سفر سفر .

سفر

دانشگاه تاسماني دانشگاه تاسماني

اين تور به شما امكان مي دهد سواحل و سواحل برنده جايزه ما مانند خليج وينگلاس، خليج ماه عسل و سواحل دوستانه را تجربه كنيد. درباره فرهنگ تاسماني، مكان هاي ديدني محبوب، حيات وحش عجيب و غريب و همه چيزهايي كه جزيره امروز ارائه مي دهد، بياموزيد. بهترين‌هاي ساحل غرب وحشي Tassie را در تور بيابان ما تجربه كنيد كه شما را به قلب تاسيس و منطقه ميراث جهاني ما در فهرست ساحل ميامي يونسكو مي‌برد. شما به حداقل 3 شب سرمايه گذاري در سرزمين هاي غربي وحشي ما نياز داريد. زيبايي طبيعي تاسماني در هر گوشه و كناري فراوان است و به لطف اندازه جمع و جور آن، با سفر به خارج از پايتخت هوبارت، به راحتي مي توان بخش خوبي از آن را ديد. اين همچنين يك پناهگاه حيات وحش است، بنابراين به هر كجا كه سفر كنيد، احتمالاً وامبات، پادملون و والابي ها را مي بينيد.

ماه‌هاي زمستان از ژوئن تا آگوست است و به طور كلي مرطوب‌ترين و سردترين ماه‌هاي اين ايالت هستند و در بيشتر مناطق مرتفع بارش برف قابل توجهي است. حداكثر دماي زمستاني 12 درجه سانتيگراد (54 درجه فارنهايت) به طور متوسط ​​در امتداد مناطق ساحلي و 3 درجه سانتيگراد (37 درجه فارنهايت) در فلات مركزي است كه در نتيجه يك سري جبهه هاي سرد از اقيانوس جنوبي است. بهار از سپتامبر تا نوامبر است، و يك فصل ناپايدار انتقال است، كه در آن الگوهاي آب و هواي زمستاني شروع به شكل‌گيري الگوهاي تابستاني مي‌كنند، اگرچه بارش برف هنوز تا اكتبر رايج است.

مناطق حاصلخيز به طور گسترده در شمال غربي و به طور محلي در ساير نقاط، به ويژه در شمال شرقي و جنوب شرقي رخ مي دهد. زمين هاي قهوه اي مناطق خشك تري در شرق فلات مركزي را اشغال مي كنند. زمين هاي سياه، جنوب شرقي؛ و خاك هاي آبرفتي، كف دره هاي باريك در شرق.

H و قرن 21

اين هفت سفر جاده اي طعم لذيذ تاسماني، از پنيرهاي توليد شده با احترام گرفته تا شراب، آبجو و ويسكي را ارائه مي دهد. در سفر به ايالت جزيره اي غيرممكن تاسماني با طبيعت، حيات وحش و جوانه هاي چشايي خود ارتباط برقرار كنيد. ما مردم palawa/pakana و Gadigal را كه متوليان سنتي سرزميني هستند كه در آن زندگي و كار مي كنيم، مي شناسيم.

tasmania

15 استعمارگر پس از هشت ماه ديگر، تعداد كشته شدگان به 43 مستعمره و احتمالاً 350 بومي افزايش يافت. در آوريل 1828، آرتور يك اعلاميه مرزبندي صادر كرد كه بوميان را از ورود به مناطق مسكوني بدون پاسپورت صادر شده توسط دولت منع كرد. آرتور در نوامبر همان سال در مستعمره حكومت نظامي اعلام كرد و اين مدت بيش از سه سال به قوت خود باقي ماند كه طولاني ترين دوره حكومت نظامي در تاريخ استراليا است. شواهد حاكي از حضور بوميان در تاسماني در حدود 42000 سال پيش است. افزايش سطح دريا حدود 10000 سال پيش تاسماني را از سرزمين اصلي استراليا قطع كرد و در زمان تماس با اروپا، مردم بومي در تاسماني داراي 9 ملت يا گروه قومي بودند. در زمان اشغال و استعمار بريتانيا در سال 1803، جمعيت بومي بين 3000 تا 10000 تخمين زده مي شد.

نمايش رويال هوبارت و نمايش رويال لانستون هر دو در ماه اكتبر سالانه برگزار مي شوند. آبل جانسون تاسمان، كه در سال 1642 اولين اروپايي بود كه جزيره را كشف كرد. با اين حال، تا سال 1856، اين جزيره به عنوان سرزمين ون ديمن شناخته مي شد كه به نام آنتوني ون ديمن، فرماندار هند شرقي هلند كه تاسمان را براي سفر اكتشافي خود فرستاده بود، نامگذاري شد. جزيره تاسماني شامل برخي از ديدني‌ترين كوه‌ها، درياچه‌ها و مناظر ساحلي اين كشور است و بسياري از زمين‌هاي آن در پارك‌هاي ملي و ذخاير حفاظت شده است. اين ايالت همچنين بخش عمده اي از نيروي برق آبي استراليا را توليد مي كند و داراي تنوع زيادي از منابع طبيعي است. با اين وجود، تاسماني در ميان فقيرترين ايالت هاي استراليا باقي مانده است و به طور پيوسته در حال كاهش سهم جمعيت اين كشور است.

بيا پايين براي هوا

تاسماني همچنين داراي تعدادي خوراكي بومي است كه در استراليا به بوش تاكر معروف است. اين گياهان توسط بوميان تاسماني علوفه توليد شده و همچنين براي مقاصد ديگري مانند ساخت و ساز مورد استفاده قرار مي گرفتند. درختان غيرمعمول مانند صمغ سيب از مانا براي تهيه شربت يا الكل استفاده مي كردند. درختان ديگري مانند چوب سياه و ميموزا مي توانند دانه هايشان خورده يا له شوند و تبديل به پودر شوند. همچنين بسياري از انواع توت‌ها مانند برف‌بري، ميوه‌هايي مانند دلقك، و سبزيجاتي مانند نعناع رودخانه‌اي وجود دارد، اگرچه هيچ محصولي مانند ذرت كه براي توليد زياد استفاده مي‌شود، وجود ندارد. تاسماني داراي پوشش گياهي بسيار متنوعي است، از علفزارهاي خشك ميدلندز گرفته تا جنگل‌هاي اكاليپت هميشه سبز بلند، مناطق گرمسيري كوهستاني و مناطق وسيعي از جنگل‌هاي باراني معتدل خنك و دشت‌هاي باتلاقي در بقيه ايالت.

در شمال شرق و شرق، گرانيت هاي قاره اي مانند فريسينت، مشابه گرانيت هاي ساحلي در سرزمين اصلي استراليا، ديده مي شوند. در شمال غربي و غرب، سنگ هاي آتشفشاني غني از مواد معدني را مي توان در كوه ريد در نزديكي Rosebery، يا در كوه Lyell در نزديكي Queenstown مشاهده كرد. جشنواره ها و رويدادهاي تاسماني از اجراي موسيقي، نمايش قايق، جشن هاي آيين هاي باستاني بت پرستي و موارد ديگر را شامل مي شود. ورزشكار مي تواند از مسيرهاي تك مسير دوچرخه كوهستاني در كلاس جهاني تاسماني يا يكي از زمين هاي گلف درجه يك جزيره لذت ببرد.

حدود 4.5٪ از مردم در تاسماني از دين غير مسيحي عمدتاً هندو (1.7٪)، بوديسم (1.0٪) و اسلام (0.9٪) پيروي مي كنند. مشخصه دهه 1990 مبارزه براي حقوق دگرباشان جنسي در تاسماني بود كه با مداخله كميته حقوق بشر سازمان ملل متحد در سال 1997 و جرم زدايي از همجنسگرايي در آن سال به اوج خود رسيد. كريستين ميلن اولين رهبر زن يك حزب سياسي تاسماني در سال 1993 شد و ادغام شوراهاي بزرگ تعداد شوراها را از 46 به 29 كاهش داد. شوراي قانونگذاري سرزمين ون ديمن پيش نويس قانون اساسي جديدي را تهيه كرد كه در سال 1855 موافقت سلطنتي را به دست آورد. شوراي خصوصي همچنين تغيير نام مستعمره از "سرزمين ون ديمن" به "تاسمانيا" را تصويب كرد و در سال 1856 مجلس دو مجلسي تازه انتخاب شده براي اين مستعمره تشكيل شد. براي اولين بار، تاسماني را به عنوان مستعمره خودگردان امپراتوري بريتانيا تأسيس كرد.

تاكستان هاي زيادي در سراسر تاسماني پراكنده شده اند و مارك هاي آبجوي تاسماني مانند Boags و Cascade در سرزمين اصلي استراليا شناخته شده و فروخته مي شوند. جزيره كينگ در سواحل شمال غربي تاسماني به پنيرهاي بوتيك و محصولات لبني شهرت دارد. گوتيك تاسماني يك ژانر ادبي است كه «ديگري» خاص اين ايالت را در رابطه با سرزمين اصلي، به عنوان مكاني دورافتاده، مرموز و محصور بيان مي‌كند. رمان "براي مدت زندگي طبيعي" ماركوس كلارك، كه در دهه 1870 نوشته شده و در دوران محكوميت تاسماني رخ مي دهد، يك نمونه اساسي است.

tasmania

اين نام‌ها اغلب از تعاريف گم‌شده به وجود مي‌آيند، جايي كه نام‌هاي توصيفي معاني قديمي خود را از دست داده‌اند و تفاسير مدرن جديدي به خود گرفته‌اند (مانند 'بابز دستگيره'). نام‌هاي ديگر معناي اصلي خود را حفظ كرده‌اند و اغلب توصيف‌هاي جالب يا دوست‌داشتني هستند (مانند «بهشت»). برخي از اين نام‌ها بحث برانگيز بوده‌اند، به گونه‌اي كه اسامي بدون مشورت با جامعه بومي يا بدون ارتباط با مكان مورد نظر مطرح شده است.

تخمين زده مي شود كه جمعيت بوميان در زمان اسكان بريتانيا بين 3000 تا 7000 نفر بوده است، اما در طول دوره درگيري با مهاجران معروف به "جنگ سياه" و گسترش بيماري هاي عفوني تقريباً طي 30 سال از بين رفتند. اين درگيري كه بين سال‌هاي 1825 و 1831 به اوج خود رسيد و به بيش از سه سال حكومت نظامي منجر شد، جان تقريباً 1100 بوميان و مهاجران را گرفت. بيشتر خاك هاي تاسماني شسته شده، اسيدي، زهكشي ضعيف، هوموس زياد و حاصلخيزي پايين هستند. كمترين حاصلخيز و گسترده ترين خاك هاي غرب و شمال شرق، به ويژه پيت مور است.

ديگر خاك هاي حاصلخيز، باتلاق هاي سابق در شمال غربي دور و جزاير تنگه باس است. فلات مركزي، از شمال و شرق توسط يك گسل 2000 فوتي (610 متري) محدود شده و به آرامي از ارتفاع 3500 تا 2000 پا به سمت جنوب شرقي شيب دارد. قسمت اعظم شرق از يك فلات كم ارتفاع و جدا شده با متوسط ​​ارتفاع حدود 1200 فوت تشكيل شده است. دشت هاي وسيع به شمال غربي دور، دره پايين رود اسك جنوبي و شمال شرقي محدود مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۳۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۳۸:۳۵ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

سايوليتا ويكي پديا

Sayulita هميشه يك شهر موج سواري يا حتي يك دهكده ماهيگيري نبود. Sayulita تاريخ خود را مديون روغن نارگيل است، به عنوان بخشي از يك گياه بزرگ و مهم كه اين روغن را براي فروش براي صابون سازي توليد مي كرد. "روش سوار شدن سريعتر از همه پروازهايي بود كه من براي هر دو پرواز انجام داده ام. چك-اين در MSP سريع بود و برخي از خدمه بر اساس آنچه من شنيده بودم دوستانه بودند. كاركنان در SAN دوستانه بودند." "هواپيما ديگري گرفتم يا راهي براي رساندن ما به خانه به جاي 6 ساعت تاخير پيدا كردم." بهترين چيز در مقايسه با بسياري از خطوط هوايي ديگر، نشستن راحت با فضاي پاي مناسب بود. اولين بار با COPA، با بليط هاي گران قيمت احساس كمي بهتر به من داد.

