سفر سفر .

سفر

دانشگاه ریکیاویک

خانه Haldór Laxness، Gljúfrasteinn، در منطقه پایتخت را می توان در تمام طول سال بازدید کرد. آرنالدور ایندریاسون نویسنده جنایی جوایزی را در خارج از کشور از جمله جایزه خنجر طلایی دریافت کرده است. از دیگر جوایزی که به نویسندگان ریکیاویک اعطا می شود، می توان به Kairos Preis، جایزه ادبیات نوردیک آکادمی سوئد (Guðbergur Bergsson) و جایزه de Page (Auður Ava Ólafsdóttir) اشاره کرد.

reykjavik

این میراث ادبی هسته اصلی هویت ملت و هنر روایی مهمترین بخش تاریخ فرهنگی آن کشور است. موسسه Árni Magnússon برای مطالعات ایسلندی در ریکیاویک مرکز این میراث است. نسخ خطی را حفظ می کند، در مورد آنها تحقیق می کند و متون را برای عموم منتشر می کند، علاوه بر این، امکانات تحقیقاتی و تدریس خصوصی را به محققان و دانشجویان خارجی ارائه می دهد. مجموعه نسخ خطی Arnamagnean در 31 ژوئیه 2009 به فهرست حافظه جهانی یونسکو اضافه شد.

مقر آلتینگی از سال 1843، پایتخت یک ایسلند خودمختار تحت فرمان پادشاه دانمارک در سال 1918 شد. بریتانیکا منبع نهایی دانش آموزی برای موضوعات کلیدی مدرسه مانند تاریخ، دولت، ادبیات و موارد دیگر است. تحقیق در انرژی های تجدیدپذیر، مهندسی زیست پزشکی، مدیریت پروژه و راهنمای سفر تجزیه و تحلیل تصمیم گیری، و غیره. Safnahúsið در سال 1909 افتتاح شد و دارای تعدادی نمایشگاه مهم است. در ابتدا برای نگهداری کتابخانه ملی و آرشیو ملی و همچنین محل موزه ملی و موزه تاریخ طبیعی ساخته شده بود، در سال 2000 برای ترویج میراث ملی ایسلند دوباره مدل شد.

مدارس متوسطه

از زمان تأسیس خود در سال 1929 تا سال 1978 اکثریت کلی را در اختیار داشت، زمانی که با اندکی شکست خورد. از سال 1978 تا 1982، یک ائتلاف سه حزبی متشکل از اتحاد خلق، حزب سوسیال دموکرات و حزب مترقی وجود داشت. در سال 1982، حزب استقلال اکثریت کلی را که برای سه دوره متوالی در اختیار داشت، دوباره به دست آورد. انتخابات 1994 توسط Reykjavíkurlistinn (لیست R)، اتحاد احزاب سوسیالیست ایسلندی به رهبری Ingibjörg Sólrún Gísladóttir برنده شد. این ائتلاف در سه انتخابات متوالی اکثریت را به دست آورد، اما برای انتخابات سال 2006 که پنج حزب مختلف در رای گیری بودند منحل شد. حزب استقلال هفت کرسی به دست آورد و همراه با یک حزب مترقی توانستند اکثریت جدیدی را در شورایی که در ژوئن 2006 به قدرت رسید، تشکیل دهند.

ولیعهد دانمارک در سال 1786 تجارت انحصاری را لغو کرد و به شش جامعه در سراسر کشور منشور تجاری انحصاری اعطا کرد. ریکیاویک یکی از آنها و تنها کسی بود که منشور را برای همیشه حفظ کرد. بنابراین سال 1786 به عنوان تاریخ تأسیس شهر در نظر گرفته می شود.

تابستان معمولاً آفتابی ترین فصل است، اگرچه ماه مه به طور میانگین بیشترین میزان آفتابی را در بین هر ماه جداگانه دارد. سردترین ماه در تاریخ ژانویه 1918 با میانگین دمای 7.2- درجه سانتیگراد (19 درجه فارنهایت) ثبت شده است. گرم ترین جولای 2019 با میانگین دمای 13.4 درجه سانتی گراد (56 درجه فارنهایت) است. فرودگاه شهر ریکیاویک فرودگاه اصلی داخلی ایسلند با پروازهای بین المللی محدود است. اگر به دنبال اطلاعاتی در مورد پروازهای بین المللی هستید، لطفاً از فرودگاه بین المللی Keflavik، دروازه اصلی ما به ایسلند و از آن بازدید کنید. جشنواره موسیقی Iceland Airwaves هر ساله در ماه نوامبر برگزار می شود.

