سفر سفر .

سفر

تريلرهاي مسافرتي براي فروش در پنسيلوانيا

W/d قابل انباشته شدن بزرگ هستند و عالي كار مي كنند. من نيازي به غذاخوري ندارم، بنابراين آن را تبديل به مبل/تخت خواب كردم. اتاق خواب كوچك است، اما داراي كابينت و انباري زير تخت است. كيفيت براي 45000 دلاري كه من خرج كردم بسيار خوب است. حمل و نقل RV آسان است و داراي تراز كننده هاي اتوماتيك است. من تمام وقت در كمپينگ خود زندگي مي كنم و اين RV را به هر يك از دوستانم توصيه مي كنم.

،
ادامه مطلب

امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۸:۴۶ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

شرايط ورود مشاوره سفر به كنيا

صرف نظر از اينكه كجا مي رويد، قبل از سفر با يك متخصص مراقبت هاي بهداشتي صحبت كنيد تا مطمئن شويد كه به اندازه كافي در برابر COVID-19 محافظت مي كنيد. صرف نظر از اينكه كجا مي رويد، قبل از سفر با يك متخصص مراقبت هاي بهداشتي صحبت كنيد تا مطمئن شويد كه در برابر سرخك كاملاً محافظت شده ايد. هركسي كه در برابر سرخك محافظت نشده باشد در سفرهاي بين المللي در معرض خطر ابتلا به سرخك قرار دارد. يك بيماري كشنده است كه از طريق گاز گرفتن، خراشيدن يا ليسيدن حيوان آلوده به انسان منتقل مي شود.

،
ادامه مطلب

امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۲:۱۸ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

بدون نياز به گواهي منفي RT-PCR براي مسافراني كه از ماهاراشترا به كارناتاكا مي آيند

قوانين آزمايش، واكسيناسيون و قرنطينه براي بازديدكنندگان خارجي هنوز اعلام نشده است. در حالي كه افرادي كه از اروپا، برزيل و آفريقاي جنوبي مي آيند بايد قرنطينه 7 روزه اجباري را پشت سر بگذارند. در نهايت، پس از بيش از يك سال توقف، هند براي استقبال از گردشگران بين المللي آماده مي شود. به دليل شيوع بيماري همه گير، سفرهاي ورودي از مارس سال گذشته محدود شد. با اين حال، اكنون دولت هند تصميم خود را براي اجازه گردشگران از 15 اكتبر 2021 اعلام كرده است. به گفته وزارت كشور، اين تنها براي گردشگراني است كه از طريق پروازهاي چارتر وارد مي شوند.

{ ،
ادامه مطلب

امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۴ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۰:۴۰ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

كلمي تراول: بليط آنلاين، پكيج توريستي، تورهاي با راهنما

بسياري از مردم با عشق از HHC به عنوان "THC-lite" ياد مي كنند. اين به اين دليل است كه HHC بسته به تعداد دفعاتي كه مي‌زنيد، تجربه‌اي ملايم را ارائه مي‌دهد. اجازه ندهيد اين شما را گول بزند، قلم‌هاي HHC ما شما را فوق‌العاده پاره مي‌كنند، اين فقط تجربه‌اي متفاوت از THC معمولي است. اگر هنگام پف كردن THC كمي عجيب و غريب مي شويد، حتما بايد HHC را امتحان كنيد. و وقتي مي‌خواهيد واقعاً آن را احساس كنيد، هيچ كانابينوئيدي بهتر از يك قلم ويپ THC-O وجود ندارد!

قلم‌هاي TRĒ House HHC با در نظر گرفتن حشيش‌پرور طراحي شده‌اند. ما نمي خواهيم كه شما با خواب آلودگي ناخواسته مقابله كنيد. به همين دليل است كه ما اين قلم ها را با 1900 ميلي گرم HHC درجه يك و بدون كانابينوئيد ديگر ساخته ايم. گاهي دوست داريد در خانه بمانيد و مانند بادبادك اوج بگيريد. گاهي اوقات بايد سر كار برويد و كارها را انجام دهيد.

