سفر سفر .

سفر

25 بهترین سفر یک روزه در کوه های کارولینای شمالی

کوه راجرز با ارتفاع 5729 فوت، مشهورترین و بلندترین قله در ویرجینیا است. هیچ جاده ای منتهی به قله وجود ندارد که آن را منزوی و منزوی می کند. کوتاه ترین و به همین دلیل محبوب ترین مسیر از طریق Massie Gap در Grayson Highlands یا Elk Garden Trailhead است. Massie Gap یک سفر رفت و برگشت 8 مایلی است و باغ الک کمی طولانی تر و 9 مایل است. مسیر Massie Gap خوش منظره ترین مسیر قله و تا حد زیادی محبوب ترین راه برای بالا رفتن از کوه راجرز است. کوه راجرز قله منطقه تفریحی ملی مونت راجرز است که برای حفاظت از مناظر طبیعی ایجاد شده است.

mountains near me

برخی از تقلاهای کلاس 3 درگیر است و پیاده روی Old Rag را به یک ماجراجویی واقعی برای کوهنوردان مبتدی تبدیل می کند که هرگز کوه های آلپ واقعی را تجربه نکرده اند. این مسیر ممکن است شلوغ شود زیرا تنها 2 پاریس ساعت از واشنگتن دی سی فاصله دارد. دو رشته کوه اصلی جغرافیای ویرجینیا را تشکیل می‌دهند - کوه‌های بلو ریج و کوه‌های آلگنی، که هر کدام سهم خاص خود را از مقاصد پیاده‌روی و کوهنوردی شگفت‌انگیز دارند.

گریت گیبل دارای برخی صعودهای شیب دار در نزدیکی قله است و شامل کوهنوردی واقعی است. محبوب ترین کوه در بریتانیا، اسنودون مرتفع ترین کوه در ولز است از طریق خط الراس شمالی از محل کمپینگ در Waterfall Creek Reserve به کوه می 836 متری بالا بروید. حدود دو تا سه ساعت طول می کشد تا به قله برسید، جایی که مناظر عالی و غیرعادی از کوه بارنی را خواهید دید.

از Skyline Drive، می‌توانید به طول 7.5 مایلی وایت راکس-حلقه کوه هیزل، و از بیرون پارک، از حلقه ریج ریج 6 مایلی هیزل ریور-سام بروید. کوه پیگنوت در پارک ملی Shenandoah، بین Thornton Gap و Front Royal، ویرجینیا واقع شده است. شما باید از جاده آتش نشانی Keyser Run استفاده کنید، که شما را به یک زین در فاصله 0.6 مایلی از قله می رساند. این زین محل گورستان قدیمی بولن است، محل استراحت برخی از مردم سرسخت که قبل از تبدیل شدن به پارک ملی Shenandoah در این منطقه ناهموار و منزوی زندگی می کردند. همانطور که در امتداد جاده آتش نشانی Keyser Run حدود 1.2 مایل پیاده روی می کنید تا زمانی که به مسیر جاده مدرسه هال برسید، حدود 700 فوت ارتفاع خواهید داشت.

اما برای لذت بردن از منظره و تماشای هنگ گلایدرها و پاراگلایدرهایی که اغلب بالای سرشان اوج می‌گیرند، در گاه به گاه بایستید. بسیاری از دیدگاه‌ها مستقیماً به آبجوسازی Coors - بزرگترین سایت تولید آبجو روی زمین - نگاه می‌کنند. شما همچنین می توانید از طریق قطار مسافربری در خط منطقه شمال شرق آمتراک از بلو ریج ویرجینیا دیدن کنید. پلت فرم Amtrak در مرکز شهر Roanoke واقع شده است و به این منطقه به مناطق بزرگ شهری در شمال شرقی، از جمله واشنگتن، دی سی، فیلادلفیا، نیویورک و بوستون متصل می شود. این کوه ها خانه پارک وی بلو ریج، معروف به درایو مورد علاقه آمریکا، و بخشی از مسیر آپالاچی، یکی از پربازدیدترین مسیرهای پیاده روی در جهان هستند. بلوینگ راک یک شهر تفریحی مجلل با جاذبه های کوهستانی فراوان است.

کوه های نزدیک من: دستگیره پرنده

صعودها را می توان از اکثر زوایا در گریت گیبل انجام داد، بسته به چیزی که می خواهید از پیاده روی خود ببینید و به آن برسید. موقعیت آن در دریاچه ها به آن مناظر پانورامایی زیبایی از کل منطقه می دهد. قله گریت گیبل با تعدادی تخته سنگ پراکنده شده است و بالاترین نقطه آن است که با برآمدگی سنگ مشخص شده است.

mountains near me

این یکی از قابل دسترس ترین دریاچه های کوهستانی در کلرادو است و احتمالاً منطقه ای برای جستجوی بزهای کوه راکی ​​است. در این ارتفاع، در تمام طول سال می توانید انتظار مشاهده برف و یخ در کنار دریاچه را داشته باشید. یک مسیر کوتاه به یک منظره پانوراما منتهی می‌شود، جایی که از صخره‌های 1000 فوتی به حوضه متروک دریاچه‌های شیکاگو در زیر نگاه می‌کنید. همچنین یکی از معدود مکان‌هایی است که با ماشین در جنوب دایره قطب شمال قابل دسترسی است و می‌توان در مسیرهای پیاده‌روی در سراسر تاندرا قدم زد. از بالا، می‌توانید بیشتر قله‌های کوهستانی مرکزی کلرادو را ببینید - از وایومینگ در شمال تا قله پایکس در جنوب.