Sayulita ممكن است ديگر آنقدر "بهترين رازي" نباشد، اما حال و هواي هيپي و آرامي را حفظ كرده است. اين شهر كوچك مكزيكي كه گردشگران و ساكنان آن به راحتي در هم مي‌آيند، كمي هم هواي جهاني دارد. فضايي آرام، فضاي پر جنب و جوش هيپي، و سواحل با موج‌سواري در سطح جهاني، گردشگران را به شهر ماهيگيري رنگارنگ Sayulita در مكزيك مي‌آورد.

sayulita

از انتهاي شمالي Sayulita تا ضلع جنوبي شهر همسايه ما سان پانچو امتداد دارد. در هنگام جزر و مد، مي توانيد به راحتي از سمت شمال كه غارها در آن قرار دارند تا در معرض ديدترين ضلع جنوبي ساحل به كل ساحل دسترسي داشته باشيد. صخره‌هاي عظيم از هر دو طرف محافظت مي‌كنند و ياروي كوچكي را ايجاد مي‌كنند كه از جريان‌ها و امواج محافظت مي‌شود.

آيا آنها در Sayulita انگليسي صحبت مي كنند؟

مواد اوليه آنها هميشه تازه و خوشمزه است و هر وعده غذايي با عشق درست مي شود. بيشتر غذاهاي موجود در منوي آنها خام و گياهي يا وگان است. اگر استراحت در ساحل كار شما نيست، مي‌توانيد برويد و برآمدگي‌هاي صخره‌اي را در هر انتهاي ساحل كشف كنيد. در فاصله 10 دقيقه اي پياده روي از ساحل اصلي به سمت جنوب، Playa Los Muertos را خواهيد ديد. كوه ميمون يك پياده‌روي متوسط ​​تا سخت است كه در امتداد مسيري كه بيشتر در سايه درختان قرار دارد منتهي مي‌شود.

ريشه هاي هيپي قبلي آن (از تجربه من، ديدن افرادي كه به طور معمولي كوكائين در دستشويي هاي عمومي مصرف مي كنند، خارج از حد معمول نيست). يكشنبه‌ها در امتداد Calle Gaviota باز است، بازاري در فضاي باز وجود دارد كه يكي از بهترين مكان‌ها در Sayulita براي يافتن آثار هنري محلي از Tlaquapaque و Tonalá است، مانند جواهرات دست‌ساز و كيف‌هاي بافته شده. Sayulita به عنوان يك شهر موج سواري كه درست در امتداد سواحل اقيانوس آرام واقع شده است، يكي از بهترين شهرهاي ساحلي مكزيك است كه انواع سواحل را در اختيار شما قرار مي دهد. مكان هاي زيادي براي اجاره تخته موج سواري وجود دارد (كه براي يك تخته موج سواري معمولي حدود 20 دلار در روز هزينه دارد) يا براي رزرو درس در شهر (براي يك درس 1.5 ساعته، از جمله اجاره، حدود 50 تا 70 دلار براي شما هزينه خواهد داشت). Surf’n Sayulita، Patricia’s Surf School، و Lunazul Surf School و خريد كنيد و دروس را ببينيد و اجاره كنيد، Quiverito Surf Shop و Los Rudos Surf Shop را امتحان كنيد. Sayulita كه به خاطر سواحل و موج سواري شهرت دارد، يك شهر ماهيگيري كوچك با 5000 نفر در ايالت ريويرا ناياريت است.

sayulita

همچنين ويلاهاي زيبا با تمام خدمات براي يك بازديد مجلل، به‌علاوه هتل‌ها و خانه‌هاي ييلاقي كوچك و رنگارنگ با محيطي مناسب براي خانواده‌ها مانند Holtelita los Suenos يا El Pueblito Sayulita پيدا خواهيد كرد. براي بازديدكنندگان ماجراجو، كمپينگ هايي نيز در برخي از زمين هاي نزديك ساحل وجود دارد، جايي كه مي توانيد چادر بزنيد و ماشين هاي RV را پارك كنيد. روزهاي جمعه، از نوامبر تا مه، روزهاي سرگرم كننده اي براي حضور در Sayulita است. Mercado del Pueblo غيرانتفاعي در فضاي باز از ساعت 10 صبح تا 2 بعد از ظهر با تمركز بر محصولات ارگانيك، طبيعي و محلي اجرا مي شود. علاوه بر محصولات باغي، غذاهاي دست ساز، و محصولات بهداشتي و زيبايي، انواع صنايع دستي بسيار متنوعي را براي شگفت زده كردن و وسوسه كردن جيب خود پيدا خواهيد كرد.

براي غواصان پيشرفته گواهي شده، چندين سايت غواصي مختلف وجود دارد كه مي توانيد از دنياي زير آب مانند El Morro، Los Acros، La Corbeteña و El Sequial لذت ببريد. براي رزرو درمان خود به صفحه فيسبوك اسپاي نيروانا مراجعه كنيد. Playa Lancha فقط از طريق يك مسير جنگلي باريك قابل دسترسي است، بنابراين هميشه نسبتاً شلوغ و آرام است. اين يكي از ثابت‌ترين استراحت‌ها در منطقه است كه قله‌هاي متعددي دارد كه مناسب همه سطوح است. مالكان فوق العاده دوست داشتني هستند و كاركنان انگليسي بسيار مناسبي صحبت مي كنند و اگر اسپانيايي شما كمي زنگ زده باشد، سفارش را آسان تر مي كند.

گردشگري

بعدي در اين ليست از كارهايي كه بايد در Sayulita Nayarit مكزيك انجام دهيد، يك سفر يك روزه به ساحل Punta de Mita است. يكي از بهترين و سرگرم كننده ترين راه ها براي گشت و گذار در شهر و گشت و گذار، اجاره يك كالسكه گلف است. اينجا جايي است كه مردم محلي و بازديدكنندگان براي خريد ماهي تازه و غذاهاي دريايي مي‌آيند و عبارت «از دريا به سفره شما» را زنده مي‌كنند. يكي ديگر از جاذبه‌هاي ديدني كه ارزش ديدن در طول اقامت خود را دارد، بازار هيپي‌ها است. از طرف ديگر، اگر براي اولين بار هستيد، مي توانيد برنامه Discover Scuba Diving را كه يك دوره مقدماتي براي دنياي غواصي است، رزرو كنيد.

من به شدت توصيه مي كنم يك كلاس موج سواري را با يك مربي موج سوار با تجربه رزرو كنيد. حقيقت را بگوييم، Sayulita در ابتدا توسط موج سواران روي نقشه قرار گرفت، بنابراين چه يك موج سوار مبتدي باشيد و چه فردي با تجربه كافي. در ميان گردشگران، بهترين زمان براي بازديد از Sayulita در طول ماه هاي زمستان است كه فصل خشك در نظر گرفته مي شود (دسامبر - فوريه) اما آب و هواي معتدل مكزيك در تمام طول سال آن را مكاني عالي براي بازديد در هر زمان مي كند. همه چيز را در نظر بگيريد، در حالي كه اين يكي از امن‌ترين مكان‌ها در ناياريت است، توصيه مي‌كنم هميشه هنگام پياده‌روي در شب احتياط كنيد. همچنين، به خيابان‌هاي اصلي كه به خوبي روشن شده‌اند بچسبيد. اگر اين امكان براي شما وجود دارد، 5 روز در Sayulita و 3 تا 4 روز در Puerto Vallarta برنامه سفر عالي خواهد بود.

محافظت خوبي در برابر اقيانوس باز دارد كه به معني مجموعه هاي منظم ايده آل براي افراد كم تجربه است. از Sayulita يك مكان دوستانه مبتديان با امواج ملايم است كه به ندرت يك چالش خواهد بود. يا حرفه اي هستيد يا اولين تايمر، Sayulita و اطراف آن بهشت ​​موج سواران است. در فصل زمستان مي‌توانيد با تماشاي وال‌هاي باورنكردني تمام آن را تكميل كنيد. ، حتي اگر اهل خريد نيستيد، ارزش آن را دارد كه در خيابان ها و بوتيك هاي Sayulita بگرديد. يك جايگزين عالي براي كساني كه به دنبال استراحت از شن و ماسه هستند.

صداي رابين كه سكوت صبحگاهي را پر مي كند آهنگ مورد علاقه همه است. و اين ساعت اضافه روز به اين معني است كه در غروب آفتاب كمتر مي توانيم لاس وگاس نسبت به آن ليوان شراب احساس گناه كنيم. اوايل بهار بدنام است كه ما را با جرقه‌هاي سرد و هفته‌ها آسمان خاكستري كور مي‌كند.

"صندلي ها خيلي ناراحت كننده بودند. شوهرم را براي اولين پروازش آوردم و به او گفته بودم كه چقدر پرواز راحت است، اما وقتي سوار هواپيما شديم او كمي از صندلي ها وحشت كرد. او گفت: "آنها شبيه اسكلت هاي فلزي با چرم هستند. "ايكس، من كمي خجالت مي‌كشيدم كه به او گفتم چقدر راحت خواهد بود. من معمولاً با مربي پرواز مي‌كنم و حدس مي‌زنم از پيدا نكردن صندلي‌ها و صفحه‌نمايش بهتر براي فيلم‌ها كه به پشت پشتي پشتي سر وصل شده بود شگفت‌زده شدم." صندلي‌ها، حتي صندلي‌هاي ارتقا يافته، به اندازه‌اي خم نمي‌شدند كه اجازه دهند سرم به عقب برگردد.

تكثير بدون اجازه كتبي ممنوع است و مشمول قانون نقض حق چاپ در ايالات متحده و مكزيك است. استفاده از محتواي SayulitaLife.com براي تماس با آگهي دهندگان با بازاريابي يا پيشنهادات ناخواسته صراحتاً ممنوع است. گردشگري در Sayulita در فصل زمستان بيشترين ميزان را دارد. اين ساحل از دهه 1960 مورد بازديد موج سواران قرار گرفته است. ساير گردشگران جذب ساحل، فرهنگ، مدها و زندگي آرام مي شوند.

sayulita

شما هزينه صندلي را مي پردازيد، اما همچنان در گروه 3 يا 4 هستيد و به اين معني كه انواع اضطراب در مورد بدترين قسمت هر پرواز، جنگ وحشتناك براي سطل هاي بالاي سر، نگران هستيد كه بايد كيف را چك كنيد و سپس منتظر آن در مقصد باشيد. اگر برايتان مهم نيست كه كمي بيشتر هزينه كنيد، من به شدت Aurinko Bungalows را توصيه مي كنم. اين آپارتمان هاي يك و دو خوابه در فاصله بسيار كمي از ميدان واقع شده اند. علاوه بر اين، آنها يك استخر دارند و همه اتاق ها داراي AC هستند. متأسفانه، اغلب به طور كامل رزرو مي شود، بنابراين اگر چنين است، Nuiya Hoteles Centrois جايگزين مشابهي است.