{ ،
ادامه مطلب

امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۱۶:۲۳ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

خريد صرافي ارز مسافرتي

ما خدمات ارزي را به مصرف كنندگان و مشاغل در بريتانيا ارائه مي دهيم. مي توانيد پول سفر خود را به صورت آنلاين از جان لوئيس براي تحويل درب منزل يا جمع آوري سفارش دهيد. اين بدان معناست كه اگر 1000 پوند را به يورو تبديل كنيد، هزينه مبادله اي در حدود 30 پوند پرداخت خواهيد كرد. پول سفر جان لوئيس از تفاوت بين نرخ مبادله اي كه به مشتريان ارائه مي دهد و نرخ مبادله پايه پول خود را به دست مي آورد. به عنوان مثال، نرخ پايه براي تبديل پوند بريتانيا به يورو 1.131 يورو به ازاي هر پوند است، بنابراين با تبديل 1000 پوند، 1131 يورو دريافت خواهيد كرد.

،
ادامه مطلب

امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۱ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۰۹:۲۸ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

Jet2 Covid Tests تخفيف ويژه براي مسافران بريتانيا

اگر از طريق تست و رديابي NHS با شما تماس گرفته شود و بايد خود را ايزوله كنيد، يا اگر قبل از سفر يا زماني كه دور هستيد به COVID-19 مبتلا شويد، تحت پوشش قرار مي گيريد. كشورها مرزهاي خود را سفت‌تر كرده بودند و زماني كه واكسن‌ها به طور گسترده مورد استفاده قرار گرفتند، مسافران بايد شواهدي را نشان مي‌دادند كه واكسينه شده‌اند. اين بيماري همه گير تأثير بي سابقه اي بر سفرهاي بين المللي داشته و مردم را از رفتن به تعطيلات باز داشته است.

،
ادامه مطلب

امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۱:۲۱:۲۰ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

جريكو ويكي پديا

اين دستاوردها جامعه اوليه جريكو را قادر ساخت تا كارهاي عمومي در مقياس بزرگ مانند سيستم هاي استحكامات ساختماني، انبارهاي انبار، رشد جمعيتي، تقسيم كار، تجارت و تخصص در صنايع دستي را اداره و مديريت كنند. پس از اين، به طور دوره اي شهرك هاي جديدي در اريحا ايجاد مي شد. اين سكونتگاه ها هنوز دوران نوسنگي بودند، اما شواهدي وجود دارد كه نشان مي دهد سفال توليد مي كردند. در پايان هزاره چهارم قبل از ميلاد دوباره به شهر محصور شده تبديل شد. بزرگترين اين سكونتگاه ها در سال 2600 قبل از ميلاد توسط آموري ها ساخته شد.

بخشي از اين توافقنامه "پروتكل روابط اقتصادي" بود كه در 29 آوريل 1994 امضا شد. دره اي كه در منطقه A در كرانه باختري قرار دارد، در حالي كه منطقه اطراف آن در منطقه C تحت كنترل كامل ارتش اسرائيل تعيين شده است. چهار سد معبر اين محاصره را محاصره كرده و رفت و آمد جمعيت فلسطيني اريحا را از طريق كرانه باختري محدود مي كند. در سال 659، آن ناحيه تحت كنترل معاويه، مؤسس سلسله امويان قرار گرفت. يك دهه بعد، زائر آركالف از جريكو ديدن كرد و آن را در ويرانه‌اي يافت، همه ساكنان «كنعاني بدبخت» آن اكنون در شهرك‌هاي زاغه‌اي اطراف ساحل درياي مرده پراكنده شده‌اند. پس از سقوط اورشليم به دست ارتش وسپاسيان در شورش بزرگ يهوديه در سال 70 پس از ميلاد، اريحا به سرعت رو به افول رفت و تا سال 100 پس از ميلاد تنها يك شهر كوچك پادگان رومي بود.

وجود ابسيدين در اريحا به مقدار زياد در دوران پيش از سفال نوسنگي A و B، نشان دهنده تجارت طولاني مدت با آناتولي است كه در 500 مايلي اريحا قرار دارد. از سوي ديگر، اشياء و كالاهاي صادراتي اريكويي در مكان‌هاي ديگر در شام يافت شد. جريكو قير و ساير منابع طبيعي درياي مرده را به ويژه به مصر صادر مي كرد كه از اين محصول عمدتاً براي موميايي كردن و پوشش قايق ها استفاده مي كرد. انواع اقلام مصري مانند سر گرز مرمري، پالت شيست، گلدان نيلوفر آبي، صدف‌هاي خرچنگ و خرچنگ نيز در دوران برنز به اريحا وارد مي‌شد. نام كنعاني باستاني آن «آريها» از نام خداي ماه كنعاني باستان «يريهو» و از «روها» به معناي «بو»، «عطر» و «ارريها» گرفته شده است.

