سفر سفر .

سفر

شرایط لازم برای ورود به اسپانیا اگر از خارج از اتحادیه اروپا یک کشور منطقه شینگن سفر می کنید

از سال 2022، برای بازدید از اسپانیا و سایر کشورهای اتحادیه اروپا باید مجوز ویزای ETIAS را درخواست کنید. که به شما امکان می دهد بدون نیاز به ویزا از منطقه شینگن بازدید کنید، حتی اگر بریتانیا اتحادیه اروپا را ترک کرده باشد. هنوز اعلام نشده است که ETIAS چه زمانی اجباری خواهد شد، اما مقامات اتحادیه اروپا گفته اند که در سال 2022 اجرا می شود. از کشورها، با وجود خروج بریتانیا از اتحادیه اروپا و پایان دوره انتقال آن در پایان سال 2020.

با این حال، برگزیت و همه‌گیری به این معنی است که قبل از سفر باید به چیزهای اضافی فکر کنید. برای اینکه همه چیز را برای شما ساده کنیم، همه آخرین قوانین در مورد استفاده از ماسک، قانون ۸۵ پوند در روز و سایر قوانینی که گردشگران را به خود جلب می‌کند، فهرست کرده‌ایم. با این حال، قوانین داخلی می تواند از منطقه ای به منطقه دیگر متفاوت باشد، بنابراین مهم است که الزامات دقیق را برای جایی که می خواهید بررسی کنید. وب سایت مسافرتی ایمن هیئت گردشگری اسپانیا راهنمایی های بیشتری در این مورد دارد و قوانین مربوط به هر یک از 17 منطقه خودمختار اسپانیا را در نقشه تعاملی آن به تفکیک می نویسد.

اگر تصمیم دارید برای بررسی وضعیت وسیله نقلیه خود توقف کنید، سعی کنید در محلی با چراغ ها و افراد مانند ایستگاه خدمات توقف کنید و نسبت به کسی که کمک می کند بسیار محتاط باشید. از "دزدان دریایی بزرگراه" که خودروهای کرایه ای و ثبت شده خارجی را هدف قرار می دهند آگاه باشید. گزارش هایی از چنین فعالیت هایی به ویژه در مجاورت فرودگاه ها وجود دارد. برخی با این ادعا که مشکلی در ماشین شما وجود دارد یا اینکه به ماشین آنها آسیب رسانده اید، سعی می کنند شما را متوقف کنند.

،

امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ آذر ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۱:۱۴ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)