فهرست املاك Sayulita

لطفا توجه داشته باشيد كه مجاز به رانندگي باگ گلف خود در بزرگراه اصلي نيستيد. (به هر حال اين آب در آن فنجان است!) اجاره يك كالسكه گلف در Sayulita يك راه عالي براي رفت و آمد است. اگرچه شهر كوچكي است، اما كمبود تپه و هواي گرم وجود ندارد، بنابراين كاوش مي تواند خسته كننده باشد.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۲:۱۳:۳۵ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

دانشگاه ريكياويك

خانه Haldór Laxness، Gljúfrasteinn، در منطقه پايتخت را مي توان در تمام طول سال بازديد كرد. آرنالدور ايندرياسون نويسنده جنايي جوايزي را در خارج از كشور از جمله جايزه خنجر طلايي دريافت كرده است. از ديگر جوايزي كه به نويسندگان ريكياويك اعطا مي شود، مي توان به Kairos Preis، جايزه ادبيات نورديك آكادمي سوئد (Guðbergur Bergsson) و جايزه de Page (Auður Ava Ólafsdóttir) اشاره كرد.

reykjavik

اين ميراث ادبي هسته اصلي هويت ملت و هنر روايي مهمترين بخش تاريخ فرهنگي آن كشور است. موسسه Árni Magnússon براي مطالعات ايسلندي در ريكياويك مركز اين ميراث است. نسخ خطي را حفظ مي كند، در مورد آنها تحقيق مي كند و متون را براي عموم منتشر مي كند، علاوه بر اين، امكانات تحقيقاتي و تدريس خصوصي را به محققان و دانشجويان خارجي ارائه مي دهد. مجموعه نسخ خطي Arnamagnean در 31 ژوئيه 2009 به فهرست حافظه جهاني يونسكو اضافه شد.

مقر آلتينگي از سال 1843، پايتخت يك ايسلند خودمختار تحت فرمان پادشاه دانمارك در سال 1918 شد. بريتانيكا منبع نهايي دانش آموزي براي موضوعات كليدي مدرسه مانند تاريخ، دولت، ادبيات و موارد ديگر است. تحقيق در انرژي هاي تجديدپذير، مهندسي زيست پزشكي، مديريت پروژه و راهنماي سفر تجزيه و تحليل تصميم گيري، و غيره. Safnahúsið در سال 1909 افتتاح شد و داراي تعدادي نمايشگاه مهم است. در ابتدا براي نگهداري كتابخانه ملي و آرشيو ملي و همچنين محل موزه ملي و موزه تاريخ طبيعي ساخته شده بود، در سال 2000 براي ترويج ميراث ملي ايسلند دوباره مدل شد.

مدارس متوسطه

از زمان تأسيس خود در سال 1929 تا سال 1978 اكثريت كلي را در اختيار داشت، زماني كه با اندكي شكست خورد. از سال 1978 تا 1982، يك ائتلاف سه حزبي متشكل از اتحاد خلق، حزب سوسيال دموكرات و حزب مترقي وجود داشت. در سال 1982، حزب استقلال اكثريت كلي را كه براي سه دوره متوالي در اختيار داشت، دوباره به دست آورد. انتخابات 1994 توسط Reykjavíkurlistinn (ليست R)، اتحاد احزاب سوسياليست ايسلندي به رهبري Ingibjörg Sólrún Gísladóttir برنده شد. اين ائتلاف در سه انتخابات متوالي اكثريت را به دست آورد، اما براي انتخابات سال 2006 كه پنج حزب مختلف در راي گيري بودند منحل شد. حزب استقلال هفت كرسي به دست آورد و همراه با يك حزب مترقي توانستند اكثريت جديدي را در شورايي كه در ژوئن 2006 به قدرت رسيد، تشكيل دهند.

وليعهد دانمارك در سال 1786 تجارت انحصاري را لغو كرد و به شش جامعه در سراسر كشور منشور تجاري انحصاري اعطا كرد. ريكياويك يكي از آنها و تنها كسي بود كه منشور را براي هميشه حفظ كرد. بنابراين سال 1786 به عنوان تاريخ تأسيس شهر در نظر گرفته مي شود.

تابستان معمولاً آفتابي ترين فصل است، اگرچه ماه مه به طور ميانگين بيشترين ميزان آفتابي را در بين هر ماه جداگانه دارد. سردترين ماه در تاريخ ژانويه 1918 با ميانگين دماي 7.2- درجه سانتيگراد (19 درجه فارنهايت) ثبت شده است. گرم ترين جولاي 2019 با ميانگين دماي 13.4 درجه سانتي گراد (56 درجه فارنهايت) است. فرودگاه شهر ريكياويك فرودگاه اصلي داخلي ايسلند با پروازهاي بين المللي محدود است. اگر به دنبال اطلاعاتي در مورد پروازهاي بين المللي هستيد، لطفاً از فرودگاه بين المللي Keflavik، دروازه اصلي ما به ايسلند و از آن بازديد كنيد. جشنواره موسيقي Iceland Airwaves هر ساله در ماه نوامبر برگزار مي شود.

موسيقي زنده

موزه هنر ريكياويك، متشكل از سه ساختمان، و موزه Sigurjón Ólafsson از جمله موزه‌ها و گالري‌هاي اين شهر هستند. ريكياويك Sightseeing ناوگان كاملاً جديدي از مربيان را اداره مي كند. همه تورهاي ما توسط راهنمايان معتبر و رانندگان مفيد ميزباني مي شوند.

reykjavik

با جمعيتي در حدود 131136 نفر، مركز فعاليت هاي فرهنگي، اقتصادي و دولتي ايسلند است و يك مقصد گردشگري محبوب است. احساسات ناسيوناليستي ايسلندي در قرن نوزدهم نفوذ پيدا كرد و ايده استقلال ايسلندي گسترده شد. ريكياويك، به عنوان تنها شهر ايسلند، محور اين ايده ها بود. طرفداران يك ايسلند مستقل دريافتند كه يك ريكياويك قوي براي اين هدف اساسي است. تمام اتفاقات مهم تاريخ مبارزات استقلال براي ريكياويك نيز مهم بود.

يك فرودگاه بين المللي در كفلاويك در 20 مايلي غرب-جنوب غربي قرار دارد. توليدات ريكياويك شامل ماهي فرآوري شده و محصولات غذايي، ماشين آلات و محصولات فلزي است. اين شهر كه از نظر ظاهري بسيار مدرن و تميز است، عمدتاً از بتن ساخته شده است و با آب گرم لوله‌كشي از چشمه‌هاي آب گرم مجاور گرم مي‌شود. ساختمان‌هاي قابل توجه شامل ساختمان پارلمان و كليساي هالگريمور هستند. مؤسسه ارني مگنوسون در ايسلند يك بخش در دانشگاه ايسلند است و بر اساس مجموعه نسخه‌هاي خطي ارني مگنوسون است.

Reykjavíkurtjörn يك درياچه كوچك است كه در مركز شهر ريكياويك، پايتخت ايسلند، در كنار تالار شهر ريكياويك و گالري ملي ايسلند واقع شده است. Tjörnin مورد علاقه مردم محلي است كه براي غذا دادن به اردك ها، قوها و غازها به آنجا مي روند. در طول ماه‌هاي زمستان، درياچه معمولاً يخ مي‌زند و امكان اسكيت روي يخ يا بازي فوتبال روي يخ را فراهم مي‌كند. واقع در قلب ريكياويك، شهري با تضادهاي چشمگير كه در آن تأثيرات بين المللي با سنت هاي ملي ايسلند در مي آميزد. دانشگاه ايسلند يك دانشگاه پيشرو در ايسلند و يك شركت كننده فعال در جوامع بين المللي علمي و دانشگاهي است. مقالاتي از دايره المعارف هاي بريتانيكا براي دانش آموزان ابتدايي و دبيرستاني.

فرودگاه ريكياويك، دومين فرودگاه بزرگ كشور (پس از فرودگاه بين المللي كفلاويك)، در داخل شهر، درست در جنوب مركز شهر قرار دارد. عمدتاً براي پروازهاي داخلي و همچنين پروازهاي گرينلند و جزاير فارو استفاده مي شود. از سال 1962، اختلاف نظر در مورد مكان فرودگاه وجود دارد، زيرا اين فرودگاه فضاي بسيار ارزشمندي را در مركز ريكياويك اشغال مي كند. در جنوب غربي ايسلند، در ساحل جنوبي خليج فاكسافلوي واقع شده است. عرض جغرافيايي آن 64 درجه و 08 دقيقه شمالي است كه آن را به شمالي ترين پايتخت يك كشور مستقل تبديل مي كند.

تاريخ

اين جشنواره در سراسر شهر برگزار مي شود و محل برگزاري كنسرت هارپا يكي از مكان هاي اصلي آن است. پس از يك تور شادي‌بخش دايره طلايي، چراغ‌هاي شمالي در حال رقص را پيدا كنيد. چندين نويسنده ريكياويك جوايز بين المللي و نورديك را دريافت كرده اند. هالدور لاكسنس در سال 1955 به خاطر «قدرت حماسي زنده اي كه هنر روايي بزرگ ايسلند را تجديد كرده است» جايزه نوبل ادبيات را دريافت كرد.

اين رويدادها بخشي از INFO-GEOTHERMAL بود، يك پروژه از پيش تعريف شده براي حمايت از آبشار كارآمد از انرژي زمين گرمايي با باز كردن قفل اطلاعات رسمي و عمومي در اسلووني.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۸ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۲۵:۳۷ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

صفحه اصلي دانشگاه Puget Sound

ماموريت PSRC اين است كه از طريق برنامه ريزي براي حمل و نقل منطقه اي، مديريت رشد و توسعه اقتصادي، از صداي مركزي پررونق Puget Sound، در حال حاضر و در آينده اطمينان حاصل كند. تعداد كمي از مناطق آمريكا مي توانند عشق شمال غرب اقيانوس آرام به قهوه را به چالش بكشند. به گفته گروهي از محققان بازار صنعت، در سال 2011، 1640 كافي شاپ در منطقه Puget Sound وجود داشت كه آن را به عنوان محبوب ترين منطقه قهوه رتبه بندي كرد. جاي تعجب نيست كه غول هاي قهوه مانند استارباكس فرهنگ قهوه شمال غرب اقيانوس آرام را به سراسر جهان صادر كرده اند. صدف ها منابع ارزشمند Puget Sound هستند، آب هاي خنك و تميز برخي از بهترين زيستگاه صدف ها را در جهان فراهم مي كند. ايالت واشنگتن توليد كننده اصلي صدف هاي دوكفه اي پرورشي در كشور است، اما ساير تخصص ها مانند ژئوداك ها گاهي براي افراد ماجراجو در دسترس هستند.

جزيره Fidalgo - دومين جزيره پرجمعيت و پايانه كشتي به San Juans. آنها به صورت منطقه اي به Bellingham، Mt Vernon، Stanwood، Everett، Edmonds، Seattle King Street، Tukwila، Tacoma و Lacey خدمات ارائه مي دهند. آنها روزانه 2 بار به سمت شمال از سياتل به ونكوور و 4 بار در روز از جنوب به سمت پورتلند در دو مسير جداگانه كار مي كنند. برنامه ها را بررسي كنيد Starlight ساحلي Amtrak همان مسير را با توقفگاه‌هاي آبشار بين سياتل و ليسي طي مي‌كند.

مقاله هاي اخير

مجموعه اي از مشاهده نهنگ بلوگا در جنوب پوگت ساوند در اكتبر 2021، مجموعه جديدي از ركوردها را براي گونه هاي اين منطقه اضافه كرد. رويداد سال 2021 نشان دهنده طولاني ترين دوره زماني است كه تا كنون يك بلوگا در جنوب آلاسكا، در شرق اقيانوس آرام شمالي مشاهده شده است. از طرف ديگر، ممكن است گسترش دامنه بالقوه اي را پيشنهاد كند كه مي تواند افزايش بازديدهاي آتي توسط اين گونه در شمال غربي اقيانوس آرام را نشان دهد، به خصوص اگر گرم شدن آب هاي قطب شمال ادامه يابد. كتاب اطلاعات Puget Sound آمار و اطلاعات ديگر در مورد سلامت و آرايش اكوسيستم Puget Sound را گرد هم مي آورد.

puget sound

به عنوان مثال، تجمع فلزات سنگين مي تواند باعث آسيب فيزيولوژيكي و توليد مثلي شود. به عنوان مثال، سرب در سمورهاي رودخانه اي و ماسه خالدار بر توليد مثل آنها تأثير مي گذارد. علاوه بر اين، افزايش آلاينده‌ها بر رشد ماهي‌ها تأثير مي‌گذارد. براي رسيدن به استانداردهاي مندرج در قانون آب پاك، ايالت واشنگتن بايد يك برنامه كنترل سازمان‌هاي مدني بلندمدت داشته باشد تا به طور متوسط ​​در يك سال يك يا كمتر رويداد سرريز رخ دهد.