خط داستان

تحولات در عصر نوسنگي پيش از سفال، مشابه ساير مكان‌هاي نوسنگي در خاورميانه، مانند عين غزال، جرف الاحمر، گوبكلي تپه و چاتالهويوك، جوامع كشاورزي از نظر اجتماعي پيچيده‌تر و هماهنگ‌تر از پيشينيان خود بودند. آنها در ساختمان هاي مستطيلي شكل، بزرگتر و از آجرهاي گلي كه بر پايه هاي سنگي تكيه داده بودند، زندگي مي كردند. فضاهاي داخلي آن‌ها داراي گچ‌هاي رنگي-عمدتاً سفيد، قرمز و صورتي- است كه غلظت آن‌ها گوياي سنت‌هاي فرهنگي و هنري قوي است.

ناهار خود را در مقابل چشم انداز شگفت انگيز پرندگان از شهر جريكو، كوه هاي اردن و درياي مرده مي خوريد. با استفاده از تله كابين جريكو مي توانيد به اين رستوران برسيد. اين ساحل در درياي مرده توسط شهرك اسرائيلي نزديك به كاليا اداره مي شود. آنها معمولاً مالديو به فلسطيني ها اجازه مي دهند كه از ساحل نيز استفاده كنند. همچنين، جريكو براي مردم محلي به عنوان منطقه اي شناخته مي شود كه توسط محيطي زيبا احاطه شده است. مسيرهاي پياده روي متعددي وجود دارد كه مناظر زيبايي از واحه هاي اطراف جريكو دارند.

المقدسي، جغرافيدان عرب، در سال 985 نوشت كه "آب اريحا در تمام اسلام بالاترين و بهترين است. موز فراوان است، همچنين خرما و گلهاي خوشبو است". جريكو همچنين توسط او به عنوان يكي از شهرهاي اصلي جوند فيلاستين ناميده مي شود. كنيسه ناآران، يكي ديگر از بناهاي دوران بيزانس، در حومه شمالي اريحا در سال 1918 كشف شد. در حالي كه كمتر از شالوم آل اسرائيل از آن شناخته شده است، موزاييك بزرگتري دارد و وضعيت مشابهي دارد. هرود مجبور شد ملك سلطنتي در جريكو را از كلئوپاترا پس از آن كه مارك آنتوني به عنوان هديه به او داده بود، اجاره دهد. پس از خودكشي مشترك آنها در سال 30 قبل از ميلاد، اكتاويان كنترل امپراتوري روم را به دست گرفت و به هيروديس به عنوان بخشي از قلمرو جديد هيروديان، بر اريحا حكومت مطلق داد.

jericho

حفاري هاي اين سايت شبكه اي از ديوارهاي فروريخته را نشان مي دهد كه مربوط به اواخر قرن هفدهم يا اوايل قرن شانزدهم قبل از ميلاد است. جريكو به عنوان يك كمپ محبوب براي شكارچيان-گردآورنده فرهنگ ناتوفيايي كه قدمت آن به قبل از ميلاد مي‌رسد آغاز شد. تا زماني كه سرما و خشكسالي ناشي از آخرين عصر يخبندان يا دراياس جوانتر در حدود سال 9600 قبل از ميلاد به پايان رسيد كه سكونت و سكونت دائمي در تمام طول سال در اين منطقه آغاز شد. تل السلتان (تپه سلطان)، در 2 كيلومتري (1.2 مايلي) شمال اريحا امروزي، به اولين سكونتگاه دائمي تبديل شد.

نام عربي كنوني هر دو ارزش ارجاعي كلمه كنعاني، عطر و نام خداي ماه را يكي مي كند. نام باستاني كنعاني "روها" اخيراً در تل السلطان بر روي يك اسكرااب سنگي حكاكي شده مصري مربوط به هزاره دوم قبل از ميلاد كشف شد كه نشان دهنده تداوم ميراث فلسطين براي هزاران سال است. اولين شكارچيان در حدود 9000 سال قبل از ميلاد در اينجا ساكن شدند.

