سفر سفر .

سفر

جاذبه های ساحل جنوبی

بزرگترین برنامه هنرهای تجسمی و نمایشی در میامی بیچ تا ماه نوامبر با مجموعه ای متنوع فرهنگی از فعالیت های رایگان در فضای باز که شامل موسیقی، رقص، تئاتر، فیلم و هنرهای تجسمی است، ادامه می یابد. اگر در ساوت بیچ اقامت نمی‌کنید، گذرگاه ونیزی و مک‌آرتور مسیرهای دیدنی هستند که به سرزمین اصلی متصل می‌شوند و مناظری خیره‌کننده از خانه‌های ساحلی قصری را ارائه می‌دهند. از قبل در ساحل جنوبی هستید؟ کفش‌های کتانی خود را بپوشید یا یک CitiBike کرایه کنید و در طلوع یا غروب خورشید برای دویدن یا سوار شدن در مسیر ساحلی به مردم محلی بپیوندید. از شرق تا غرب، ما جذاب ترین و کمتر شناخته شده ترین مکان های Panhandle را انتخاب کرده ایم. برای کشف انتخاب های ما برای بهترین سواحل ساحل خلیج فارس، ادامه دهید.

در چند بلوک جنوب، مسیرهای مشابهی را در مسیر جذاب اسپانیولا خواهید دید، یکی دیگر از خیابان‌های مخصوص پیاده‌رو با معماری احیای مدیترانه‌ای که روستاهای عجیب و غریب در اسپانیا و فرانسه را تداعی می‌کند. هتل غذا کلرمونت تصویری از گذشته، حال و آینده ساحل میامی است. این هتل به سبک آرت دکو دارای عناصر معماری هندسی، کف‌های مرمری ترازو در لابی، و استخر و پاسیو روی پشت‌بام با چشم‌انداز 360 درجه از ساحل میامی است.

غذای خود را با یکی از کوکتل های کلاسیک کانتیننتال، مانند مارتینی فضانورد، با ودکای هلو و لبه آن با تانگ پرتقال شروع کنید. ساحل جنوبی به طور منظم در بین بهترین سواحل جهان با دلایل خوبی قرار می گیرد. این شن و ماسه که به طول بیش از 2 مایل در امتداد نوک جنوب شرقی ساحل میامی گسترده شده است، به طور خارق‌العاده‌ای عریض است و امواج فیروزه‌ای همیشه در آن قرار گرفته است. صندلی و چتر خود را بیاورید یا از فروشنده اجاره کنید.

اقامت خود را در هتل آوالون از قبل رزرو کنید و 20٪ تا 25٪ در اقامتگاه گرمسیری خود صرفه جویی کنید! هتل آوالون که به دلیل سبک آرت دکوی معتبر و خدمات شخصی خود شناخته شده است، کمپ بیس کمپی عالی برای فرار بعدی شما به ساحل جنوبی است. یک روز عالی برای سرگرمی در ساحل جنوبی - شادی در ساحل، لذت بردن از غذاهای لذیذ در Española Way، لذت بردن از فضای شیک BBar هتل بتسی و موارد دیگر.

با همه چیز میامی بزرگ آشنا بمانید

از خرید گرفته تا موزه‌ها و همه دیدنی‌های نمادین، ببینید چقدر به همه کارهای برتر در ساحل میامی نزدیک هستیم. آخر هفته خود را در سالن استراحت ما با کوکتل های دست ساز با طراوت، غذاهای خوش طعم و آهنگ های زنده از ساعت 16 تا 20 در محل ساحلی ما سپری کنید. بسیاری از مواد موجود در بشقاب شما امروزه ارگانیک و پایدار و محلی هستند. قصد دارد با ارائه تجربیاتی سالم، فعال، آموزشی و سرگرم کننده به خانواده ها و جوانان آنها، کاشفان بزرگ بعدی طبیعت را پرورش دهد. دارای موادی است که به صورت محلی تهیه شده و تغییر کاربری داده اند، مانند سنگ مرجانی منطقه ای و دیوارپوش های چوبی کاج از بین می روند. 92.96 درصد از ساکنان ساحل جنوبی در ایالات متحده متولد شده اند که 13.59 درصد در فلوریدا متولد شده اند.

south beach miami beach fl

هتل Red South Beach تنها نیم بلوک از شن‌های سفید و آب‌های آبی شفاف اقیانوس اطلس، محیطی عالی برای فرار، سرگرمی و تجدید قوا در حین کشف میامی، فلوریدا به مهمانان ارائه می‌دهد. این هتل واقعاً یک مقصد منحصر به فرد است که به راحتی در دروازه ساحل جنوبی واقع شده است. در هتل Red South Beach شما تنها چند قدم با سواحل کلاس جهانی، تفریحات شبانه، غذاخوری و خرید ساحل میامی فاصله دارید. میهمانان می توانند روز خود را در آب و هوای گرم ساحل میامی در استخر روباز سپری کنند و در عین حال از غذاها و نوشیدنی های خوشمزه باروک، بار و رستوران در محل لذت ببرند.