آيا سنگ ماهي زرد چشم در مسير بهبودي است؟

آلودگي هايي مانند بنزين و روغن موتور قايق ها براي گونه هاي صدف نيز مضر است. مجله تحقيقات صدف‌ها بيان مي‌كند: «اگرچه صدف‌ها ممكن است با بستن پوسته‌شان، قرار گرفتن در معرض روغن موتور و بنزين را براي مدت كوتاهي تحمل كنند، اما مرگ و مير جمعيت پس از 10 روز تا 14 درصد افزايش مي‌يابد». همانطور كه مقاله بيان مي‌كند، يكي ديگر از مشكلات بزرگ صدف‌هاي المپيا، رسوب‌گذاري ناشي از انسان توسط روان‌آب خاك سطحي در مناطق چوب‌برداري يا استخراج معدن است. اين رسوب منجر به آب‌هاي كدر و صدف‌هايي مي‌شود كه در زير لايه‌هاي رواناب و همچنين مكان‌هاي غير ايمن براي سكونت مدفون شده‌اند.

پارك ايالتي جزيره‌اي محبوب كه فقط با قايق قابل دسترسي است كه زادگاه رئيس سياتل بوده و هنوز به مهمانان شام و رقص به سبك بوميان آمريكايي ارائه مي‌دهد. اتوبوس هاي محلي در كوه ورنون، برلينگتون، آناكورتس و ساير نقاط در/ اطراف شهرستان اسكاگيت. خدمات اتصال كانتي به اورت در 90 برابر و بلينگهام در 80 برابر.

چهار مورد از اين موارد مربوط به مناطقي هستند كه در تعريف USGS قرار دارند، اما پنجمي كه "صداي Puget شمالي" ناميده مي شود، شامل يك منطقه اضافي بزرگ است. اين كشور از شمال به مرز بين‌المللي با كانادا و از غرب به خطي كه از دهانه رودخانه سكيو در شبه جزيره المپيك به سمت شمال مي‌رود، محدود مي‌شود. بر اساس اين تعريف، بخش‌هاي قابل توجهي از تنگه خوان دو فوكا و تنگه جورجيا در پوگت ساوند گنجانده شده است، با مرز بين‌المللي كه يك محدوديت ناگهاني و از نظر هيدرولوژيكي دلخواه را مشخص مي‌كند. USGS Puget Sound را به عنوان تمام آب هاي جنوب سه ورودي از تنگه Juan de Fuca تعريف مي كند. ورودي اصلي Admiralty Inlet به عنوان خطي بين Point Wilson در شبه جزيره المپيك و Point Partridge در جزيره Whidbey تعريف شده است. ورودي دوم در گذرگاه فريب در امتداد خطي از وست پوينت در جزيره ويدبي، به جزيره فريب، سپس به Rosario Head در جزيره Fidalgo است.

puget sound

به Kitsap Transit در Bermerton و Jefferson Transit در Brinnon. 1.50 دلار يا 1.00 دلار كاهش كرايه براي دارندگان كارت مديكر و سالمندان واجد شرايط، معلولان، جوانان و سواران كم درآمدي كه در سراسر خط شهرستان سفر مي كنند، در غير اين صورت اين يك سفر رايگان براي همه در شهرستان ميسون است. اتوبوس در برمرتون، جزيره باينبريج، پولسبو، كينگستون، سوكواميش، سيلورديل، و پورت اورچارد در شهرستان كيتساپ. 2.00 دلار يا 1.00 دلار كاهش كرايه براي دارندگان كارت Medicare و سالمندان واجد شرايط، معلولان، جوانان و سواران كم درآمد كه با كارت ORCA پرداخت مي كنند. در خارج از شهرهاي اصلي، حمل و نقل عمومي كمياب است و براي گشت و گذار گسترده كاربرد چنداني ندارد، بنابراين اجاره يا رسيدن با ماشين توصيه مي شود. اگرچه مسافت ها مي توانند طولاني باشند، اما بيشتر جاده ها آسفالت شده و به خوبي نگهداري مي شوند.

Passport To 2044: Comprehensive Plan Workshop Series

كدورت زياد مي تواند نفوذ نور را كاهش دهد كه مي تواند منابع غذايي براي ماهي ها را كاهش دهد. اگر كدورت به اندازه كافي زياد باشد مي تواند ماهي ها را بكشد و/يا بر توليد مثل و رشد تاثير بگذارد. ساير آلاينده هاي حمل شده توسط رواناب مي توانند به بسياري از موجودات دريايي آسيب مستقيم وارد كرده و خاك را آلوده كنند.

بر اساس يك مطالعه جديد در آزمايشگاه جمعه هاربر دانشگاه واشنگتن، ستاره هاي دريايي در حال انقراض مي توانند به كنترل جمعيت خارپشت كمك كنند و به جنگل هاي كلپ در درياي ساليش كمك كنند. دانشمندان مي گويند بچه ستاره هاي دريايي اسير حتي بيشتر از همتايان بالغ خود جوجه تيغي مي خورند. يك گزارش جديد مي گويد مطالعات بيشتر ممكن است نشان دهد كه چرا كارشناسان نمي توانند مزاياي مورد انتظار براي جمعيت ماهي قزل آلا را با وجود استفاده گسترده از چوب در بازسازي رودخانه ها بيابند. حمايت شما مردم را به طريقي كه در غير اين صورت ممكن نيست به اقيانوس متصل مي كند و الهام بخش اقدامات شجاعانه براي مراقبت از حيوانات و حفاظت از محيط زيست مشترك دريايي ما است. نور خورشيد رشد كلپ گاو نر را تا اعماق حدود 80 فوت محدود مي كند.

نقشه Puget Sound با شهرهاي بزرگ منطقه Puget Sound داراي شهرهاي زيادي است، براي مشاهده بيشتر آنها به مقالات زير منطقه مراجعه كنيد. برخي از مناطق ممكن است در اينجا ذكر شوند، اما در مقالات زيرمنطقه ديگر به طور گسترده تر پوشش داده شوند. به عنوان مثال پورت تاونسند در سواحل Puget Sound قرار دارد، اما بخشي از منطقه فرعي شبه جزيره المپيك است. منطقه ساوت پوگت ساند شامل شهرهاي جنوب تاكوما و مركز ايالت در المپيا، در جنوب بيشتر است. حوضه Whidbey جزيره Whidbey را از جزيره Camano در سرزمين اصلي جدا مي كند و شامل شهر Everett مي شود، در انتهاي شمالي گذرگاه معروف و متلاطم Deception قرار دارد.

شينوك ژارگون يك زبان پيجين يا تجاري بود كه در ميان ساكنان بومي منطقه ايجاد شد. پس از تماس با اروپايي‌ها، واژه‌هاي فرانسوي، انگليسي و كري وارد زبان شدند و «در نهايت چينوك به زبان 250000 نفر در امتداد دامنه اقيانوس آرام از آلاسكا تا اورگان تبديل شد». واژگان شينوك در قرن نوزدهم به اوج استفاده خود رسيد، اگرچه تا قرن بيستم در منابع و پرواز مناطق بياباني، به ويژه اما نه منحصراً توسط بوميان آمريكا و مردم كانادا، رايج بود. اصطلاح شينوك تقريباً تا آستانه جنگ جهاني دوم هنوز در سياتل استفاده مي شد و سياتل را به آخرين شهري تبديل كرد كه در آن زبان به طور گسترده استفاده مي شد. امروزه تأثير آن بيشتر در نام مكان ها و تعداد انگشت شماري از اصطلاحات عاميانه محلي احساس مي شود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۱۸:۳۰ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

پارك هاي ايالتي مريلند، بر اساس شهرستان

و مجسمه LOVE spiffed يك بار ديگر پس زمينه عالي براي صدها عكس در هر روز است. در سايه پل بنجامين فرانكلين، اسكله دو سطحي Race Street داراي صندلي‌هاي چند طبقه و مناظر ساحلي براي كيلومترها است. تلاش آگاهانه تر براي حفاظت از منابع فرهنگي و طبيعي بومي هاوايي، اين گوهر مسير تاريخي را بهبود بخشيده است. اين يك پارك دوست‌داشتني براي داشتن يك پيك نيك يا پياده‌روي آخر هفته با نوزاد خزدارتان است.

مطمئناً مردم سورنتو چيزي بسيار دوست داشتني و با مناظر خيره كننده مي سازند. يك پارك كاملاً حصاركشي شده با يكي از بزرگترين گودال هاي شني كه تا به حال ديده ايم. نه تنها پيچ و خم از كنده ها و سنگ هاي پله است و حفار مورد علاقه همه را دارد - بلكه آب هم وجود دارد. با يك حياط بزرگ سرپوشيده، با ميزهاي پيك نيك و باربيكيو، مكان مناسبي براي دور هم جمع شدن است. اين محلي كوچك به تازگي به روز شده است و اكنون يك ايستگاه عالي براي كوچولوها است.

اين يك زمين بازي كوچك بزرگ است كه در كنار فانوس دريايي باشكوه مك كر و در ساحل ساحل مك كري واقع شده است. در پشت كتابخانه اسپرينگ ويل و بين تالار شهر اسپرينگ ويل، اين زمين بازي فوق العاده جديد قرار دارد. شما واقعاً نمي توانيد از فضاي بازي كه تقريباً همه چيز دارد عبور كنيد. تقريباً مثل اين است كه ماما شروع به بو كشيدن همه اين فضاهاي بازي كوچك و مخفي درخشان، مملو از موارد فوق العاده مي كند. منطقه حفاظت شده خيابان سمادا در ناتينگ هيل داراي يك زمين بازي كوچك فوق العاده با همه موارد مورد علاقه ماما است. اگر به دنبال كارهاي سرگرم كننده براي انجام دادن و روزهاي خانوادگي در كالومپتون هستيد - بليط هاي جاذبه خود را اينجا مرور و رزرو كنيد.

parks near me

Urban Air بهترين پارك ماجراجويي سرپوشيده و مقصدي براي تفريح ​​خانوادگي است. پارك‌هاي ما داراي جاذبه‌هاي مناسب براي تمام سنين هستند و مقصدي عالي براي جشن‌هاي تولد كودكان فراموش‌نشدني، رويدادهاي ويژه هيجان‌انگيز و سرگرمي‌هاي خانوادگي ارائه مي‌دهند. ملبورن چند پارك و زمين بازي زيبا دارد كه در سراسر شهر زيباي ما قرار دارند. هر كدام منحصربه‌فرد و بهترين از همه، با سرگرمي رايگان براي كل خانواده است. صفحه پارك‌ها و زمين‌هاي بازي جنوبي Mamma همه الهام‌هايي را دارد كه شما براي بيرون راندن شما و آسان‌تر كردن كشف چيزهاي جديد براي لذت بردن شما و خدمه نياز داريد. امتداد يك چهارم مايل از مسيرهاي مرتفع ريدينگ ريل‌رود سابق داراي كاشت‌ها، آثار هنري، قسمت‌هاي نشيمن و تاب‌هاي چوبي غول‌پيكر است.

تجهيزات كافي براي شاد نگه داشتن بچه ها و چند ميز زير سايه درختان پربرگ وجود دارد - مناسب براي پيك نيك. در داخل املاك Waverley Park واقع شده است، اگر در گذشته فوتبال اينجا را تماشا مي كرديد، احساس نوستالژيك خواهيد داشت. با نيمكت باشگاه اجتماعي، تابلوهايي براي دروازه ها و هزينه پاركينگ با قيمت مناسب كه در طراحي زمين بازي حك شده است، نشانه هاي زيادي به گذشته وجود دارد. زمين بازي حسي اين فضاي بازي تجديد شده به زيبايي براي درگير كردن انواع بازي ها از طريق حواس طراحي شده است. Visitphilly.com سايت رسمي بازديدكنندگان فيلادلفيا بزرگ است، از جمله شهرستان هاي باكس، چستر، دلاور، مونتگومري و فيلادلفيا. JFK Plaza - كه بيشتر با نام LOVE Park شناخته مي شود - پس از دو سال بازسازي و بازسازي 26 ميليون دلاري در ماه مه 2018 بازگشايي شد - اكنون داراي يك فواره به روز، نيمكت ها و فضاي سبز جديد در فضاي محبوب است.