باستان شناسان بقاياي بيش از 20 سكونتگاه متوالي را در تل السلطان (يا تپه سلطان)، يك تپه خاكي در دو كيلومتري شمال شهر كنوني كشف كرده اند. شايد در مشهورترين نبرد كتاب مقدس، اين اولين شهري بود كه اسرائيلي‌ها هنگام ورود به سرزمين موعود به تصرف خود درآوردند. اما آيا همانطور كه آهنگ مي گويد "ديوارها فرو ريختند؟" باستان شناسان در مورد اينكه آيا اسرائيليان يوشع واقعاً يك شهر محصور شده را ويران كردند يا خير، اختلاف نظر دارند. محققين تقريباً متفق القول هستند كه كتاب يوشع ارزش تاريخي كمي دارد.

جريكو

اگر ترجيح مي‌دهيد روي چيزهاي ديگر تمركز كنيد، ديدن اصل سايت از جاده‌هاي اطراف نسبتاً آسان است. پاركينگ اين سايت نه يك، بلكه دو فواره مجزا دارد كه هر دو ادعا مي‌كنند چشمه اليشع هستند. ماموريت ما ماموريت ما تعامل با مردم داراي ميراث فرهنگي و بهبود آموزش تاريخ در سراسر جهان است. هر ماه مي توانيد عضو شويد و از ماموريت ما براي مشاركت دادن مردم با ميراث فرهنگي و بهبود آموزش تاريخ در سراسر جهان حمايت كنيد. اولين سكونت گاه حفاري شده در تل السلطان (يا تپه سلطان) امروزي، در چند كيلومتري شهر فعلي قرار داشت. در هر دو زبان عربي و عبري، تِل به معناي «تپه» است – لايه‌هاي متوالي سكونت در طول زمان تپه‌اي را تشكيل مي‌دهند، همانطور كه براي سكونتگاه‌هاي باستاني در خاورميانه و آناتولي رايج است.

آبراهام ساموئل هرشبرگ (1858-1943) نيز پس از سفرهاي 1899-1900 خود در منطقه حدود 30 كلبه فقير و 300 ساكن گزارش داد. منبع اصلي آب روستا چشمه اي به نام عين السلطان روشن بود. مسافر فرانسوي لوران دآرويو در سال 1659 اين شهر را توصيف كرد: «اكنون متروكه است و فقط شامل حدود پنجاه خانه فقيرانه است كه در وضعيت بدي قرار دارند... دشت اطراف بسيار حاصلخيز است؛ خاك در حد متوسط ​​است؛ اما آب آن توسط رودخانه هاي متعددي كه به اردن مي ريزند. مجموعه كاخ‌هايي كه مدت‌ها به دهمين خليفه اموي، هشام بن عبدالملك (ح. 724–743) نسبت داده مي‌شد و به اين ترتيب به نام كاخ هشام شناخته مي‌شد، در خربة المفجار، در حدود 1.5 كيلومتري شمال تل‌السلطان قرار دارد. اين «قلعه صحرايي» يا قصر به احتمال زياد توسط خليفه وليد بن يزيد (حك 743–744) ساخته شده است كه قبل از تكميل ساخت و ساز ترور شد.

jericho

يك روز پس از پخش در ايالات متحده تا تعطيلات نيم فصل در استراليا پخش شد. پس از وقفه، شبكه ده نتوانست برنامه را براي حدود 2 ماه پس از ايالات متحده به پخش برگرداند. اين تأخير، همراه با عدم تبليغات و زمان ضعيف باعث شد تا جريكو پس از اپيزود در قفسه گذاشته شود. اريحا از زمان جنگ شش روزه سال 1967 به همراه بقيه كرانه باختري توسط اسرائيل اشغال شده است. اين اولين شهري بود كه طبق توافقنامه اسلو به كنترل تشكيلات خودگردان فلسطين واگذار شد. خودمختاري محدود فلسطينيان در اريحا در توافقنامه غزه-اريحا در 4 مه 1994 مورد توافق قرار گرفت.

