخانه بسيار خوب است. داشتن پاس پارك الزامي است.

ساحل بندرگاه خوب

در صورت لغو حداقل 30 روز قبل از ورود، 50٪ بازپرداخت مبلغ پرداخت شده را بازپرداخت كنيد. در صورتي كه حداقل 60 روز قبل از ورود به حساب كاربري خود را لغو كنيد، 100٪ مبلغ پرداختي بازپرداخت مي شود. در صورت كنسل كردن كمتر از 30 روز قبل از ورود، بازپرداخت نمي شود. مواظب دوست حيوان كوچكي باشيد، سگ خرطومي، گونه اي در معرض تهديد كه در بهار اينجا تكثير مي شود.

مجوزهاي آنلاين جديد پاركينگ ساحلي غيرمقيم براي ساحل گود هاربر، ساحل وينگرشيك، پارك استيج فورت. سيستم رزرواسيون پاركينگ ساحلي غير ساكن شهر گلوسستر اكنون باز است! رزرو براي افراد غير مقيمي كه آخر هفته روز يادبود را شروع مي كنند الزامي است و بايد از طريق وب سايت انجام شود. براي خريد رزرو پاركينگ ساحلي غير ساكن براي ساحل گود هاربر، ساحل وينگرشيك و استيج فورت پارك، از وب‌سايت Gloucester Yodel Pass ديدن كنيد. بسياري از قايق‌ها و كشتي‌ها در آب‌هاي گاهي خائنانه گذرگاه مانيتو - مسير آبي بين سرزمين اصلي و جزاير مانيتو - گم شده‌اند.

good harbor beach

افراد غير از كساني كه در قرارداد اجاره ذكر شده اند، نمي توانند بدون تاييد قبلي از ملك بازديد كنند يا در آن اقامت كنند. مهلت لغو رايگان در منطقه زماني ملك است. درباره سياست‌هاي لغو بيشتر بدانيد. به مدت 112 سال، مسافرخانه ساحلي گود هاربر پذيراي مهمانان از سراسر جهان به شن هاي شگفت انگيز ساحل گود هاربر بوده است. اين مسافرخانه ساحلي عجيب و غريب، دسترسي خيره كننده اي به يكي از بكرترين سواحل در نيوانگلند دارد كه توسط Travel رتبه 25 برتر در ايالات متحده را دارد.

ساعت نهنگ كيپ آن

پاركينگ محدود است، بنابراين به مسافران ساحل توصيه مي‌شود كه زودتر به محل برسند يا براي سفر با شاتل آماده شوند. آره، ميليمتر هوم آره آره، ميلي متر هوم، ميلي متر هوم. اگرچه آنها در ساحل درياچه رايج نيستند، جريان هاي شكاف خطرناك هستند و مي توانند در هر ساحلي با امواج شكسته رخ دهند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۲:۰۹:۳۸ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

به مقصد سفر آلمان - آلمان سفر خوش آمديد

از خاراندن نيش حشرات خودداري كنيد و از كرم هيدروكورتيزون يا لوسيون كالامين براي كاهش خارش استفاده كنيد. در مواردي كه ميزان بروز هفت روزه از 100 تجاوز كند، ممكن است محدوديت ها شديدتر شوند يا با اطلاعيه محدود دوباره اعمال شوند. اين زوج داراي اقامت مشترك در خارج از كشور هستند و دليل مهمي براي ورود هر دو شريك به آلمان وجود دارد.

{ ،
ادامه مطلب

امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۰۹:۲۰ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

شرايط لازم براي ورود به اسپانيا اگر از خارج از اتحاديه اروپا يك كشور منطقه شينگن سفر مي كنيد

از سال 2022، براي بازديد از اسپانيا و ساير كشورهاي اتحاديه اروپا بايد مجوز ويزاي ETIAS را درخواست كنيد. كه به شما امكان مي دهد بدون نياز به ويزا از منطقه شينگن بازديد كنيد، حتي اگر بريتانيا اتحاديه اروپا را ترك كرده باشد. هنوز اعلام نشده است كه ETIAS چه زماني اجباري خواهد شد، اما مقامات اتحاديه اروپا گفته اند كه در سال 2022 اجرا مي شود. از كشورها، با وجود خروج بريتانيا از اتحاديه اروپا و پايان دوره انتقال آن در پايان سال 2020.

با اين حال، برگزيت و همه‌گيري به اين معني است كه قبل از سفر بايد به چيزهاي اضافي فكر كنيد. براي اينكه همه چيز را براي شما ساده كنيم، همه آخرين قوانين در مورد استفاده از ماسك، قانون ۸۵ پوند در روز و ساير قوانيني كه گردشگران را به خود جلب مي‌كند، فهرست كرده‌ايم. با اين حال، قوانين داخلي مي تواند از منطقه اي به منطقه ديگر متفاوت باشد، بنابراين مهم است كه الزامات دقيق را براي جايي كه مي خواهيد بررسي كنيد. وب سايت مسافرتي ايمن هيئت گردشگري اسپانيا راهنمايي هاي بيشتري در اين مورد دارد و قوانين مربوط به هر يك از 17 منطقه خودمختار اسپانيا را در نقشه تعاملي آن به تفكيك مي نويسد.

