سفر سفر .

سفر

زمان در سوئیس

فاصله از خط استوا و مسیر خورشید نه تنها زمان طلوع و غروب خورشید را تعیین می کند. هر چه کشوری از خط استوا دورتر باشد، مسیر خورشید به سمت افق مورب تر است و غروب خورشید برای مدت زمان متفاوتی ادامه می یابد. برن در 47 درجه عرض شمالی قرار دارد و بنابراین از خط استوا بسیار دور است. در حالی که غروب خورشید در نزدیکی خط استوا تنها حدود 20 دقیقه طول می کشد، در سوئیس این دوره به طور متوسط ​​41 دقیقه است. در ماه ژوئن، در برن حدود 46 دقیقه است، در حالی که در دسامبر 36 دقیقه است. اینکه آیا بیشتر اروپا در یک منطقه زمانی باقی خواهند ماند یا خیر، هنوز تصمیم گیری نشده است.

what time is it in switzerland

آیا می خواهید زمان سوئیس را در مقایسه با خانه خود ببینید؟ تاریخ و زمان را انتخاب کنید سپس روی "ارسال" کلیک کنید و ما به شما کمک می کنیم آن را از زمان سوئیس به منطقه زمانی خود تبدیل کنید. شناسه منطقه زمانی IANA برای سوئیس اروپا/زوریخ است.

زمان در سوئیس در زمستان 1 ساعت UTC و در تابستان 2 ساعت UTC است. زمان طلوع و غروب خورشید متفاوت است، روزهای طولانی در ژوئن و روزهای کوتاه در دسامبر. ساعت محلی سوئیس در سراسر کشور یکسان است و هیچ تفاوت زمانی با هیچ یک از کشورهای اطراف وجود ندارد.

یک ساعت در وبلاگ خود قرار دهید!

کشورها ممکن است به منطقه زمانی "طبیعی" خود برگردند. برای سوئیس، محتمل ترین نتیجه این است که این کشور UTC را 1 ساعت به عنوان زمان خود نگه می دارد، اما بدون زمان تابستان. اروپا تصمیم گرفته است که تغییر ساعت را برای رعایت ساعت تابستانی متوقف کند.

what time is it in switzerland

به دلیل موقعیت کوهستانی مرتفع در کوه های آلپ، طلوع و غروب خورشید اغلب از دره ها قابل مشاهده نیستند زیرا در دریای آزاد یا در مناطق نسبتاً هموار هستند. در عوض، خورشید پشت قله های کوه پنهان می شود. با این حال، این مناظر بسیار متنوع‌تر و گاهی خیره‌کننده‌تر را به همراه دارد، تا زمانی که خود خورشید صبح هنوز پنهان است، اما نور آن از بین قله‌های آلپ به بیرون می‌تابد. بنابراین، برخی از مناطق دره ها هنوز در نیمه تاریک هستند، در حالی که دامنه ها از قبل می درخشند.

منطقه زمانی

ما در تنظیم قوانین زمان تابستانی در تابستان برای مکان‌هایی که آن را رعایت می‌کنند تخصص داریم، بنابراین همه به موقع در رویداد حاضر می‌شوند، چه اینجا باشند و چه آنجا. اکنون زمان محلی در زوریخ، ژنو، بازل، برن، لوزان و در تمام شهرهای سوئیس است. با موقعیت و دید مناسب، الگوهای مختلف آب و هوا را می توان در بازی خورشید در دوردست دید. در اروپا ساعت تابستانی اغلب به عنوان "ساعت تابستانی" شناخته می شود. همه کشورهای دارای DSTA خلاصه همه کشورهایی که در حال حاضر ساعت تابستانی را رعایت می کنند با اطلاعات بیشتر در مورد معرفی و تغییرات آتی.

بحث در مورد زمان استفاده و زمان اجرا شدن آن هنوز ادامه دارد. سوئیس کشور کوچکی است، بنابراین زمان طلوع و غروب خورشید در همه جا تقریباً یکسان است. به عنوان جایگزینی برای استفاده از این مبدل برای تفاوت زمانی بین سوئیس و مکان‌های دیگر، WorldTimeServer همچنین یک برنامه‌ریز جلسه ارائه می‌دهد که زمان روز را در مکان‌های مختلف به عنوان جدول مقایسه نشان می‌دهد. WorldTimeServer.com می تواند زمان را در هر نقطه دیگری از جهان نیز تبدیل کند. برای تغییر مکان، فقط مکان دیگری را از لیست سمت چپ انتخاب کنید!

تمام قلمرو سوئیس متعلق به یک منطقه زمانی است. سوئیس از اواخر اکتبر تا اواخر مارس در "زمان زمستانی" است. که منجر به ساعت های زیبا، ساعت های پیشرفته و قطارهایی می شود که طبق برنامه حرکت می کنند. من موافقت می کنم که کد ارائه شده توسط 24timezones.com را بدون ایجاد تغییر در متن و پیوندها در صفحات وب خود قرار دهم. من متوجه هستم که 24timezones.com ممکن است در صورت تغییر کد، سرویس را خاتمه دهد. پس از راه‌اندازی رویداد خود در زیر، پیوندی دریافت می‌کنید که می‌توانید از آن برای ایمیل یا پست کردن در وب‌سایت، بیانیه مطبوعاتی یا پست وبلاگ خود استفاده کنید تا همه زمان دقیقی را که برای حضور در آنجا نیاز دارند دریافت کنید.

این رویداد در چه زمانی است

همراه با مه صبحگاهی که به آرامی از بین می رود، مناظر دیدنی و در برخی نقاط رنگارنگ ایجاد می شود که در مناطق پست دیده نمی شود. زمان محلی فعلی در سوئیس - تعدیل استاندارد به GMT، تاریخ های تابستان/زمستان سوئیس، افست به GMT/UTC، ساعت تابستانی، ساعت Html آنالوگ آنلاین رایگان سوئیس، و تاریخ های تبدیل ساعت 2022. مانند همه کشورهای نیمکره شمالی، روزها در سوئیس در تابستان طولانی و در زمستان کوتاه است. در انقلاب تابستانی در ژوئن، طول روزها تا 16 ساعت می رسد. در ماه دسامبر شرایط تغییر می کند شب ها تا 16 ساعت طول می کشد.

وقتی ساعت‌ها به عقب برمی‌گردند، سوئیس در زمان استاندارد است - به وقت اروپای مرکزی. زمان محلی دو منطقه زمانی، کشورها ژاپن یا شهرهای جهان را مقایسه کنید. Time.is زمان دقیق و رسمی ساعت اتمی را برای هر منطقه زمانی به 57 زبان نمایش می دهد.

جای تعجب نیست که دیر کردی چرا، این ساعت دقیقا دو روز کند است. تمام سوئیس و همه کشورهای اطراف در یک منطقه زمانی قرار دارند. ساعت تابستانی در حال مشاهده است، بنابراین زمان یک ساعت دو بار در سال تغییر می کند. Time Now ابزاری قابل اعتماد هنگام مسافرت، تماس یا تحقیق است. The Time Now زمان همگام شده و خدمات زمان دقیق را در سوئیس ارائه می دهد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۸ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۲۳:۲۶ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)