سفر سفر .

سفر

خدمات پارک ملی یوتا ایالات متحده آمریکا

این جنگل غول پیکر بیش از 80000 سال قدمت دارد و یکی از ارگانیسم های درختی عظیم است که در 106 هکتار گسترش یافته است. در زمستان، جنگل ملی دیکسی پوشیده از برف است و کمتر قابل دسترسی است. بسیاری از نمادین‌ترین مناظر آریزونا و یوتا، از جمله Reflection Canyon و Horseshoe Bend را می‌توانید در اینجا پیدا کنید.

همانطور که خورشید بر روی فلات دور می خزد، هودوها در آمفی تئاتر بریس کانیون زنده می شوند و اولین نور روز را منعکس می کنند. شما فقط یک روز سریع در پارک ملی برایس کانیون خواهید داشت، پس زودتر شروع کنید تا بهترین استفاده را از آن ببرید! خبر خوب این است که دیدن نقاط برجسته برایس دریاچه تاهو دره تنها در یک روز آسان است. به همین دلیل بسیار مهم است که روز خود را زود شروع کنید. بیشتر روز اول شما در این سفر صرف رفتن به پارک ملی صهیون می شود. اگر با یک پرواز زودهنگام به سالت لیک سیتی یا لاس وگاس رسیدید، ممکن است بعد از ظهر کمی وقت داشته باشید تا صهیون را کشف کنید.

utah national parks

پارک جنگلی فرصت های عالی برای کمپینگ و پیاده روی ارائه می دهد. این جنگل ملی خوش منظره، استراحت بسیار مورد نیاز را از جمعیتی که در پارک‌های ملی مجاور یافت می‌شود، فراهم می‌کند. شناخته شده ترین پارک یوتا، پارک های ملی "Mighty 5" آن است.

تخت‌خواب‌های کالیفرنیایی CondoR در صهیون

طاق فقط یک منظره زیبا نیست، بلکه یکی از معدود مواردی است که می توانید از آن عبور کنید. این تجربه به یاد ماندنی مطمئناً قلب را به تپش می‌اندازد، اما عکس‌های شگفت‌انگیزی ایجاد می‌کند. هودوهای پارک ملی برایس کانیون که مانند یک گروه کر کلیسا از خاک نارنجی قرمز در جنوب غربی یوتا برمی خیزند، سرزمین عجایب طبیعی را ایجاد کرده اند.

utah national parks

آیا زمان بیشتری برای گذراندن در یوتا دارید؟ برای توصیه‌هایی درباره توقف‌های اضافی برای اضافه کردن به سفرتان، بخش انتهای این مقاله را بررسی کنید. آب و هوا می تواند از روز تا شب به طور چشمگیری تغییر کند، به ویژه در بهار و پاییز. در حالی که ممکن است صبح ها خنک شروع شود، بعدازظهرها می تواند گرم باشد. پیراهن‌های پیاده‌روی ضد رطوبت و لایه‌های پشمی گرم را بپوشانید تا در تمام طول روز راحت باشید.

پارک های ملی یوتا

آنها فرصتی را برای خارج شدن از شبکه و کاوش پیاده، با قایق، جیپ یا اسب ارائه می دهند. بزرگترین پارک ملی یوتا، کانیونلندز، دارای برخی از خشن ترین و الهام بخش ترین مناظر غرب آمریکا است. این پارک توسط رودخانه خیره کننده گرین و رودخانه کلرادو که در قلب کانیونلندز به هم می رسند حک شده است.

غروب آفتاب در The Watchman در هر فهرست سطل صهیون قرار دارد. از پل کانیون جانکشن، The Watchman از فاصله دور به رودخانه ویرجین مشرف است. من فقط یک دختر شهر کوچک اوهایو هستم که سعی می کنم بین یک زندگی "عادی" و میل به کشف جهان فراتر از حباب غرب میانه خود تعادل برقرار کنم.

