سفر سفر .

سفر

پارک های ایالتی مریلند، بر اساس شهرستان

و مجسمه LOVE spiffed یک بار دیگر پس زمینه عالی برای صدها عکس در هر روز است. در سایه پل بنجامین فرانکلین، اسکله دو سطحی Race Street دارای صندلی‌های چند طبقه و مناظر ساحلی برای کیلومترها است. تلاش آگاهانه تر برای حفاظت از منابع فرهنگی و طبیعی بومی هاوایی، این گوهر مسیر تاریخی را بهبود بخشیده است. این یک پارک دوست‌داشتنی برای داشتن یک پیک نیک یا پیاده‌روی آخر هفته با نوزاد خزدارتان است.

مطمئناً مردم سورنتو چیزی بسیار دوست داشتنی و با مناظر خیره کننده می سازند. یک پارک کاملاً حصارکشی شده با یکی از بزرگترین گودال های شنی که تا به حال دیده ایم. نه تنها پیچ و خم از کنده ها و سنگ های پله است و حفار مورد علاقه همه را دارد - بلکه آب هم وجود دارد. با یک حیاط بزرگ سرپوشیده، با میزهای پیک نیک و باربیکیو، مکان مناسبی برای دور هم جمع شدن است. این محلی کوچک به تازگی به روز شده است و اکنون یک ایستگاه عالی برای کوچولوها است.

این یک زمین بازی کوچک بزرگ است که در کنار فانوس دریایی باشکوه مک کر و در ساحل ساحل مک کری واقع شده است. در پشت کتابخانه اسپرینگ ویل و بین تالار شهر اسپرینگ ویل، این زمین بازی فوق العاده جدید قرار دارد. شما واقعاً نمی توانید از فضای بازی که تقریباً همه چیز دارد عبور کنید. تقریباً مثل این است که ماما شروع به بو کشیدن همه این فضاهای بازی کوچک و مخفی درخشان، مملو از موارد فوق العاده می کند. منطقه حفاظت شده خیابان سمادا در ناتینگ هیل دارای یک زمین بازی کوچک فوق العاده با همه موارد مورد علاقه ماما است. اگر به دنبال کارهای سرگرم کننده برای انجام دادن و روزهای خانوادگی در کالومپتون هستید - بلیط های جاذبه خود را اینجا مرور و رزرو کنید.

parks near me

Urban Air بهترین پارک ماجراجویی سرپوشیده و مقصدی برای تفریح ​​خانوادگی است. پارک‌های ما دارای جاذبه‌های مناسب برای تمام سنین هستند و مقصدی عالی برای جشن‌های تولد کودکان فراموش‌نشدنی، رویدادهای ویژه هیجان‌انگیز و سرگرمی‌های خانوادگی ارائه می‌دهند. ملبورن چند پارک و زمین بازی زیبا دارد که در سراسر شهر زیبای ما قرار دارند. هر کدام منحصربه‌فرد و بهترین از همه، با سرگرمی رایگان برای کل خانواده است. صفحه پارک‌ها و زمین‌های بازی جنوبی Mamma همه الهام‌هایی را دارد که شما برای بیرون راندن شما و آسان‌تر کردن کشف چیزهای جدید برای لذت بردن شما و خدمه نیاز دارید. امتداد یک چهارم مایل از مسیرهای مرتفع ریدینگ ریل‌رود سابق دارای کاشت‌ها، آثار هنری، قسمت‌های نشیمن و تاب‌های چوبی غول‌پیکر است.

