سفر سفر .

سفر

سایولیتا ویکی پدیا

Sayulita همیشه یک شهر موج سواری یا حتی یک دهکده ماهیگیری نبود. Sayulita تاریخ خود را مدیون روغن نارگیل است، به عنوان بخشی از یک گیاه بزرگ و مهم که این روغن را برای فروش برای صابون سازی تولید می کرد. "روش سوار شدن سریعتر از همه پروازهایی بود که من برای هر دو پرواز انجام داده ام. چک-این در MSP سریع بود و برخی از خدمه بر اساس آنچه من شنیده بودم دوستانه بودند. کارکنان در SAN دوستانه بودند." "هواپیما دیگری گرفتم یا راهی برای رساندن ما به خانه به جای 6 ساعت تاخیر پیدا کردم." بهترین چیز در مقایسه با بسیاری از خطوط هوایی دیگر، نشستن راحت با فضای پای مناسب بود. اولین بار با COPA، با بلیط های گران قیمت احساس کمی بهتر به من داد.

Sayulita ممکن است دیگر آنقدر "بهترین رازی" نباشد، اما حال و هوای هیپی و آرامی را حفظ کرده است. این شهر کوچک مکزیکی که گردشگران و ساکنان آن به راحتی در هم می‌آیند، کمی هم هوای جهانی دارد. فضایی آرام، فضای پر جنب و جوش هیپی، و سواحل با موج‌سواری در سطح جهانی، گردشگران را به شهر ماهیگیری رنگارنگ Sayulita در مکزیک می‌آورد.

sayulita

از انتهای شمالی Sayulita تا ضلع جنوبی شهر همسایه ما سان پانچو امتداد دارد. در هنگام جزر و مد، می توانید به راحتی از سمت شمال که غارها در آن قرار دارند تا در معرض دیدترین ضلع جنوبی ساحل به کل ساحل دسترسی داشته باشید. صخره‌های عظیم از هر دو طرف محافظت می‌کنند و یاروی کوچکی را ایجاد می‌کنند که از جریان‌ها و امواج محافظت می‌شود.

آیا آنها در Sayulita انگلیسی صحبت می کنند؟

مواد اولیه آنها همیشه تازه و خوشمزه است و هر وعده غذایی با عشق درست می شود. بیشتر غذاهای موجود در منوی آنها خام و گیاهی یا وگان است. اگر استراحت در ساحل کار شما نیست، می‌توانید بروید و برآمدگی‌های صخره‌ای را در هر انتهای ساحل کشف کنید. در فاصله 10 دقیقه ای پیاده روی از ساحل اصلی به سمت جنوب، Playa Los Muertos را خواهید دید. کوه میمون یک پیاده‌روی متوسط ​​تا سخت است که در امتداد مسیری که بیشتر در سایه درختان قرار دارد منتهی می‌شود.

ریشه های هیپی قبلی آن (از تجربه من، دیدن افرادی که به طور معمولی کوکائین در دستشویی های عمومی مصرف می کنند، خارج از حد معمول نیست). یکشنبه‌ها در امتداد Calle Gaviota باز است، بازاری در فضای باز وجود دارد که یکی از بهترین مکان‌ها در Sayulita برای یافتن آثار هنری محلی از Tlaquapaque و Tonalá است، مانند جواهرات دست‌ساز و کیف‌های بافته شده. Sayulita به عنوان یک شهر موج سواری که درست در امتداد سواحل اقیانوس آرام واقع شده است، یکی از بهترین شهرهای ساحلی مکزیک است که انواع سواحل را در اختیار شما قرار می دهد. مکان های زیادی برای اجاره تخته موج سواری وجود دارد (که برای یک تخته موج سواری معمولی حدود 20 دلار در روز هزینه دارد) یا برای رزرو درس در شهر (برای یک درس 1.5 ساعته، از جمله اجاره، حدود 50 تا 70 دلار برای شما هزینه خواهد داشت). Surf’n Sayulita، Patricia’s Surf School، و Lunazul Surf School و خرید کنید و دروس را ببینید و اجاره کنید، Quiverito Surf Shop و Los Rudos Surf Shop را امتحان کنید. Sayulita که به خاطر سواحل و موج سواری شهرت دارد، یک شهر ماهیگیری کوچک با 5000 نفر در ایالت ریویرا نایاریت است.

