سفر سفر .

سفر

21 بهترین سواحل فلوریدا

اگر به دنبال غذاهای دریایی تازه صید شده یا سرگرمی های زنده هستید، رستوران های ساحل مکزیکو از بهترین رستوران های فلوریدا هستند. هتل 1 با آگاهی از محیط زیست بسیار زیبا و ساحلی است و دلیل کمی برای ترک آن به شما می دهد. کلوپ‌های ساحلی هتل‌ها بر خط ساحلی خیابان 15 تا خیابان 22 مسلط هستند، اما هنوز فضای زیادی برای هرکسی وجود دارد که حوله را پایین بیاندازد. برای اینکه واقعاً نبض ساحل جنوبی را بگیرید، اقامت در The Betsy - South Beach، 1 Hotel South Beach، SLS Hotel South Beach، یا The Setai Miami Beach—همه برندگان جایزه انتخاب خوانندگان 2021 را در نظر بگیرید.

best beaches in florida

خیابان‌های پوشیده از درختان نخل، فروشگاه‌های عجیب و غریب، گالری‌ها، رستوران‌ها و البته برخی از بهترین سواحل فلوریدا، کی بیسکاین را به مقصدی دوست‌داشتنی برای فرار تبدیل کرده است. اگر به دنبال سواحل برتر در فلوریدا هستید، Key Biscayne مکانی عالی برای بازدید است. اگر تا به حال به اندازه کافی روی شن ها استراحت کنید و زیر نور خورشید بنشینید، فورت پیکنز ارزش بازدید را دارد و پس از سواحلش محبوب ترین جاذبه شهر است. این قلعه که در دهه 1800 برای محافظت از پنساکولا در برابر حمله ساخته شد، بسیار چشمگیر به نظر می رسد و یک نقطه عطف تاریخی وارداتی است.

حتی بهتر؟ افراد ماجراجوتر می توانند با کایاک سواری به Caladesi بروند و از سازندگان محلی جزیره ماه عسل اجاره کنند. ساحل سنت آگوستین، در منتهی الیه جنوبی جزیره آناستازیا، دارای 2 مایل شن به همراه اسکله ماهیگیری بزرگ، پارک آبپاش، زمین والیبال شنی، و آلاچیق سایه دار است. امواج بزرگ و کوچک بر روی آب، موج سواران و اسکیبورد سواران را به خود جذب می کنند، در حالی که ساحل پهن و مسطح به این معنی است که به ندرت برای یافتن نقطه ای از خود مشکل خواهید داشت. یکی از هزاران جزیره فلوریدا و تنها جزیره توسعه یافته، جزیره مارکو است که در فاصله کوتاهی از ناپل و فلوریدا اورگلیدز قرار دارد. این شهر ترکیبی هماهنگ از استراحتگاه های مجلل، سواحل دیدنی و پارک های وحشی و دست نخورده است. یکی از بهترین سواحل با ماسه سفید آمریکا، ساحل کلیرواتر، امتداد باریک و 3 مایلی شبه جزیره پینلاس در ساحل خلیج فارس را در بر می گیرد.

هتل‌های جدید کارائیب که ارزش برنامه‌ریزی برای سفر به این زمستان را دارند، از کانکون تا جامائیکا

بزرگ‌ترین شهر آن، ساحل فرناندینا، با معماری زیبای ویکتوریایی، فروشگاه‌های عجیب و غریب، و رستوران‌های خارق‌العاده، مکانی برای کاوش است. سواحل سفید درخشان، پهن و بدون شلوغی هستند و به شدت با آب های سبز زمردی اقیانوس اطلس تضاد دارند. این جزیره در یک جزیره مانع سانتا روزا درست در آن سوی آب از پنساکولا در سرزمین اصلی واقع شده است.

برای دیدن حیات دریایی غنی مانند نهنگ های راست آمریکایی، یک تور قایق داشته باشید. همچنین می توانید روی تخته پارویی یا تخته موج سواری بپرید یا در منطقه جذاب تاریخی قدم بزنید. همچنین غواصی عالی، ماهیگیری و غواصی، تماشای پرندگان در تپه های شنی، و انواع غذاها، از ساندویچ هامور داغ در اسکله گرفته تا یک غذای لذیذ در یکی از رستوران های مقصد مجلل وجود دارد. اگر تصمیم به انجام هیچ کاری جز دراز کشیدن در ساحل در سایه چتر خود دارید، احساس گناه نکنید - این محبوب ترین ورزش جزیره است. فورت لادردیل، یک مقصد توریستی محبوب در ساحل اقیانوس اطلس در حدود 23 مایلی شمال میامی، به خاطر سواحل دیدنی، 165 مایل کانال های عجیب و غریب و 46 کشتی تفریحی که از شهر حرکت می کنند مشهور است.