تجهیزات کافی برای شاد نگه داشتن بچه ها و چند میز زیر سایه درختان پربرگ وجود دارد - مناسب برای پیک نیک. در داخل املاک Waverley Park واقع شده است، اگر در گذشته فوتبال اینجا را تماشا می کردید، احساس نوستالژیک خواهید داشت. با نیمکت باشگاه اجتماعی، تابلوهایی برای دروازه ها و هزینه پارکینگ با قیمت مناسب که در طراحی زمین بازی حک شده است، نشانه های زیادی به گذشته وجود دارد. زمین بازی حسی این فضای بازی تجدید شده به زیبایی برای درگیر کردن انواع بازی ها از طریق حواس طراحی شده است. Visitphilly.com سایت رسمی بازدیدکنندگان فیلادلفیا بزرگ است، از جمله شهرستان های باکس، چستر، دلاور، مونتگومری و فیلادلفیا. JFK Plaza - که بیشتر با نام LOVE Park شناخته می شود - پس از دو سال بازسازی و بازسازی 26 میلیون دلاری در ماه مه 2018 بازگشایی شد - اکنون دارای یک فواره به روز، نیمکت ها و فضای سبز جدید در فضای محبوب است.

تاب‌ها، سرسره‌ها، اسب‌های گهواره‌ای، روباه پرنده به‌سبک قدیمی، و چند پیچ ​​و خم دیواری جالب در اطراف یک سازه کوهنوردی قرار گرفته‌اند تا شبیه یک کشتی دزدان دریایی باشد. گنجینه ای چوبی که بچه های شما می خواهند بارها و بارها از آن بازدید کنند. این گنجینه جامعه است و طراحی آن اشاره ای به همه چیزهای دریایی است. ماما نمی‌تواند به یاد بیاورد که قبلاً سرسره‌ای به این بزرگی را در جنوب دیده باشد، و نه یک، بلکه دو زیبایی چرخان غول‌پیکر وجود دارد. بنابراین قطعا چیزی وجود دارد که بچه‌ها را در هر سنی سرگرم کند. آیا تا به حال به یک زمین بازی حسی رفته اید؟ یک مورد جدید وجود دارد که ماما عاشق آن در ناتینگ هیل است.

به دلیل جغرافیای متنوع مریلند، پارک‌های ایالتی آن فعالیت‌ها و امکانات متنوعی را از طلوع تا غروب خورشید در طول سال ارائه می‌دهند. جدیدترین پارک ایالتی، پارک ایالتی ولف دن ران در شهرستان گرت، مسیرهای خودروهای خارج از بزرگراه را ارائه می‌کند. همچنین، حدود چهل مایل از مسیر آپالاچیان از شهرستان های واشنگتن و فردریک عبور می کند. مسیرهای کنار رودخانه، زمین بازی و راه اندازی قایق، این منطقه 35 جریبی در شمال رودخانه دلاور فیلادلفیا را شلوغ نگه می‌دارد، در حالی که یک چمنزار وسیع در کنار آب، مکانی آرام برای پیک‌نیک ایجاد می‌کند.

ابتدا برای فضای بازی با موضوع پنیر و مزرعه، با آسیاب بادی، تراکتور، حیوانات مزرعه و فروشگاه‌ها. ماما عاشق یک پارک رنگارنگ با تعداد زیادی درخت برای پیک نیک است. این پارک کوچک زیبا با تم مزرعه در محل مزرعه خانوادگی قدیمی قرن نوزدهمی ساخته شده است. این یک پارک کوچک زیبا با انبوهی از بازی های تخیلی، عناصر طبیعی و مسیرهای دوچرخه سواری است.

این پارک را کاوش کنید

بسیاری از مکان‌هایی که فهرست می‌کنیم ماهیت تاریخی یا آموزشی دارند و برای سفرهای کلاسی یا به‌عنوان راه‌هایی برای ادامه یادگیری در حین تفریح ​​در تعطیلات مدرسه مناسب هستند. میدان واشنگتن که در سال 1682 به نام میدان جنوب شرقی نامگذاری شد، مرتع چرا و محل دفن آمریکایی های آفریقایی تبار، سربازان جنگ انقلابی و قربانیان اپیدمی تب زرد در سال 1793 بود. این مکان همچنین محل تجمع آمریکایی های آفریقایی تبار دوران استعمار بود که به پارک «میدان کنگو» لقب دادند. امروزه، اقامتگاه‌های مدرن اطراف این پارک را احاطه کرده‌اند که اکنون مقبره سرباز جنگ انقلابی ناشناس قرار دارد. حیاط جلویی محبوب تالار شهر که در سال 2014 بازطراحی شد، یک فضای بیرونی مدرن و دلپذیر است و میدان مرکزی اصلی ویلیام پن را به عنوان محل تجمع همه فیلادلفیایی ها بازسازی می کند. این فضای چند منظوره دارای بیشه های درختان، نیمکت ها، دو کافه و یک فواره بزرگ قابل برنامه ریزی است که در زمستان به یک پیست یخ و در تابستان به یک پیست غلتکی تبدیل می شود.