همانطور که در امتداد مسیر بازگشت 3.4 مایلی قدم می‌زنید، دره راه را برای راهروهای کوچک و هودوهای دراماتیکی که در سازند کاینتا وجود دارد باز می‌کند. برای طولانی‌تر کردن مسیر پیاده‌روی، به دو مسیری بپیوندید که به مناظر بالای رودخانه فرمونت و فرویتا منتهی می‌شوند. در جنوب مرکزی یوتا، پارک ملی کاپیتول ریف در سایه سایر کانیون و صهیون معروف برایس وجود دارد. اما اگر چیزی از پارک‌های ملی یوتا آموخته باشیم، این است که همه آنها به روش خاص خود چشمگیر هستند.

Hovenweep NM در جنوب غربی کلرادو و جنوب شرقی یوتا تقریباً 150 مایلی جنوب گراند جانکشن، کلرادو واقع شده است. Glen Canyon NRA در جنوب یوتا و شمال آریزونا در حدود 125 مایلی شمال فلگستاف، آریزونا واقع شده است. این پارک در تمام طول سال باز است و پیاده روی، قایق سواری، کمپینگ، ماهیگیری و کاوش را ارائه می دهد. این پارک بسیار بالاتر از پارک های دیگر در فلات کلرادو قرار دارد. ویژگی زمین شناسی مرکزی این پارک ملی، واترپوکت فولد است، یک تار صخره ای به طول 100 مایل که از زمین بلند می شود.

utah national parks

آب‌های آبی منحصربه‌فرد که از میان دره‌های پرتقالی درخشان می‌گذرند واقعاً باورنکردنی هستند و این پارک را به یک بازدید ضروری تبدیل می‌کنند، چه از یوتا یا آریزونا سفر کنید. اگر به دنبال تجربه هودو بدون شلوغی هستید، به جای آن به بنای یادبود ملی Cedar Breaks سفر کنید. دمای خنک تابستان این پارک را به بهترین مکان برای فرار از گرمای دیگر مناطق یوتا تبدیل کرده است. مسیر پل Hickman یک پیاده‌روی متوسط ​​1.8 مایلی تا یک پل طبیعی 133 فوتی است. مناره‌های نارنجی، بژ و بنفش مدت‌ها پیش در اثر فرسایش شکل گرفته‌اند و در امتداد مسیرهای پیاده‌روی و مناظر منظره‌ای که در سراسر پارک یافت می‌شوند به نمایش گذاشته شده‌اند.

بنای یادبود ملی یک پارک آسمان تاریک دارای گواهینامه بین المللی است. با آلودگی نوری کم، می توانید ستاره های به ظاهر بی پایان را ببینید. خم نعل اسب یکی از معروف ترین مکان های دیدنی در گلن کنیون است. منظره ای پانوراما از کنده کاری دره رودخانه کلرادو ارائه می دهد.

اگر با گذرنامه پارک ملی نروید، باید هزینه ورودی هر پارک را با مجموع 150 دلار بپردازید (بنابراین پاس 70 دلار برای شما صرفه جویی می کند!). برای خرید گذرنامه زیبای آمریکا در حال حاضر اینجا را کلیک کنید. این راهنمای بهترین پارک‌های ملی یوتا، تمام نکات برجسته، به‌علاوه چند سفر جانبی در طول مسیر را پوشش می‌دهد! در پایان این پست، برنامه‌ای عالی برای استفاده حداکثری از سفر خود به پنج پارک ملی یوتا خواهید داشت. اگرچه پربازدیدترین بخش Glen Canyon NRA (Wahweap/Page) در آریزونا است، اکثریت قریب به اتفاق در یوتا قرار دارد، از جمله اسکله های ساحلی کنار دریاچه Hite، هال کراسینگ و Bullfrog.

در پارکی پر از طاق‌های طبیعی، این پارک به تنهایی، ایستاده و کاملاً نفس‌گیر ایستاده است. آرچز کلاسیک یوتا است، جایی که مناظر شگفت‌انگیز استاندارد است. اما آنچه پارک ملی آرچز را به یکی از بهترین‌ها در ایالات متحده ارتقا می‌دهد، مجموعه شگفت‌انگیز آثار طبیعی آن است. هیچ جای روی زمین به اندازه طاق های ماسه سنگی وجود ندارد. در واقع، اگر بخواهید مراحل را انجام دهید، بیش از 2000 مورد پیدا خواهید کرد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۲ساعت: ۱۱:۱۵:۳۱ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)