در بین سواحل خلیج فارس و سواحل اقیانوس اطلس، بهترین سواحل فلوریدا کمبودی از شن های ریز پودری، پارک های ساحلی ملی و ایالتی، تنوع زیستی دریایی، و مناظری که هم برای کوکتل و هم برای کودکان مناسب است، ندارند. آلاسکا ممکن است رکورد "طولانی ترین خط ساحلی ایالت" در ایالات متحده را داشته باشد، اما فلوریدا - دومین خط ساحلی - سواحل بسیار بهتری در هوای گرم دارد. 1350 مایل املاک و مستغلات ساحلی این ایالت از خلیج مکزیک تا اقیانوس اطلس امتداد دارد که بیشتر آن تحت سلطه شن‌های طلایی، مناظر تاریخی، و آفتاب در تمام طول سال است.

بلوار لاس اولاس یک مقصد خرید مورد علاقه است و فعالیت‌های خانوادگی بی‌پایانی وجود دارد که شما را به امواج آبی درخشان منطقه می‌کشاند. سواحل زیبای بکر، جذابیت تاریخی و ماجراجویی‌های بیرونی جزیره آملیا، آن را به یک مقصد اصلی فلوریدا تبدیل کرده است. بیش از 40 نقطه دسترسی به ساحل عمومی وجود دارد که می توانید از امواج در پارک ساحلی اصلی در ساحل فرناندینا لذت ببرید.

تعطیلات ساحل فلوریدا جنوبی

نصب‌های جدید سالانه اضافه می‌شوند و این را به عنوان یک گالری خارق‌العاده معرفی می‌کنند که می‌خواهید چندین بار از آن بازدید کنید. این منطقه مهم ترین منطقه جهان برای لانه سازی لاک پشت دریایی و مهم ترین منطقه آمریکای شمالی برای لانه سازی لاک پشت سبز است. مکان خود را خیلی زود برای شرکت در پیاده‌روی‌های شبانه لاک‌پشت‌ها توسط طبیعت‌گرایان در طول فصل لانه‌سازی (ژوئن-ژوئیه سالانه) با پناهگاه دوستان کار، ایمن کنید. در این مدت شاهد منظره یک لاک پشت دریایی لانه سازی خواهید بود که تخم گذاری می کند، لانه خود را می پوشاند و به اقیانوس باز می گردد. هنگامی که جوجه ها شروع به بیرون آمدن از لانه در ماه های اوت و سپتامبر کردند، برای مشاهده لانه های لاک پشت های دریایی که از تخم بیرون می آیند، یک ساعت لاک پشت حفاری هدایت شده در روز سوار شوید. دیرفیلد محبوب ترین ساحل در فورت لادردیل است که دارای اسکله زیبا و شرایط برنده جایزه برای کیفیت آب، شرایط ساحل، خدمات ایمنی و تلاش های حفاظتی است.

best beaches in florida

جزیره های خیره کننده ده هزار، زنجیره ای از کلیدها را در سواحل جنوب غربی فلوریدا ببینید. می توانید پروازهای مقرون به صرفه، هتل ها و همچنین فعالیت ها را پیدا کنید. شما همچنین می توانید انتظار آب و هوای معتدل با بارش باران کم و ازدحام کمتر را داشته باشید.

دیدن لاک پشت های دریایی، پرتوها یا حتی یک دسته از دلفین ها غیر معمول نیست. بیش از چهار مایل سواحل با شن و ماسه سفید را ارائه می دهد که برای شنا، سوار شدن به پارو، ماهیگیری، آفتاب گرفتن، و ساحل نشینی عالی است. دوستداران طبیعت مسیر سه مایلی را در یکی از آخرین جنگل های کاج باکره باقی مانده پر از عقاب عقاب، عقاب و جغد شاخدار قدردانی خواهند کرد. روی زمین می‌توانید لاک‌پشت‌های گوفر، راکون یا آرمادیلوس را ببینید. گردشگاهی با ردیف درختان نخل وجود دارد که ساحل را از اقامتگاه‌های ساحلی، هتل‌ها، رستوران‌ها و بارها جدا می‌کند.

تنها در فاصله 20 دقیقه از ساحل پاناما سیتی، هیچ استراحتگاه شیک یا ساختمان های کاندوی عظیمی که جلوی چشم انداز تماشایی اقیانوس را بگیرند، نخواهید دید. فقط مایل ها و مایل ها شن و ماسه خوب، آب های زمردی و رستوران ها و مغازه های عجیب و غریب در کنار دریا که می توانید مانند دیگران پابرهنه بروید. بهشت عاشقان ساحل، کی وست یکی از مسحور کننده ترین جزیره های 1700 جزیره ای است که فلوریدا کیز را تشکیل می دهند. سواحل کی وست برای شنا و غواصی ایده آل هستند و ماهیگیری از اسکله ها در بیشتر سواحل مجاز است.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ آبان ۱۴۰۱ساعت: ۰۱:۵۷:۲۸ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)