تاب‌ها، سرسره‌ها، اسب‌هاي گهواره‌اي، روباه پرنده به‌سبك قديمي، و چند پيچ ​​و خم ديواري جالب در اطراف يك سازه كوهنوردي قرار گرفته‌اند تا شبيه يك كشتي دزدان دريايي باشد. گنجينه اي چوبي كه بچه هاي شما مي خواهند بارها و بارها از آن بازديد كنند. اين گنجينه جامعه است و طراحي آن اشاره اي به همه چيزهاي دريايي است. ماما نمي‌تواند به ياد بياورد كه قبلاً سرسره‌اي به اين بزرگي را در جنوب ديده باشد، و نه يك، بلكه دو زيبايي چرخان غول‌پيكر وجود دارد. بنابراين قطعا چيزي وجود دارد كه بچه‌ها را در هر سني سرگرم كند. آيا تا به حال به يك زمين بازي حسي رفته ايد؟ يك مورد جديد وجود دارد كه ماما عاشق آن در ناتينگ هيل است.

به دليل جغرافياي متنوع مريلند، پارك‌هاي ايالتي آن فعاليت‌ها و امكانات متنوعي را از طلوع تا غروب خورشيد در طول سال ارائه مي‌دهند. جديدترين پارك ايالتي، پارك ايالتي ولف دن ران در شهرستان گرت، مسيرهاي خودروهاي خارج از بزرگراه را ارائه مي‌كند. همچنين، حدود چهل مايل از مسير آپالاچيان از شهرستان هاي واشنگتن و فردريك عبور مي كند. مسيرهاي كنار رودخانه، زمين بازي و راه اندازي قايق، اين منطقه 35 جريبي در شمال رودخانه دلاور فيلادلفيا را شلوغ نگه مي‌دارد، در حالي كه يك چمنزار وسيع در كنار آب، مكاني آرام براي پيك‌نيك ايجاد مي‌كند.

ابتدا براي فضاي بازي با موضوع پنير و مزرعه، با آسياب بادي، تراكتور، حيوانات مزرعه و فروشگاه‌ها. ماما عاشق يك پارك رنگارنگ با تعداد زيادي درخت براي پيك نيك است. اين پارك كوچك زيبا با تم مزرعه در محل مزرعه خانوادگي قديمي قرن نوزدهمي ساخته شده است. اين يك پارك كوچك زيبا با انبوهي از بازي هاي تخيلي، عناصر طبيعي و مسيرهاي دوچرخه سواري است.

اين پارك را كاوش كنيد

بسياري از مكان‌هايي كه فهرست مي‌كنيم ماهيت تاريخي يا آموزشي دارند و براي سفرهاي كلاسي يا به‌عنوان راه‌هايي براي ادامه يادگيري در حين تفريح ​​در تعطيلات مدرسه مناسب هستند. ميدان واشنگتن كه در سال 1682 به نام ميدان جنوب شرقي نامگذاري شد، مرتع چرا و محل دفن آمريكايي هاي آفريقايي تبار، سربازان جنگ انقلابي و قربانيان اپيدمي تب زرد در سال 1793 بود. اين مكان همچنين محل تجمع آمريكايي هاي آفريقايي تبار دوران استعمار بود كه به پارك «ميدان كنگو» لقب دادند. امروزه، اقامتگاه‌هاي مدرن اطراف اين پارك را احاطه كرده‌اند كه اكنون مقبره سرباز جنگ انقلابي ناشناس قرار دارد. حياط جلويي محبوب تالار شهر كه در سال 2014 بازطراحي شد، يك فضاي بيروني مدرن و دلپذير است و ميدان مركزي اصلي ويليام پن را به عنوان محل تجمع همه فيلادلفيايي ها بازسازي مي كند. اين فضاي چند منظوره داراي بيشه هاي درختان، نيمكت ها، دو كافه و يك فواره بزرگ قابل برنامه ريزي است كه در زمستان به يك پيست يخ و در تابستان به يك پيست غلتكي تبديل مي شود.

بيشتر بازديدكنندگان براي ماهيگيري و قايق سواري در سطح جهاني به آميستاد مي آيند، اما فعاليت هاي متنوع ديگري هم در پارك و هم در منطقه اطراف آن وجود دارد. يك پارك ملي كه به درخواست اين قبيله ايجاد شده است، مردم Chickasaw ميراث خود را با بازديدكنندگان و دروازه‌اي به پارك به اشتراك مي‌گذارند. اين مكان آنقدر بزرگ است كه سه زمين بازي مختلف براي كشف وجود دارد!

سايت تاريخي ملي اندرسونويل به عنوان يادبودي براي تمام اسيران جنگي آمريكايي در طول تاريخ اين كشور عمل مي كند. مسيري به طول 631 مايل كه از قلب آلاباما مي گذرد و مسافران را از شمال شرقي به جنوب غربي ايالت مي برد. بيش از 60000 سال فعاليت آتشفشاني، منظره زيبا و ناهموار بناي يادبود ملي ال مالپايس را شكل داده است.

من با دريافت ارتباطات ايميل از visitphilly.com موافقت مي كنم و با سياست حفظ حريم خصوصي فيلادلفيا موافقت مي كنم. قايقراني در آبهاي سفيد در رپيدهاي كلاس I-III، كاياك سواري، ماهيگيري و شناور كردن برخي از فعاليت هايي است كه افراد ماجراجو در تعطيلات در آلاسكا از آن لذت مي برند. اين بناي تاريخي در منهتن به آمريكايي‌هاي آفريقايي تبار افتخار مي‌كند و در مورد سختي‌هايي كه در آمريكاي اوليه متحمل شدند، آموزش مي‌دهد. چه به دنبال فعاليت خاصي باشيد و چه مي‌خواهيد پاركي در نزديكي خود پيدا كنيد، از فيلترهاي زير براي محدود كردن جستجو و شروع ماجراجويي بعدي خود استفاده كنيد.

پارك ملي خليج گلاسير

جواهري نادر از يك زمين بازي وجود دارد كه قرار است در املاك Somerfield در كيزبورگ كشف شود. مجموعه اي منحصر به فرد از ويژگي ها - برخي از آنها را هرگز در هيچ جاي ديگري نخواهيد ديد! فضاي بسيار زياد با حداقل سه منطقه بازي مجزا و كمي براي همه سنين.

سنترال گرين واحه اي براي تفريح ​​است كه داراي مسير اجتماعي، ايستگاه تناسب اندام و چمن آفتابي است، در حالي كه كرسنت پارك براي پياده روي و پيك نيك آرام طراحي شده است. و Riverfront Greenway را از دست ندهيد، مسيري مايل در امتداد Admiral Peary Way با چشم‌انداز عالي از رودخانه لاس وگاس Delaware. براي پارك‌ها، زمين‌هاي بازي و فضاهاي عمومي بيشتر، راهنماهاي اداره پارك‌هاي شهر فيلادلفيا را بررسي كنيد. اين پارك كه يكي از مكان‌هاي پارك ملي تاريخي متعددي است كه زندگي هفدهمين رئيس‌جمهور را گرامي مي‌دارد، دو خانه، خياط‌خانه و محل قبر او را حفظ مي‌كند.

واحد Stronghold كه در منطقه حفاظت شده سرخپوستان Pine Ridge واقع شده است، توسط اعضاي Oglala Sioux، كه فرهنگ خود را با بازديدكنندگان به اشتراك مي گذارند، كار مي كند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۶ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۵۳:۲۸ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

10 هتل برتر

فرودگاه بين المللي پالم اسپرينگز 10 دقيقه با ماشين فاصله دارد. استراحتگاه‌هاي مجلل و هتل‌هاي گلف در پالم اسپرينگز در انتظار دسترسي شما به زيبايي‌هاي طبيعي هستند. باغ‌وحش و باغ‌هاي كوير زنده فعاليت‌هاي خانوادگي، از غذا دادن به زرافه‌ها تا ديدار با حيوانات را ارائه مي‌دهد. در چرخ و فلك بچرخيد يا صحراي زيباي كلرادو را در مسيرهاي پياده روي بكر باغ وحش كاوش كنيد. عاشق موقعيت مكاني يه جورايي دور از هرچيزي كه كوهها دورش كرده.

palm springs hotels

اتاق آرام دوست داشتني، تخت عالي، مكان تميز و ايمن دور از بزرگراه نه چندان دور به... Motel 6 Palm Springs East كه در 3 مايلي فرودگاه بين المللي پالم اسپرينگز واقع شده است، اتاق هايي با تلويزيون كابلي ارائه مي دهد. اتاق‌هاي مهمان در Motel 6 داراي قسمت نشيمن هستند. كازينو Agua Caliente داراي طبقات قمار برتر است كه مي توانيد شانس خود را امتحان كنيد.

هتل هاي پالم اسپرينگز را جستجو كنيد

ما يك اتاق بزرگ واقعا زيبا با بالكن با منظره زيبا داشتيم. منطقه استخر داراي يك منطقه بار / ميان وعده بود كه بسيار خوب بود و افرادي كه در منطقه كار مي كردند بسيار خوب بودند. نجات غريق كار بسيار خوبي انجام داد و بسيار شيرين بود! اين يك مكان فوق العاده براي اقامت بود و من مشتاقانه منتظر بازگشت هستم.

palm springs hotels

اگر قصد داريد قبل از رفتن به كوهستان از مركز شهر پالم اسپرينگز بازديد كنيد، اقامت خود را در هيلتون پالم اسپرينگز رزرو كنيد كه 0.1 مايل از مركز شهر فاصله دارد. هتل هيلتون پالم اسپرينگز 14 دقيقه با ماشين تا كانيون هند و 1 دقيقه با ماشين تا موزه هنر پالم اسپرينگز فاصله دارد. اين هتل خدمات شاتل رايگان براي گشت و گذار در منطقه ارائه مي دهد. اگر طبيعت مورد علاقه شماست، به پارك ايالتي كوه سن جاسينتو برويد. در حين بازديد از پارك، در Hyatt Regency Indian Wells Resort and Spa اقامت كنيد كه داراي زمين گلف نيز مي باشد. براي كساني كه با بودجه كم سفر مي كنند، چندين گزينه هتل دو و سه ستاره در سراسر پالم اسپرينگز داريد.

3 ستاره

شما همچنين مي توانيد ناهار خوري، رويدادهاي ويژه و فضاي سرگرم كننده شبانه را پيدا كنيد. پس از يك روز و شب كامل سرگرم كننده، ما بهترين هتل ها را در پالم اسپرينگ براي استراحت و شارژ مجدد داريم. زيبايي طبيعت در اطراف پالم اسپرينگز فراوان است و كانيون هند نيز از اين قاعده مستثني نيست. اين مكان عالي براي پيك نيك و پياده روي در مسيرهاي بي عيب و نقصي است كه از ميان دره مي گذرد و از كنار رودخانه اي شفاف عبور مي كند.

اين هتل كاليفرنيا فقط 1 مايل از پارك آبي سوك سيتي Knott فاصله دارد و داراي استخر روباز و وان ماساژ است. همه اتاق‌هاي بزرگ Travelodge Cathedral City داراي بالكن يا پاسيو هستند. اين هتل كاليفرنيا در 1.5 مايلي از مركز شهر تاريخي پالم اسپرينگز، داراي 2 استخر، اسپا و غذاخوري عالي است. همه اتاق هاي مهمان داراي پاسيو و واي فاي رايگان هستند. مناظر تماشايي دره زير و يك سكوي مشاهده پانوراما در بالاي قله كوه خواهيد ديد.