خداوند به يوشع دستور داد كه شش روز، هر روز يك بار و در روز هفتم هفت بار، ديوارهاي اريحا را دور بزند. خداوند دستور داد كه هفت كاهن در شيپور به شهر حمله كنند، صندوق عهد در جلوي آنها و همه مردم در پشت صندوق عهد. آنها در شش روز اول روزي يك بار ديوار اريحا را محاصره كردند و سپس در روز هفتم شهر را هفت بار محاصره كردند. پس از آن كه صداي شوفار ضربات بزرگي به گوش رسيد، بني اسرائيل هلهله كردند و ديوارهاي شهر زير آنها فرو ريخت. كنيسه اريكو در كاخ زمستاني سلطنتي مكابين در اريحا متعلق به 70 تا 50 قبل از ميلاد است. كنيسه اي متعلق به اواخر قرن ششم يا اوايل قرن هفتم پس از ميلاد در اريحا در سال 1936 كشف شد و نام آن را كنيسه Shalom Al Yisrael يا "صلح براي اسرائيل" برگرفته از شعار عبري مركزي در كف موزاييك آن.

تنها رحاب، پدر و مادر، برادران و همه «كساني كه از او بودند» در امان ماندند. سپس يوشع هركسي را كه پايه‌ها و دروازه‌ها را بازسازي مي‌كرد، نفرين كرد و به ترتيب اولين و كوچك‌ترين فرزندشان كشته شدند. اين امر در نهايت توسط هيل بيتليتي در زمان سلطنت شاه آخاب محقق شد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۵۱:۲۲ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

اقدامات مرزي براي جلوگيري از شيوع ويروس كرونا جديد COVID-19 وزارت امور خارجه ژاپن

اطلاعات بيشتر به روز آب و هوا و زلزله به زبان انگليسي را مي توانيد در وب سايت آژانس هواشناسي ژاپن بيابيد. اطلاعات بيشتر در مورد سيستم "راه سريع" MySOS براي تكميل مراحل ورود را مي توان در اين وب سايت MHLW يافت. مسافران كشورهايي غير از ايرلند، يا كساني كه در 14 روز قبل از سفر زماني را در كشورهاي ديگر سپري كرده‌اند، ممكن است در هنگام ورود تحت آزمايش كوويد-19 و قرنطينه قرار گيرند.

،
ادامه مطلب

امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۸ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۰:۱۲:۲۱ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

توصيه ها و توصيه هاي سفر به جامائيكا

از آخر هفته جاري، مسافران ديگر نيازي به انجام آزمايش PCR يا آنتي ژن براي بازديد از جامائيكا نخواهند داشت. ما در مأموريتي هستيم كه به مردم كمك كنيم ارزش واقعي سفر را كشف كنند - الهام بخشيدن، ارائه دلايل بيشتر، آسان كردن سفر - براي شما. شركت ما در سال 2005 تأسيس شد و از آن زمان تاكنون، ما برخي از محبوب‌ترين محصولات را براي مسافران در سراسر جهان تصور و ايجاد كرده‌ايم.

،
ادامه مطلب

امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ دى ۱۴۰۱ساعت: ۱۲:۲۶:۱۹ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

جامائيكا فرم و الزامات مجوز سفر COVID-19 را حذف مي كند

اگر پاسپورت انگلستان يا ايالات متحده نداريد، قبل از سفر شرايط ويزاي جامائيكا را بررسي كنيد زيرا ممكن است در بدو ورود نياز به خريد ويزا داشته باشيد. اگر از كشوري پرخطر سفر مي‌كنيد يا هنگام فرود در جامائيكا علائمي از خود نشان مي‌دهيد، ممكن است در بدو ورود از شما خواسته شود كه آزمايش كوويد-19 را انجام دهيد، حتي اگر در هنگام ورود نتيجه منفي داشته باشيد. در اين مورد، شما بايد منتظر نتايج در اتاق هتل خود باشيد. براي بازديد از اروپا از سال 2023، آمريكايي ها و ساير اتباع معاف از ويزا، مانند كانادايي ها، بريتانيايي ها و مكزيكي ها بايد براي ويزاي الكترونيكي با هزينه تقريبي 8 دلار درخواست دهند. بريتانيا همچنين طرح مجوز سفر خود را در سال 2024 معرفي مي‌كند، در حالي كه ژاپن آخرين مقصد اصلي است كه هزينه ويزا/ورود الكترونيكي را براي آمريكايي‌ها در نظر گرفته است. قبل از سفر حتما فرم C5 را پر كرده و مدارك مورد نياز را ارائه دهيد.

،
ادامه مطلب

امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۵ دى ۱۴۰۱ساعت: ۰۹:۰۶:۲۴ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)