مسیر آپالاچی و پارک وی ریج بلو ریج شما را تقریبا به قله می برد. بالای کوه باز است و یک ایستگاه رادار دریایی بر آن مسلط است، که محدودیت‌های آن ممنوع است، اگرچه به دلیل مناظری که می‌دهد وسوسه بزرگی را ایجاد می‌کند. برای کسانی که در مسیر آپالاچی پیاده‌روی می‌کنند، قله Apple Orchard Mountain بلندترین قله به طول 1000 مایل در صورت رفتن به شمال یا 300 مایل در صورت حرکت به سمت جنوب است. دامنه‌های کوه پیاده‌روی بسیار خوبی را ایجاد می‌کند، زیرا به طور متراکم با پوشش گیاهی سرسبز و پر از حیات وحش پوشیده شده است. در نزدیکی قله، از آبشاری چشمگیر و بسیار زیبا عبور خواهید کرد.

کوه های ویرجینیا: کوه پیگنات

در نزدیکی شهر کوچک فورت ویلیام، بن نویس قابل درک است که گردشگران زیادی را به خود جذب می کند. بیشتر پیاده‌روها از مسیر کوهستانی «آسان‌تر» به سمت بالا کوه می‌روند که از گلن نویس شروع می‌شود. مسیرهای دیگری به سمت بن وجود دارد و کوهنوردان باتجربه اغلب جذب «نورث فیس» می شوند که یکی از بلندترین صخره های بریتانیا است. چیزی که پارک ملی Shenandoah را از دیگر پارک‌های بزرگ کشور متمایز می‌کند این است که بسیار نزدیک به مراکز بزرگ شهری است، بنابراین افراد زیادی می‌توانند از پیاده‌روی در طبیعت لذت ببرند. کسانی که به دنبال خلوت هستند مکان هایی مانند کوه جونز با ارتفاع 3482 فوت و رخنمون آشکار آن صخره کلیسای خرس را انتخاب می کنند.

محبوب ترین و مسلماً زیباترین کوه های ویرجینیا بخشی از پارک ملی Shenandoah است. کوه‌های آسان و دلپذیری وجود دارد که برای پیاده‌روی یک روزه مناسب هستند، در حالی که کوه‌هایی که دورتر و ناهموارتر هستند، تجربه‌ای انفرادی را برای شما فراهم می‌کنند. Buzzards Roost در پارک ایالتی کوهستان جنوبی واقع شده است و بلندترین کوه در رشته جنوبی است. این پارک مملو از مسیرهای پیاده روی شگفت انگیز است، اگرچه نیمه شمالی پارک، جایی که Buzzard’s Roost در آن قرار دارد، توسعه نیافته و دورافتاده است. هیچ مسیر مستقیمی برای رسیدن به قله وجود ندارد، اما با این وجود، کوهنوردان می‌توانند با چند بوته‌کوبی به آنجا برسند.

mountains near me

کوه‌های زیادی در بریتانیا برای فتح شما آماده هستند، و برای هر سطحی از توانایی‌ها چیزی وجود دارد، بنابراین هیچ بهانه‌ای برای انجام ندادن آن وجود ندارد. در اینجا ما 15 کوه را در سراسر بریتانیا جمع آوری کرده ایم که فکر می کنیم باید حتماً صعود کنید، از سه قله بزرگ تا قله های کمی کمتر صعود شده که چیزهای زیادی برای ارائه دارند. با استفاده از آیتم منوی جستجوی محلی می توانید تمام کوه های اطراف را بیابید. همچنین، می توانید فیلترهایی را برای یافتن فیلتر مورد نظر خود اعمال کنید.

ایده آل برای یک آخر هفته آرام پر از پیاده روی و خرید ویترینی است. منطقه بریزبن مملو از آبشارهای آبشاری، دریاچه‌های وسیع و چاله‌های آبی است. آبشارها و دریاچه‌های نزدیک بریزبن، منطقه بریزبن مملو از آبشارهای آبشاری، دریاچه‌های وسیع و چاله‌های آبی است.

با این حال، از آنجایی که دهانه های کمی در میان درختان وجود دارد، در طول مسیر با یک منظره زیبا پاداش خواهید گرفت. یکی از زیباترین آنها منظره تنگه قلعه راک است که در ارتفاع 1800 فوتی زیر آن قرار دارد. Rocky Knob یک صعود چندان چالش برانگیز نیست، زمانی که در امتداد Blue Ridge Parkway رانندگی می‌کنید، که بین پارک ملی Shenandoah و Great Smoky Mountains در کارولینای شمالی می‌روید. مسیرهای کمی وجود دارد که به سمت قله می روند و طولانی ترین راه تنها حدود یک مایل است، با افزایش ارتفاع حدود 500 فوت. خط الراس باک، در ارتفاع 2655 فوتی، خط الراسی است که در نزدیکی تاج اصلی خط الراس آبی در پارک ملی Shenandoah، در نزدیکی سنگ مریس قرار دارد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۱ بهمن ۱۴۰۱ساعت: ۰۳:۰۱:۲۵ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)