بسياري از املاك دوستدار حيوانات خانگي در گريتر پالم اسپرينگز حتي از همراهان چهار پا در سفر استقبال مي كنند (شامل غذاهاي تازه پخته شده!). در حالي كه به دنبال استراحتگاه رمانتيك عالي در پالم اسپرينگز هستيد، به پانسيون كوراكيا نگاه نكنيد. اين هتل حال و هواي مديترانه اي دارد و آرام است. حياط پر از درختان زيتون، نخل و درختان انگور بوگنويل است كه آن را به يك مخفيگاه عالي براي عاشقان تبديل كرده است. اگر مي خواهيد يك استراحت رمانتيك شهري تري داشته باشيد، اقامت خود را در Hyatt Palm Springs رزرو كنيد كه تنها 3 مايل با فرودگاه فاصله دارد.

من دوست دارم كه استخر و تخت ها راحت بود همه چيز تميز و تازه بود و خدمتكاران ... اين هتل در فاصله چند قدمي فروشگاه‌ها و غذاخوري‌هاي مركز پالم اسپرينگز، كاليفرنيا، اتاق‌هايي با دسترسي به اينترنت بي‌سيم، مايكروويو و يخچال كوچك ارائه مي‌دهد. تخت بسيار راحت، دستگاه قهوه ساز تلويزيون مناسب. حوله هاي زيادي براي استخر كه واقعا خوب بود. در سايت بار/گريل واقعاً ارزش خوبي داشت، ميگو و همبرگر عالي بود.

از طرف ديگر، هتل هارد راك در همان نزديكي داراي اتاق هاي موضوعي و يك كلوپ شبانه در محل است. مونرو داراي يك استخر بزرگ و اتاق‌هاي بزرگ است كه آن را براي خانواده‌هايي كه با هم سفر مي‌كنند انتخابي عالي است. ما 4 سال پيش اينجا مانديم و آن را دوست داشتيم، بنابراين تصميم گرفتيم در آخرين سفر خود به پالم اسپرينگز، دوباره از اين هتل ديدن كنيم. اين يك هتل يكپارچهسازي با سيستمعامل دوست‌داشتني در مكاني آرام است، اما در فاصله كوتاهي از Palm Canyon Drive با همه مغازه‌ها و رستوران‌ها قرار دارد. ساعت شاد هر روز با نوشيدني و تنقلات در كنار استخر عالي است.

هتل رنسانس پالم اسپرينگز نيز گزينه ديگري است كه دو رستوران و يك بار دارد. اين هتل تنها 18 دقيقه با كازينو معروف Agua Caliente فاصله دارد. هنگامي كه مهمانان در ملك اقامت مي كنند، بررسي مي كنند كه اتاق چقدر ساكت است، كاركنان چقدر دوستانه هستند سنگاپور و موارد ديگر. هتل قديمي‌تر است - اما بسيار تميز و در شكل عالي است - و با فضاي مدرن اواسط قرن پالم اسپرينگز مطابقت دارد. من فقط از سرد شدن كنار استخر خوشحال بودم. هتل در موقعيت خوبي براي دسترسي سريع به مركز شهر پالم اسپرينگز قرار داشت.

همه اتاق ها داراي تهويه مطبوع و تلويزيون كابلي هستند. پس از شروع جستجوي هتل در KAYAK، مي توانيد تحقيقات خود را بر اساس محله اصلاح كنيد، كه به شما امكان مي دهد مناطق مركزي پالم اسپرينگز را انتخاب كنيد. همچنين مي‌توانيد با استفاده از نقشه شهر براي انتخاب يك مكان خاص، مانند مركز شهر پالم اسپرينگز، جستجو كنيد. براي گذراندن تعطيلات شگفت‌انگيز زير نور خورشيد، هتل پالم كانيون توچال و اسپا را كه داراي سرسره آبي و همچنين بار كنار استخر است، رزرو كنيد. قيمت ها ثابت نيستند و ممكن است با گذشت زمان تغيير كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۲ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۳:۲۶ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

جاذبه هاي ساحل جنوبي

بزرگترين برنامه هنرهاي تجسمي و نمايشي در ميامي بيچ تا ماه نوامبر با مجموعه اي متنوع فرهنگي از فعاليت هاي رايگان در فضاي باز كه شامل موسيقي، رقص، تئاتر، فيلم و هنرهاي تجسمي است، ادامه مي يابد. اگر در ساوت بيچ اقامت نمي‌كنيد، گذرگاه ونيزي و مك‌آرتور مسيرهاي ديدني هستند كه به سرزمين اصلي متصل مي‌شوند و مناظري خيره‌كننده از خانه‌هاي ساحلي قصري را ارائه مي‌دهند. از قبل در ساحل جنوبي هستيد؟ كفش‌هاي كتاني خود را بپوشيد يا يك CitiBike كرايه كنيد و در طلوع يا غروب خورشيد براي دويدن يا سوار شدن در مسير ساحلي به مردم محلي بپيونديد. از شرق تا غرب، ما جذاب ترين و كمتر شناخته شده ترين مكان هاي Panhandle را انتخاب كرده ايم. براي كشف انتخاب هاي ما براي بهترين سواحل ساحل خليج فارس، ادامه دهيد.

در چند بلوك جنوب، مسيرهاي مشابهي را در مسير جذاب اسپانيولا خواهيد ديد، يكي ديگر از خيابان‌هاي مخصوص پياده‌رو با معماري احياي مديترانه‌اي كه روستاهاي عجيب و غريب در اسپانيا و فرانسه را تداعي مي‌كند. هتل غذا كلرمونت تصويري از گذشته، حال و آينده ساحل ميامي است. اين هتل به سبك آرت دكو داراي عناصر معماري هندسي، كف‌هاي مرمري ترازو در لابي، و استخر و پاسيو روي پشت‌بام با چشم‌انداز 360 درجه از ساحل ميامي است.

غذاي خود را با يكي از كوكتل هاي كلاسيك كانتيننتال، مانند مارتيني فضانورد، با ودكاي هلو و لبه آن با تانگ پرتقال شروع كنيد. ساحل جنوبي به طور منظم در بين بهترين سواحل جهان با دلايل خوبي قرار مي گيرد. اين شن و ماسه كه به طول بيش از 2 مايل در امتداد نوك جنوب شرقي ساحل ميامي گسترده شده است، به طور خارق‌العاده‌اي عريض است و امواج فيروزه‌اي هميشه در آن قرار گرفته است. صندلي و چتر خود را بياوريد يا از فروشنده اجاره كنيد.

اقامت خود را در هتل آوالون از قبل رزرو كنيد و 20٪ تا 25٪ در اقامتگاه گرمسيري خود صرفه جويي كنيد! هتل آوالون كه به دليل سبك آرت دكوي معتبر و خدمات شخصي خود شناخته شده است، كمپ بيس كمپي عالي براي فرار بعدي شما به ساحل جنوبي است. يك روز عالي براي سرگرمي در ساحل جنوبي - شادي در ساحل، لذت بردن از غذاهاي لذيذ در Española Way، لذت بردن از فضاي شيك BBar هتل بتسي و موارد ديگر.

با همه چيز ميامي بزرگ آشنا بمانيد

از خريد گرفته تا موزه‌ها و همه ديدني‌هاي نمادين، ببينيد چقدر به همه كارهاي برتر در ساحل ميامي نزديك هستيم. آخر هفته خود را در سالن استراحت ما با كوكتل هاي دست ساز با طراوت، غذاهاي خوش طعم و آهنگ هاي زنده از ساعت 16 تا 20 در محل ساحلي ما سپري كنيد. بسياري از مواد موجود در بشقاب شما امروزه ارگانيك و پايدار و محلي هستند. قصد دارد با ارائه تجربياتي سالم، فعال، آموزشي و سرگرم كننده به خانواده ها و جوانان آنها، كاشفان بزرگ بعدي طبيعت را پرورش دهد. داراي موادي است كه به صورت محلي تهيه شده و تغيير كاربري داده اند، مانند سنگ مرجاني منطقه اي و ديوارپوش هاي چوبي كاج از بين مي روند. 92.96 درصد از ساكنان ساحل جنوبي در ايالات متحده متولد شده اند كه 13.59 درصد در فلوريدا متولد شده اند.

south beach miami beach fl

هتل Red South Beach تنها نيم بلوك از شن‌هاي سفيد و آب‌هاي آبي شفاف اقيانوس اطلس، محيطي عالي براي فرار، سرگرمي و تجديد قوا در حين كشف ميامي، فلوريدا به مهمانان ارائه مي‌دهد. اين هتل واقعاً يك مقصد منحصر به فرد است كه به راحتي در دروازه ساحل جنوبي واقع شده است. در هتل Red South Beach شما تنها چند قدم با سواحل كلاس جهاني، تفريحات شبانه، غذاخوري و خريد ساحل ميامي فاصله داريد. ميهمانان مي توانند روز خود را در آب و هواي گرم ساحل ميامي در استخر روباز سپري كنند و در عين حال از غذاها و نوشيدني هاي خوشمزه باروك، بار و رستوران در محل لذت ببرند.

با همه چيز ميامي بزرگ آشنا بمانيد

ما در حال جشن تولد بوديم و يك رفاه ويژه دريافت كرديم! در ساحل جنوبي، استخر يكي از بهترين مزيت‌ها است، استخر ما با چشم‌اندازهاي پانوراما از ساحل ميامي و اقيانوس اطلس قاب گرفته شده است. يك بلوك تا ساحل خيابان 21 قدم بزنيد و خدمات ساحلي ما روزانه با دو صندلي رايگان شما را پوشش مي دهد.

در حالي كه جاده لينكلن زماني نسبتاً تحت فشار بود، در دهه 1980 به عنوان يك مركز هنري و فرهنگي، رنسانس را آغاز كرد. اين داراي "شيك باطني است كه جذابيت مد روز خود را حفظ مي كند." به موازات خيابان شانزدهم و خيابان هفدهم قرار دارد و در جهت شرق به غرب از ساحل مي‌گذرد. خيابان واشنگتن در ميان رستوران‌هاي اواخر دهه 1990 در جاده لينكلن، يكي از رستوران‌هاي متعلق به بازيگر مايكل كين بود كه توسط يكي از دخترانش اداره مي‌شد. هيئت حفاظت از ساحل ميامي بسته شدن ترافيك خودروها در بخش غربي لينكلن مال را به نفع نوسازي ساختمان SunTrust از جمله توسعه گاراژ پاركينگ جاده لينكلن 1111 تصويب كرد. چندين گاراژ پاركينگ ديگر در نزديكي تجارت را تا حد زيادي تسهيل مي كنند. اين هتل بوتيك فقط چند قدم تا ساحل، يك بلوك از مراكز خريد و تفريحات شبانه لينكلن جاده، و 10 دقيقه پياده‌روي تا محيط پرطرفدار Ocean Drive فاصله دارد.

south beach miami beach fl

واقع در خيابان كالينز در ساحل، اين كمپ بيس كمپ عالي براي همه ماجراجويي هاي ساحل جنوبي شما است. براي انتشار ويژه پروانه ها از مزرعه محلي فلوريدا، با گورو پروانه ما در باغ پروانه ها آشنا شويد. در طول ساعت طلايي در فضايي آرام، كوكتل‌هايي با قيمت ويژه بنوشيد، كه همه در فضاي سبز پوشيده شده است.

پس از طوفان اندرو، معمار ويليام لين خدمات طراحي خود را به شهر اهدا كرد و ايستگاه هاي جديدي را در تورهاي طراحي به شكل برج هاي نجات غريق اضافه كرد. برج هاي او بلافاصله به نماد شهر احيا شده ساحل ميامي تبديل شدند. در سال 1989، ايرنه ماري آپارتمان Sun Ray واقع در Ocean Drive را خريداري كرد و مدل Irene Marie را افتتاح كرد.