sayulita

همچنین ویلاهای زیبا با تمام خدمات برای یک بازدید مجلل، به‌علاوه هتل‌ها و خانه‌های ییلاقی کوچک و رنگارنگ با محیطی مناسب برای خانواده‌ها مانند Holtelita los Suenos یا El Pueblito Sayulita پیدا خواهید کرد. برای بازدیدکنندگان ماجراجو، کمپینگ هایی نیز در برخی از زمین های نزدیک ساحل وجود دارد، جایی که می توانید چادر بزنید و ماشین های RV را پارک کنید. روزهای جمعه، از نوامبر تا مه، روزهای سرگرم کننده ای برای حضور در Sayulita است. Mercado del Pueblo غیرانتفاعی در فضای باز از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر با تمرکز بر محصولات ارگانیک، طبیعی و محلی اجرا می شود. علاوه بر محصولات باغی، غذاهای دست ساز، و محصولات بهداشتی و زیبایی، انواع صنایع دستی بسیار متنوعی را برای شگفت زده کردن و وسوسه کردن جیب خود پیدا خواهید کرد.

برای غواصان پیشرفته گواهی شده، چندین سایت غواصی مختلف وجود دارد که می توانید از دنیای زیر آب مانند El Morro، Los Acros، La Corbeteña و El Sequial لذت ببرید. برای رزرو درمان خود به صفحه فیسبوک اسپای نیروانا مراجعه کنید. Playa Lancha فقط از طریق یک مسیر جنگلی باریک قابل دسترسی است، بنابراین همیشه نسبتاً شلوغ و آرام است. این یکی از ثابت‌ترین استراحت‌ها در منطقه است که قله‌های متعددی دارد که مناسب همه سطوح است. مالکان فوق العاده دوست داشتنی هستند و کارکنان انگلیسی بسیار مناسبی صحبت می کنند و اگر اسپانیایی شما کمی زنگ زده باشد، سفارش را آسان تر می کند.

گردشگری

بعدی در این لیست از کارهایی که باید در Sayulita Nayarit مکزیک انجام دهید، یک سفر یک روزه به ساحل Punta de Mita است. یکی از بهترین و سرگرم کننده ترین راه ها برای گشت و گذار در شهر و گشت و گذار، اجاره یک کالسکه گلف است. اینجا جایی است که مردم محلی و بازدیدکنندگان برای خرید ماهی تازه و غذاهای دریایی می‌آیند و عبارت «از دریا به سفره شما» را زنده می‌کنند. یکی دیگر از جاذبه‌های دیدنی که ارزش دیدن در طول اقامت خود را دارد، بازار هیپی‌ها است. از طرف دیگر، اگر برای اولین بار هستید، می توانید برنامه Discover Scuba Diving را که یک دوره مقدماتی برای دنیای غواصی است، رزرو کنید.

من به شدت توصیه می کنم یک کلاس موج سواری را با یک مربی موج سوار با تجربه رزرو کنید. حقیقت را بگوییم، Sayulita در ابتدا توسط موج سواران روی نقشه قرار گرفت، بنابراین چه یک موج سوار مبتدی باشید و چه فردی با تجربه کافی. در میان گردشگران، بهترین زمان برای بازدید از Sayulita در طول ماه های زمستان است که فصل خشک در نظر گرفته می شود (دسامبر - فوریه) اما آب و هوای معتدل مکزیک در تمام طول سال آن را مکانی عالی برای بازدید در هر زمان می کند. همه چیز را در نظر بگیرید، در حالی که این یکی از امن‌ترین مکان‌ها در نایاریت است، توصیه می‌کنم همیشه هنگام پیاده‌روی در شب احتیاط کنید. همچنین، به خیابان‌های اصلی که به خوبی روشن شده‌اند بچسبید. اگر این امکان برای شما وجود دارد، 5 روز در Sayulita و 3 تا 4 روز در Puerto Vallarta برنامه سفر عالی خواهد بود.