موسیقی زنده

موزه هنر ریکیاویک، متشکل از سه ساختمان، و موزه Sigurjón Ólafsson از جمله موزه‌ها و گالری‌های این شهر هستند. ریکیاویک Sightseeing ناوگان کاملاً جدیدی از مربیان را اداره می کند. همه تورهای ما توسط راهنمایان معتبر و رانندگان مفید میزبانی می شوند.

reykjavik

با جمعیتی در حدود 131136 نفر، مرکز فعالیت های فرهنگی، اقتصادی و دولتی ایسلند است و یک مقصد گردشگری محبوب است. احساسات ناسیونالیستی ایسلندی در قرن نوزدهم نفوذ پیدا کرد و ایده استقلال ایسلندی گسترده شد. ریکیاویک، به عنوان تنها شهر ایسلند، محور این ایده ها بود. طرفداران یک ایسلند مستقل دریافتند که یک ریکیاویک قوی برای این هدف اساسی است. تمام اتفاقات مهم تاریخ مبارزات استقلال برای ریکیاویک نیز مهم بود.

یک فرودگاه بین المللی در کفلاویک در 20 مایلی غرب-جنوب غربی قرار دارد. تولیدات ریکیاویک شامل ماهی فرآوری شده و محصولات غذایی، ماشین آلات و محصولات فلزی است. این شهر که از نظر ظاهری بسیار مدرن و تمیز است، عمدتاً از بتن ساخته شده است و با آب گرم لوله‌کشی از چشمه‌های آب گرم مجاور گرم می‌شود. ساختمان‌های قابل توجه شامل ساختمان پارلمان و کلیسای هالگریمور هستند. مؤسسه ارنی مگنوسون در ایسلند یک بخش در دانشگاه ایسلند است و بر اساس مجموعه نسخه‌های خطی ارنی مگنوسون است.

Reykjavíkurtjörn یک دریاچه کوچک است که در مرکز شهر ریکیاویک، پایتخت ایسلند، در کنار تالار شهر ریکیاویک و گالری ملی ایسلند واقع شده است. Tjörnin مورد علاقه مردم محلی است که برای غذا دادن به اردک ها، قوها و غازها به آنجا می روند. در طول ماه‌های زمستان، دریاچه معمولاً یخ می‌زند و امکان اسکیت روی یخ یا بازی فوتبال روی یخ را فراهم می‌کند. واقع در قلب ریکیاویک، شهری با تضادهای چشمگیر که در آن تأثیرات بین المللی با سنت های ملی ایسلند در می آمیزد. دانشگاه ایسلند یک دانشگاه پیشرو در ایسلند و یک شرکت کننده فعال در جوامع بین المللی علمی و دانشگاهی است. مقالاتی از دایره المعارف های بریتانیکا برای دانش آموزان ابتدایی و دبیرستانی.

فرودگاه ریکیاویک، دومین فرودگاه بزرگ کشور (پس از فرودگاه بین المللی کفلاویک)، در داخل شهر، درست در جنوب مرکز شهر قرار دارد. عمدتاً برای پروازهای داخلی و همچنین پروازهای گرینلند و جزایر فارو استفاده می شود. از سال 1962، اختلاف نظر در مورد مکان فرودگاه وجود دارد، زیرا این فرودگاه فضای بسیار ارزشمندی را در مرکز ریکیاویک اشغال می کند. در جنوب غربی ایسلند، در ساحل جنوبی خلیج فاکسافلوی واقع شده است. عرض جغرافیایی آن 64 درجه و 08 دقیقه شمالی است که آن را به شمالی ترین پایتخت یک کشور مستقل تبدیل می کند.

تاریخ

این جشنواره در سراسر شهر برگزار می شود و محل برگزاری کنسرت هارپا یکی از مکان های اصلی آن است. پس از یک تور شادی‌بخش دایره طلایی، چراغ‌های شمالی در حال رقص را پیدا کنید. چندین نویسنده ریکیاویک جوایز بین المللی و نوردیک را دریافت کرده اند. هالدور لاکسنس در سال 1955 به خاطر «قدرت حماسی زنده ای که هنر روایی بزرگ ایسلند را تجدید کرده است» جایزه نوبل ادبیات را دریافت کرد.

این رویدادها بخشی از INFO-GEOTHERMAL بود، یک پروژه از پیش تعریف شده برای حمایت از آبشار کارآمد از انرژی زمین گرمایی با باز کردن قفل اطلاعات رسمی و عمومی در اسلوونی.


برچسب: ،
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردین ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۲۵:۳۷ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)