با همه چيز ميامي بزرگ آشنا بمانيد

چه بخواهيد لباس شناي جديدي بخريد، چه بخواهيد براي صرف غذا در فضاي باز بنشينيد، يا صرفاً با هم بنشينيد و مردم براي چند ساعت تماشا كنند، مركز خريد لينكلن رود با نيازهاي شما مطابقت دارد. ميامي، جذاب‌ترين شهر آمريكا، ادعاي مالكيت ساحل جنوبي، يكي از بزرگ‌ترين مناطق شن‌هاي سفيد شكري كشور را دارد. اين منطقه را كاوش كنيد و با تاريخ، رستوران‌هاي مد روز و موارد ديگر مجذوب آن شويد. 10٪ در اقامت بعدي خود در Betsy صرفه جويي كنيد و از 100 دلار اعتبار غذاخوري ما لذت ببريد. براي واجد شرايط بودن بايد ساكن فلوريدا يا جورجيا باشيد. قبل از دوران Miami Vice، ساحل جنوبي يك منطقه بسيار فقير با نرخ بسيار بالاي جرم و جنايت در نظر گرفته مي شد.

تابستان امسال با تجربه‌هاي فوق‌العاده در SLS South Beach، خود را با لوكس بي‌رقيب پذيرايي كنيد. فيليپ استارك روح مادام دو پومپادور را براي ايجاد اتاق هاي مهمان هدايت كرد


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۲۰ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۳:۲۳:۳۶ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

جاذبه هاي ساحل جنوبي

با ورود به Yardbird سطح كلسترول خود را در درب خانه بررسي كنيد، در غير اين صورت ممكن است متوجه شويد كه از پشت بام شليك مي كند. ادعاي شهرت ياردبرد - و دليل اينكه تبديل به يكي از پايه هاي اصلي شيك ترين مجموعه هاي شهر شده است - مرغ سرخ شده آن است كه با عشق به مدت 27 ساعت قبل از پخته شدن به كمال آبدار آب مي شود. وافل هاي الهي Chicken 'n هندوانه 'n' را از دست ندهيد كه با سس تند عسل، هندوانه ادويه دار خنك و وافل پنير چدار سرو مي شود. استفن استار، رستوران‌دار معروف، اخيراً Continental را در ساحل جنوبي راه‌اندازي كرده است. كانتيننتال در فضايي مدرن با تيكي بار - با محيط مدرن اواسط قرن ملاقات مي كند، شما را با غذاهاي دلخواه مانند ماك و پنير خرچنگ و رول هاي تخم مرغ پنير پر مي كند.

south beach miami beach fl

اقامتگاه ساحل جنوبي شما از ساحل 600 فوتي در امتداد اقيانوس اطلس الهام گرفته شده است. براي راحتي با استفاده از مواد بازيافتي طراحي شده است، به طور طبيعي در نوع خود بي نظير است. نوع جديدي از برنامه وفاداري هتل كه براي شما و سياره ما طراحي شده است اكنون در 1 Hotels در حال رشد است. غيرشهروندان شامل مقيم دائم قانوني، دانشجويان بين المللي، كارگران موقت، مهاجران بشردوستانه و مهاجران غيرقانوني هستند. نژادي كه به احتمال زياد در فقر در ساحل جنوبي قرار دارد، نژاد سفيد است كه 4.69 درصد كمتر از سطح فقر است. ساوت بيچ با وسعت بيش از 7 مايل داراي تراكم جمعيت 1377 نفر در هر مايل مربع است.

ساحل ميامي، جزيره اي باريك و باريك به طول نه مايل در امتداد اقيانوس اطلس، به سه محله مجزا تقسيم شده است. چه بخواهيد لباس شناي جديدي بخريد، چه بخواهيد براي صرف غذا در فضاي باز بنشينيد، يا به سادگي با هم بنشينيد و مردم براي چند ساعت تماشا كنند، مركز خريد لينكلن رود همه نيازهاي شما را برآورده مي كند. اين بخش بيروني از مغازه‌ها، رستوران‌ها و بارها كه فقط براي عابران پياده است، مملو از انبوهي از مردم است، به‌ويژه وقتي شب مي‌رسد.

با همه چيز ميامي بزرگ آشنا بمانيد

هر شير آب در هتل ما مجهز به سيستم تصفيه آب است تا آب آشاميدني باكيفيت را براي مهمانان فراهم كند. فنجان‌ها و قاب‌هاي داخل اتاق ما از بطري‌هاي شراب بازيافتي ساخته شده‌اند تا مهمانان را از استفاده از بطري‌هاي آب يكبار مصرف، به‌ويژه پلاستيكي منصرف كند. بالاترين ميزان فارغ التحصيلي از دبيرستان در بين افراد 2 نژاد با نرخ 100.00 درصد است. آثار هنري شيك ساحلي، پالت‌هاي رنگي تسكين‌دهنده، و تخت‌خواب‌هاي دوقلوي مجلل براي استراحت خوب پس از يك روز طولاني در ساحل ميامي. ازدحام خودروها در اين منطقه مكرر است، بنابراين رفت و آمد در ساحل جنوبي با ماشين اغلب دشوارتر از پياده روي يا دوچرخه سواري ساده است.

south beach miami beach fl

Ocean Drive مسئول زيبايي ساحل جنوبي است كه بيشتر بازديدكنندگان خارج از شهر انتظار دارند. همچنين خانه چندين رستوران (از جمله «ماهي به نام آوالون»، «مانگو» و «كلولندر» محبوب MTV) است و محل عمارت سابق جياني ورساچه در مقابل اقيانوس است. اكثر بازديدكنندگان براي لينكلن جاده خط تلفن ايجاد مي كنند و به درستي هم همينطور است. اين گذرگاه عابر پياده به طول يك مايل داراي فروشگاه‌هاي با نام تجاري و بوتيك‌هاي مستقل، مجموعه‌اي از رستوران‌ها، سرگرمي‌هاي خياباني و تماشاي مردمي فوق‌العاده است.

امروزه يكي از ثروتمندترين و مرفه ترين مناطق تجاري در ساحل در نظر گرفته مي شود. با وجود اين، فقر و جرم و جنايت هنوز در برخي مكان‌هاي دورافتاده اطراف منطقه وجود دارد. تا اواسط دهه 1920، ميثاق هاي يهودي ستيز در ساحل جنوبي استفاده مي شد تا يهوديان را از زندگي يا اقامت در محله هاي شمال خيابان پنجم محروم كنند.

با همه چيز ميامي بزرگ آشنا بمانيد

در سال 1870، هنري و چارلز لوم 165 هكتار را براي كشاورزي نارگيل خريداري كردند. چارلز لوم اولين خانه را در سال 1886 در ساحل ساخت. در سال 1894، برادران لوم جزيره را ترك كردند و كنترل مزرعه را به جان كالينز واگذار كردند كه دو سال بعد براي بررسي زمين به ساحل جنوبي آمد. او از زمين براي اهداف كشاورزي استفاده كرد، آب شيرين را كشف كرد و قطعه خود را از خيابان 14 به 67 در سال 1907 گسترش داد. صحنه آبجو صنايع دستي ميامي را با پاسپورت آبجو كشف كنيد اين گذرنامه منحصر به فرد تلفن همراه مجموعه‌اي از آبجوسازي‌هاي انتخابي است كه معاملات و اعلام حضوري را براي بازخريد در طول بازديد شما ارائه مي‌دهند. از يك قرار در فضاي باز، يك پيك نيك خرچنگ سنگي، و موسيقي زنده در New World Symphony Wallcast لذت ببريد.

south beach miami beach fl

عكس‌هاي آماتور، عكس‌هايي از غرفه‌هاي رنگارنگ غريق نجات غريق در خط ساحلي خواهند داشت. عكس‌هاي آماتوري عكس‌هاي انفجاري از غرفه‌هاي رنگارنگ نجات غريق در خط ساحلي خواهند داشت. ساحل جنوبي در جنوبي ترين نوك ساحل ميامي قرار دارد و سواحل زيباي آن به طول 2 مايل افراد مشهور، آفتاب جويان و مهمانان تعطيلات بهاري را به خود جذب مي كند. سالن هاي رقص با پانل هاي كشويي؟ شما بايد جاي ديگري را جستجو كنيد. بيشتر بمانيد و از منوي شام ما كه با طعم هاي فصلي درست شده است لذت ببريد.

امكانات رفاهي براي ساكنين و بازديدكنندگان شامل خريد، عبادتگاه ها، كافه ها، رستوران ها، پارك ها و سالن هاي ورزشي است. ساحل جنوبي مركز سبك زندگي LGBT در نظر گرفته مي شود. در دهه هاي 80 و 90، ساحل جنوبي مركز زندگي همجنس گرايان فلوريدا و زندگي شبانه بود.

با همه چيز ميامي بزرگ آشنا بمانيد

در سال 1913، كالينز ساخت پل را از ميامي به ساحل ميامي آغاز كرد. اگرچه برخي از ساكنان محلي روي پل سرمايه گذاري كردند، كالينز قبل از اينكه بتواند آن را تكميل كند، با كمبود پول مواجه شد. استخر روي پشت بام با چشم‌انداز 360 درجه كه در هوا معلق است. يك پل آسماني به شكل گوي كه قبلاً به عنوان يك قطعه نوآورانه از هنر عمومي ساحل ميامي مورد استقبال قرار گرفته است. ريل شعر مجسمه‌اي به احترام واژه‌سازان محلي از لنگستون هيوز تا محمدعلي. فيليپ استارك، طراح پرطرفدار، دنيايي از شيك راديكال را تداعي كرده است كه به افراط و تفريط لذت‌گرايانه اشراف فرانسوي قرن هجدهم اشاره مي‌كند، و هنرهاي قديمي دنياي قديم را با راحتي مدرن امروزي تركيب مي‌كند.

Alton Road اصلي ترين خيابان شمالي-جنوبي سمت غرب است كه در 1-3 بلوك از خليج Biscayne قرار دارد. در بخشي كه از ساحل جنوبي عبور مي كند، جاده ميزبان بسياري از مشاغل محلي است، از جمله خشكشويي، فروشگاه هاي كوچك مبلمان، بازارهاي كوچك مواد غذايي، رستوران هاي غير زنجيره اي و رستوران هاي فست فود. زماني كه از خيابان ميشيگان در شمال ساحل جنوبي عبور كند، عمدتاً مسكوني است.

اكثر سواحل ايالات متحده، و با وجود اين واقعيت كه اين عمل به طور رسمي توسط دولت محلي قانوني نشده است، همچنان در مقياس بزرگ به تصويب مي رسد. هتل كلرمونت كه در سال 1947 ساخته شده و به تازگي بازسازي شده است، كاركناني چند زبانه، پذيرش 24 ساعته و واي فاي رايگان براي پاسخگويي به نيازهاي مهمانان ارائه مي دهد. هتل ما اتاق‌هاي صميمي را با لابي آرامش‌بخش، فضاهاي مشترك پرجنب‌وجوش، استخر روي پشت‌بام، بار لابي و خدمات شخصي تركيب مي‌كند. امروزه كريدور خيابان غربي يكي از مطلوب ترين مكان ها براي زندگي در ساحل ميامي است.

يك پالت رنگي آرامش بخش و حال و هواي شيك و آرام از مهمانان در بدو ورود به خانه سنس بيچ استقبال مي كند. دكور اين هتل بوتيك 18 اتاقه را مي‌توان به‌عنوان خانه‌هاي ساحلي شيك تعريف كرد، به لطف هنر محلي بد بو كه لابي را تزئين مي‌كند، و اتاق‌هاي دنج مهمان‌ها مملو از كتاني‌هاي شفاف و سفيد. براي شنا در غروب آفتاب به استخر پشت بام برويد يا به رستوران طبقه پايين، مونترال Local House، براي نوشيدن كوكتل و يك بشقاب صدف تازه برويد. دكور اين هتل بوتيك 18 اتاقه را مي‌توان به‌عنوان خانه‌هاي ساحلي و شيك تعريف كرد، به لطف هنر محلي بد بو كه لابي را تزئين مي‌كند و اتاق‌هاي دنج مهمان‌ها مملو از كتاني‌هاي شفاف و سفيد است. لينكلن جاده يك مركز خريد عابر پياده در فضاي باز است كه بهترين منطقه خريد ساحل جنوبي محسوب مي شود.