محافظت خوبی در برابر اقیانوس باز دارد که به معنی مجموعه های منظم ایده آل برای افراد کم تجربه است. از Sayulita یک مکان دوستانه مبتدیان با امواج ملایم است که به ندرت یک چالش خواهد بود. یا حرفه ای هستید یا اولین تایمر، Sayulita و اطراف آن بهشت ​​موج سواران است. در فصل زمستان می‌توانید با تماشای وال‌های باورنکردنی تمام آن را تکمیل کنید. ، حتی اگر اهل خرید نیستید، ارزش آن را دارد که در خیابان ها و بوتیک های Sayulita بگردید. یک جایگزین عالی برای کسانی که به دنبال استراحت از شن و ماسه هستند.

صدای رابین که سکوت صبحگاهی را پر می کند آهنگ مورد علاقه همه است. و این ساعت اضافه روز به این معنی است که در غروب آفتاب کمتر می توانیم لاس وگاس نسبت به آن لیوان شراب احساس گناه کنیم. اوایل بهار بدنام است که ما را با جرقه‌های سرد و هفته‌ها آسمان خاکستری کور می‌کند.

"صندلی ها خیلی ناراحت کننده بودند. شوهرم را برای اولین پروازش آوردم و به او گفته بودم که چقدر پرواز راحت است، اما وقتی سوار هواپیما شدیم او کمی از صندلی ها وحشت کرد. او گفت: "آنها شبیه اسکلت های فلزی با چرم هستند. "ایکس، من کمی خجالت می‌کشیدم که به او گفتم چقدر راحت خواهد بود. من معمولاً با مربی پرواز می‌کنم و حدس می‌زنم از پیدا نکردن صندلی‌ها و صفحه‌نمایش بهتر برای فیلم‌ها که به پشت پشتی پشتی سر وصل شده بود شگفت‌زده شدم." صندلی‌ها، حتی صندلی‌های ارتقا یافته، به اندازه‌ای خم نمی‌شدند که اجازه دهند سرم به عقب برگردد.

تکثیر بدون اجازه کتبی ممنوع است و مشمول قانون نقض حق چاپ در ایالات متحده و مکزیک است. استفاده از محتوای SayulitaLife.com برای تماس با آگهی دهندگان با بازاریابی یا پیشنهادات ناخواسته صراحتاً ممنوع است. گردشگری در Sayulita در فصل زمستان بیشترین میزان را دارد. این ساحل از دهه 1960 مورد بازدید موج سواران قرار گرفته است. سایر گردشگران جذب ساحل، فرهنگ، مدها و زندگی آرام می شوند.

sayulita

شما هزینه صندلی را می پردازید، اما همچنان در گروه 3 یا 4 هستید و به این معنی که انواع اضطراب در مورد بدترین قسمت هر پرواز، جنگ وحشتناک برای سطل های بالای سر، نگران هستید که باید کیف را چک کنید و سپس منتظر آن در مقصد باشید. اگر برایتان مهم نیست که کمی بیشتر هزینه کنید، من به شدت Aurinko Bungalows را توصیه می کنم. این آپارتمان های یک و دو خوابه در فاصله بسیار کمی از میدان واقع شده اند. علاوه بر این، آنها یک استخر دارند و همه اتاق ها دارای AC هستند. متأسفانه، اغلب به طور کامل رزرو می شود، بنابراین اگر چنین است، Nuiya Hoteles Centrois جایگزین مشابهی است.

فهرست املاک Sayulita

لطفا توجه داشته باشید که مجاز به رانندگی باگ گلف خود در بزرگراه اصلی نیستید. (به هر حال این آب در آن فنجان است!) اجاره یک کالسکه گلف در Sayulita یک راه عالی برای رفت و آمد است. اگرچه شهر کوچکی است، اما کمبود تپه و هوای گرم وجود ندارد، بنابراین کاوش می تواند خسته کننده باشد.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۱۳:۳۵ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)