با همه چیز میامی بزرگ آشنا بمانید

ما در حال جشن تولد بودیم و یک رفاه ویژه دریافت کردیم! در ساحل جنوبی، استخر یکی از بهترین مزیت‌ها است، استخر ما با چشم‌اندازهای پانوراما از ساحل میامی و اقیانوس اطلس قاب گرفته شده است. یک بلوک تا ساحل خیابان 21 قدم بزنید و خدمات ساحلی ما روزانه با دو صندلی رایگان شما را پوشش می دهد.

در حالی که جاده لینکلن زمانی نسبتاً تحت فشار بود، در دهه 1980 به عنوان یک مرکز هنری و فرهنگی، رنسانس را آغاز کرد. این دارای "شیک باطنی است که جذابیت مد روز خود را حفظ می کند." به موازات خیابان شانزدهم و خیابان هفدهم قرار دارد و در جهت شرق به غرب از ساحل می‌گذرد. خیابان واشنگتن در میان رستوران‌های اواخر دهه 1990 در جاده لینکلن، یکی از رستوران‌های متعلق به بازیگر مایکل کین بود که توسط یکی از دخترانش اداره می‌شد. هیئت حفاظت از ساحل میامی بسته شدن ترافیک خودروها در بخش غربی لینکلن مال را به نفع نوسازی ساختمان SunTrust از جمله توسعه گاراژ پارکینگ جاده لینکلن 1111 تصویب کرد. چندین گاراژ پارکینگ دیگر در نزدیکی تجارت را تا حد زیادی تسهیل می کنند. این هتل بوتیک فقط چند قدم تا ساحل، یک بلوک از مراکز خرید و تفریحات شبانه لینکلن جاده، و 10 دقیقه پیاده‌روی تا محیط پرطرفدار Ocean Drive فاصله دارد.

south beach miami beach fl

واقع در خیابان کالینز در ساحل، این کمپ بیس کمپ عالی برای همه ماجراجویی های ساحل جنوبی شما است. برای انتشار ویژه پروانه ها از مزرعه محلی فلوریدا، با گورو پروانه ما در باغ پروانه ها آشنا شوید. در طول ساعت طلایی در فضایی آرام، کوکتل‌هایی با قیمت ویژه بنوشید، که همه در فضای سبز پوشیده شده است.

پس از طوفان اندرو، معمار ویلیام لین خدمات طراحی خود را به شهر اهدا کرد و ایستگاه های جدیدی را در تورهای طراحی به شکل برج های نجات غریق اضافه کرد. برج های او بلافاصله به نماد شهر احیا شده ساحل میامی تبدیل شدند. در سال 1989، ایرنه ماری آپارتمان Sun Ray واقع در Ocean Drive را خریداری کرد و مدل Irene Marie را افتتاح کرد.

با همه چیز میامی بزرگ آشنا بمانید

چه بخواهید لباس شنای جدیدی بخرید، چه بخواهید برای صرف غذا در فضای باز بنشینید، یا صرفاً با هم بنشینید و مردم برای چند ساعت تماشا کنند، مرکز خرید لینکلن رود با نیازهای شما مطابقت دارد. میامی، جذاب‌ترین شهر آمریکا، ادعای مالکیت ساحل جنوبی، یکی از بزرگ‌ترین مناطق شن‌های سفید شکری کشور را دارد. این منطقه را کاوش کنید و با تاریخ، رستوران‌های مد روز و موارد دیگر مجذوب آن شوید. 10٪ در اقامت بعدی خود در Betsy صرفه جویی کنید و از 100 دلار اعتبار غذاخوری ما لذت ببرید. برای واجد شرایط بودن باید ساکن فلوریدا یا جورجیا باشید. قبل از دوران Miami Vice، ساحل جنوبی یک منطقه بسیار فقیر با نرخ بسیار بالای جرم و جنایت در نظر گرفته می شد.

تابستان امسال با تجربه‌های فوق‌العاده در SLS South Beach، خود را با لوکس بی‌رقیب پذیرایی کنید. فیلیپ استارک روح مادام دو پومپادور را برای ایجاد اتاق های مهمان هدایت کرد


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۳:۳۶ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)