تاريخ، سبك و سرگرمي‌هاي بي‌وقفه اين خيابان نمادين را در چند قدمي شن‌هاي ساحل جنوبي تجربه كنيد. تا حد زيادي به لطف تلويزيون كلاسيك دهه 80، Miami Vice، اگر بخواهيم بصري ساحل جنوبي را تعريف كنيم، اين معماري آرت دكو با رنگ پاستلي است كه بر بسياري از خيابان‌هاي آن تسلط دارد. درك بهتري از معماري تاريخي اين محله در طي يك تور پياده‌روي 90 دقيقه‌اي كه توسط اتحاديه حفاظت از طراحي ميامي حمايت مي‌شود، به دست آوريد. تورها روزانه از مركز استقبال از هنر دكو حركت مي كنند.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۳:۳۰ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

10 بهترين هتل ويسكانسين دلز از 52 دلار

SpringHill Suites by Marriott درست در كنار بزرگراه 12 قرار دارد و داراي پاركينگ رايگان و Wi-Fi رايگان است. اگر مي‌خواهيد زندگي شبانه در ويسكانسين دلز را تجربه كنيد، يكي از هتل‌هاي خيابان برادوي مانند هتل وودسايد دلز را انتخاب كنيد. در كنار آب كوه المپوس واقع شده است

wisconsin dells hotels

به دنبال هتل عالي در ويسكانسين براي لذت بردن از چندين فعاليت در فضاي باز با فرزندان خود يا كل خانواده هستيد؟ Meadowbrook Resort در اين مورد گزينه ايده آلي است. اين هتل داراي امكانات متنوعي مونترال براي خانواده است كه آن را به گزينه اي عالي براي تعطيلات آخر هفته با عزيزانتان تبديل مي كند. زمين بازي، اتاق بازي، و پارك آبي از امكاناتي هستند كه كودكان شما از آن لذت خواهند برد.

مسافرخانه لا كوئينتا

وگرنه هتل خيلي خوب و راحت بود. صبحانه بسيار خوب، همه چيز تميز و فاصله بسيار خوبي با جاذبه هاي مختلف در ويسكانسين دلز. ما مجوز پارك آبي گرفتيم و خيلي خوب بود!

wisconsin dells hotels

همچنين صندلي بازويي داشت كه عالي بود و به اين معني بود كه اگر مي‌خواهيد بنشينيد مجبور نيستيد كنار تختتان تعادل داشته باشد. حمام اندازه متوسطي داشت، اما فضاي كار زيادي براي قرار دادن قطعات و قطعات شما داشت. يك استخر با حوله وجود داشت.

براي مشاهده آخرين قيمت ها و معاملات هتل هاي Wisconsin Dells تاريخ هاي خود را وارد كنيد

ما يك اتاق خواب كينگ بسيار زيبا داشتيم. تميز بود و به خوبي تزئين شده بود. اتاق داراي يخچال معمولي، مايكروويو، تلويزيون، قهوه ساز، اتو/ميز اتو و غيره بود. ميز كار و صندلي وجود داشت.

wisconsin dells hotels

در ميان اين هتل‌هاي خانواده‌پسند در ويسكانسين دلز آسايش پيدا خواهيد كرد. دوستداران تناسب اندام كه مي خواهند حتي در تعطيلات به ورزش ادامه دهند، مي توانند به هتل هاي مختلف Wisconsin Dells مجهز به امكانات آموزشي مدرن مراجعه كنند. تخفيف هاي هتل ويسكانسين دلز جستجوي هتل در ويسكانسين دلز اتاق هاي هتل ارزان ويسكانسين دلز را پيدا كنيد. KAYAK صدها سايت مسافرتي را جستجو مي كند تا به شما كمك كند هتل هاي ارزان را پيدا كنيد و اتاقي را كه مناسب شماست رزرو كنيد. متل استعماري يك انتخاب اساسي است كه با هفت دقيقه پياده روي تا ايستگاه قطار محلي فاصله دارد و پاركينگ رايگان در محل ارائه مي دهد.

اين مركز همچنين شام هاي موضوعي، ماهيگيري، اسپا، تيراندازي با كمان و بولينگ را ارائه مي دهد. نوجوانان همچنين از فعاليت هايي در فضاي باز مانند اسب سواري، قايق راني و تورهاي پياده روي لذت خواهند برد. هتل داراي واي فاي و پاركينگ رايگان بود.

ما براي اكثر 51 هتل خود در ويسكانسين دلز، معاملات عالي داريم. براي يافتن بهترين هتل هاي نزديك خود به نقشه هتل گسترده ما نگاهي بيندازيد.

هتل هيلتون گاردن تنها 10 دقيقه پياده تا پارك آبي Noah’s Ark فاصله دارد و كمتر از دو مايل تا تئاتر موسيقي كريستال گراند فاصله دارد. هتل دلتون گرند ريزورت و اسپا يك انتخاب 4 ستاره است كه كمتر از 10 دقيقه پياده تا پارك آبي فاصله دارد و داراي استخر سرپوشيده و روباز است. آيا قصد داريد با كودكان به ويسكانسين دلز سفر كنيد؟ هتلي را در نزديكي كوه المپوس واتر در نظر بگيريد چه به دنبال بهترين هتل‌هاي با ارزش و چه با رتبه‌بندي برتر در ويسكانسين دلز باشيد، ما همه گزينه‌ها را در اختيار شما قرار مي‌دهيم تا بتوانيد بر اساس آنچه نياز داريد، تصميمي آسان بگيريد! بيشتر هتل هاي پيشنهادي ما فقط چند دقيقه با جاذبه مورد علاقه شما در ويسكانسين دلز فاصله دارند يا حتي در آن طرف خيابان هستند. برخي حتي بسته هاي پارك آبي را براي ارزش افزوده و سرگرمي ارائه مي دهند.

هتل آتلانتيس ويسكانسين دلز - نزديك كشتي نوح

ما آن را به دليل فاصله كوتاهش با منطقه ويسكانسين دلز انتخاب كرديم. همه چيز عالي بود اما در هنگام رزرو نوشته شده بود كه وقتي به هتل رسيديم مي توانيم نقدي پرداخت كنيم. وقتي آمديم پول نقد قبول نكردند، بنابراين براي ما بسيار گيج كننده بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۱۷ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۰۱:۳۳:۴۶ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)

تخفيف هاي هتل هاي ويسكانسين دلز در

در ميان اين هتل‌هاي خانواده‌پسند در ويسكانسين دلز آسايش پيدا خواهيد كرد. دوستداران تناسب اندام كه مي خواهند حتي در تعطيلات به ورزش ادامه دهند، مي توانند به هتل هاي مختلف Wisconsin Dells مجهز به امكانات آموزشي مدرن مراجعه كنند. تخفيف هاي هتل ويسكانسين دلز جستجوي هتل در ويسكانسين دلز اتاق هاي هتل ارزان ويسكانسين دلز را پيدا كنيد. KAYAK صدها سايت مسافرتي را جستجو مي كند تا به شما كمك كند هتل هاي ارزان را پيدا كنيد و اتاقي را كه مناسب شماست رزرو كنيد. متل استعماري يك انتخاب اساسي است كه با هفت دقيقه پياده روي تا ايستگاه قطار محلي فاصله دارد و پاركينگ رايگان در محل ارائه مي دهد.

هتل هيلتون گاردن تنها 10 دقيقه پياده تا پارك آبي Noah’s Ark فاصله دارد و كمتر از دو مايل تا تئاتر موسيقي كريستال گراند فاصله دارد. هتل دلتون گرند ريزورت و اسپا يك انتخاب 4 ستاره است كه كمتر از 10 دقيقه پياده تا پارك آبي فاصله دارد و داراي استخر سرپوشيده و روباز است. آيا قصد داريد با كودكان به ويسكانسين دلز سفر كنيد؟ هتلي را در نزديكي كوه المپوس واتر در نظر بگيريد چه به دنبال بهترين هتل‌هاي با ارزش و چه با رتبه‌بندي برتر در ويسكانسين دلز باشيد، ما همه گزينه‌ها را در اختيار شما قرار مي‌دهيم تا بتوانيد بر اساس آنچه نياز داريد، تصميمي آسان بگيريد! بيشتر هتل هاي پيشنهادي ما فقط چند دقيقه با جاذبه مورد علاقه شما در ويسكانسين دلز فاصله دارند يا حتي در آن طرف خيابان هستند. برخي حتي بسته هاي پارك آبي را براي ارزش افزوده و سرگرمي ارائه مي دهند.

ما يك اتاق خواب كينگ بسيار زيبا داشتيم. تميز بود و به خوبي تزئين شده بود. اتاق داراي يخچال معمولي، مايكروويو، تلويزيون، قهوه ساز، اتو/ميز اتو و غيره بود. ميز كار و صندلي وجود داشت.

wisconsin dells hotels

SpringHill Suites by Marriott درست در كنار بزرگراه 12 قرار دارد و داراي پاركينگ رايگان و Wi-Fi رايگان است. اگر مي‌خواهيد زندگي شبانه در ويسكانسين دلز را تجربه كنيد، يكي از هتل‌هاي خيابان برادوي مانند هتل وودسايد دلز را انتخاب كنيد. در كنار آب كوه المپوس واقع شده است

هتل آتلانتيس ويسكانسين دلز - نزديك كشتي نوح

ما براي اكثر 51 هتل خود در ويسكانسين دلز، معاملات عالي داريم. براي يافتن آلمان بهترين هتل هاي نزديك خود به نقشه هتل گسترده ما نگاهي بيندازيد.

wisconsin dells hotels

به دنبال هتل عالي در ويسكانسين براي لذت بردن از چندين فعاليت در فضاي باز با فرزندان خود يا كل خانواده هستيد؟ Meadowbrook Resort در اين مورد گزينه ايده آلي است. اين هتل داراي امكانات متنوعي براي خانواده است كه آن را به گزينه اي عالي براي تعطيلات آخر هفته با عزيزانتان تبديل مي كند. زمين بازي، اتاق بازي، و پارك آبي از امكاناتي هستند كه كودكان شما از آن لذت خواهند برد.

Wingate توسط Wyndham Wisconsin Dells Waterpark

ما آن را به دليل فاصله كوتاهش با منطقه ويسكانسين دلز انتخاب كرديم. همه چيز عالي بود اما در هنگام رزرو نوشته شده بود كه وقتي به هتل رسيديم مي توانيم نقدي پرداخت كنيم. وقتي آمديم پول نقد قبول نكردند، بنابراين براي ما بسيار گيج كننده بود.

wisconsin dells hotels

وگرنه هتل خيلي خوب و راحت بود. صبحانه بسيار خوب، همه چيز تميز و فاصله بسيار خوبي با جاذبه هاي مختلف در ويسكانسين دلز. ما مجوز پارك آبي گرفتيم و خيلي خوب بود!

همچنين صندلي بازويي داشت كه عالي بود و به اين معني بود كه اگر مي‌خواهيد بنشينيد مجبور نيستيد كنار تختتان تعادل داشته باشد. حمام اندازه متوسطي داشت، اما فضاي كار زيادي براي قرار دادن قطعات و قطعات شما داشت. يك استخر با حوله وجود داشت.

اين مركز همچنين شام هاي موضوعي، ماهيگيري، اسپا، تيراندازي با كمان و بولينگ را ارائه مي دهد. نوجوانان همچنين از فعاليت هايي در فضاي باز مانند اسب سواري، قايق راني و تورهاي پياده روي لذت خواهند برد. هتل داراي واي فاي و پاركينگ رايگان بود.


برچسب: ،
ادامه مطلب
امتیاز دهید:
رتبه از پنج: 0
بازدید:

+ نوشته شده: ۹ فروردين ۱۴۰۲ساعت: ۱۲:۵۳:۲۴ توسط:سفر موضوع: نظرات (0)