اگر تصميم داريد براي بررسي وضعيت وسيله نقليه خود توقف كنيد، سعي كنيد در محلي با چراغ ها و افراد مانند ايستگاه خدمات توقف كنيد و نسبت به كسي كه كمك مي كند بسيار محتاط باشيد. از "دزدان دريايي بزرگراه" كه خودروهاي كرايه اي و ثبت شده خارجي را هدف قرار مي دهند آگاه باشيد. گزارش هايي از چنين فعاليت هايي به ويژه در مجاورت فرودگاه ها وجود دارد. برخي با اين ادعا كه مشكلي در ماشين شما وجود دارد يا اينكه به ماشين آنها آسيب رسانده ايد، سعي مي كنند شما را متوقف كنند.

،
ادامه مطلب

امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۱:۱۴ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

هيترو: اسپانيا فرم سفر كوويد را براي مسافران بريتانيا حذف مي كند، اما برخي از قوانين همچنان پابرجا هستند Berkshire Live

مرحله 2، هنوز روشن است يا، از بارسلونا به والنسيا يا آليكانته رزرو كنيد، به سبد خريد اضافه كنيد ممكن است ترجيح دهيد شب را در بارسلونا بمانيد تا شهر مرزي ايرون. تقريباً يكسان طول مي كشد، اما ممكن است هزينه كمي بيشتر داشته باشد زيرا مسافت طولاني تري است.

{ ،
ادامه مطلب

امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۳ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۰۶:۲۰ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

COVID-19: ورود و اقامت استعدادهاي خارجي در فرانسه

اكثر بازديدكنندگان از ايالات متحده، صرف نظر از وضعيت واكسيناسيون، مي توانند وارد فرانسه شوند. سفر به اوكراين در حال حاضر به دليل درگيري هاي مداوم توصيه نمي شود. براي اطلاعات بيشتر، راهنماي سفر خارجي كشور خود را بررسي كنيد. استفاده از ماسك در مراكز درماني و حمل و نقل عمومي همچنان مورد نياز است. در حال حاضر هيچ محدوديتي براي سفر براي افرادي كه مايل به سفر به اسلووني هستند وجود ندارد.

همين امر در مورد سفر بين سرزمين اصلي فرانسه و هر يك از مناطق ماوراء بحري صدق مي كند. اين همچنين در مورد سفر بين سرزمين اصلي فرانسه و هر يك از مناطق خارج از كشور صدق مي كند.

،
ادامه مطلب

امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۲:۱۹ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

PCR را پيدا كنيد

نمونه به آزمايشگاه فرستاده مي شود و در آنجا از نظر آنتي بادي عليه SARS-CoV-2 مورد بررسي قرار مي گيرد. نتايج و بيانيه سفر را از طريق ايميل امن ظرف 1 تا 2 روز كاري دريافت خواهيد كرد. در همه موارد، مسافران خروجي بايد تست COVID-19 و شرايط قرنطينه را براي ورود به مقصدي كه به آن سفر مي‌كنند بررسي كنند. Randox تامين كننده تست COVID-19 در محل فرودگاه دوبلين است. تعداد فزاينده‌اي از فرودگاه‌ها تجربه سفر ساده‌اي را با آزمايش‌هاي حضوري سريع در محل ارائه مي‌دهند و نتايج دقيقي را در حين انتظار براي پرواز ارائه مي‌دهند. بسته به مقصدتان، احتمالاً قبل از پرواز بايد نتيجه آزمايش منفي داشته باشيد.

{ ،
ادامه مطلب

امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۵۲:۲۳ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

مشاوره سفر خارجي

پاسپورت بچه ها را هم بررسي كنيد چون زودتر از بزرگسالان منقضي مي شود. عكس پاسپورت خود را ايميل كنيد و كپي هاي كاغذي اضافي از پاسپورت خود را به شخصي در خانه بدهيد تا در صورت نياز آنها را براي شما ارسال كند. كارت اعتباري، بليط سفر و پول خود را با هم حمل نكنيد - پاسپورت، پول نقد و اشياي قيمتي خود را در مكاني امن بگذاريد. اگر وسيله نقليه اجاره مي‌كنيد، به شما توصيه مي‌كنيم كه پاسپورت خود را به عنوان نوعي امنيت تحويل ندهيد. اگر اجازه مي‌دهيد گذرنامه‌تان كپي شود، آن را هميشه در معرض ديد خود قرار دهيد. مسافراني كه با ماشين يا قطار به فرودگاه اسخيپول مي رسند ممكن است بررسي هاي امنيتي بيشتري را تجربه كنند.

{ ،
ادامه مطلب

امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۴۲:۲۲ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

معافيت از آزمايش و قرنطينه

ابزاري براي كمك به شما در دانستن شرايط لازم براي سوار شدن به پرواز به ايالات متحده. والدين يا ساير افراد مجاز بايد از طرف مسافر زير 18 سال گواهي دهند. يك شخص مجاز مي تواند از طرف هر مسافري كه نمي تواند گواهينامه خود را امضا كند (مثلاً به دليل جوان بودن، يا به دليل نقص جسمي يا ذهني) گواهي دهد. طبق قوانين فدرال ايالات متحده، همه خطوط هوايي يا ساير اپراتورهاي هواپيما گواهي مسافر را از طرف دولت ايالات متحده ارائه و جمع آوري مي كنند. شما ترتيب داده ايد كه در عرض 60 روز پس از ورود به ايالات متحده، يا به محض اينكه از نظر پزشكي مناسب است، به طور كامل در برابر COVID-19 واكسينه شويد. شرايط سفر براي ورود به ايالات متحده از 8 نوامبر 2021 در حال تغيير است.

،
ادامه مطلب

امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۱۵:۵۲ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)