بیشتر بازدیدکنندگان برای ماهیگیری و قایق سواری در سطح جهانی به آمیستاد می آیند، اما فعالیت های متنوع دیگری هم در پارک و هم در منطقه اطراف آن وجود دارد. یک پارک ملی که به درخواست این قبیله ایجاد شده است، مردم Chickasaw میراث خود را با بازدیدکنندگان و دروازه‌ای به پارک به اشتراک می‌گذارند. این مکان آنقدر بزرگ است که سه زمین بازی مختلف برای کشف وجود دارد!

سایت تاریخی ملی اندرسونویل به عنوان یادبودی برای تمام اسیران جنگی آمریکایی در طول تاریخ این کشور عمل می کند. مسیری به طول 631 مایل که از قلب آلاباما می گذرد و مسافران را از شمال شرقی به جنوب غربی ایالت می برد. بیش از 60000 سال فعالیت آتشفشانی، منظره زیبا و ناهموار بنای یادبود ملی ال مالپایس را شکل داده است.

من با دریافت ارتباطات ایمیل از visitphilly.com موافقت می کنم و با سیاست حفظ حریم خصوصی فیلادلفیا موافقت می کنم. قایقرانی در آبهای سفید در رپیدهای کلاس I-III، کایاک سواری، ماهیگیری و شناور کردن برخی از فعالیت هایی است که افراد ماجراجو در تعطیلات در آلاسکا از آن لذت می برند. این بنای تاریخی در منهتن به آمریکایی‌های آفریقایی تبار افتخار می‌کند و در مورد سختی‌هایی که در آمریکای اولیه متحمل شدند، آموزش می‌دهد. چه به دنبال فعالیت خاصی باشید و چه می‌خواهید پارکی در نزدیکی خود پیدا کنید، از فیلترهای زیر برای محدود کردن جستجو و شروع ماجراجویی بعدی خود استفاده کنید.

پارک ملی خلیج گلاسیر

جواهری نادر از یک زمین بازی وجود دارد که قرار است در املاک Somerfield در کیزبورگ کشف شود. مجموعه ای منحصر به فرد از ویژگی ها - برخی از آنها را هرگز در هیچ جای دیگری نخواهید دید! فضای بسیار زیاد با حداقل سه منطقه بازی مجزا و کمی برای همه سنین.

سنترال گرین واحه ای برای تفریح ​​است که دارای مسیر اجتماعی، ایستگاه تناسب اندام و چمن آفتابی است، در حالی که کرسنت پارک برای پیاده روی و پیک نیک آرام طراحی شده است. و Riverfront Greenway را از دست ندهید، مسیری مایل در امتداد Admiral Peary Way با چشم‌انداز عالی از رودخانه لاس وگاس Delaware. برای پارک‌ها، زمین‌های بازی و فضاهای عمومی بیشتر، راهنماهای اداره پارک‌های شهر فیلادلفیا را بررسی کنید. این پارک که یکی از مکان‌های پارک ملی تاریخی متعددی است که زندگی هفدهمین رئیس‌جمهور را گرامی می‌دارد، دو خانه، خیاط‌خانه و محل قبر او را حفظ می‌کند.

واحد Stronghold که در منطقه حفاظت شده سرخپوستان Pine Ridge واقع شده است، توسط اعضای Oglala Sioux، که فرهنگ خود را با بازدیدکنندگان به اشتراک می گذارند، کار می کند.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۵۳:۲۸ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)